Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-16, 17:19
Medlem
3rMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
vi hostade poi på aurora idag, gick as kalas, förutom 1 snubbe som inte lyssnade och missade 1 seal någon som var med oss eller?

Vi har kört poi 3x på nova de senaste dagarna. Vi är 3 som cleanar och har haft ca 4 kunder. Första gången blev det lite kaos när kunderna inte kunde ta det lugna och vänta in de sega så de gick fel i Bazir sealet där 2 dog varav en kom tillbaka. Och tredje gången vi körde dog jag i ett slag av en hand men behövde endast köpa twist för de 2 andra som cleanade hade kört så mkt avas och mas san haha
Citera
2012-12-16, 17:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rM
Vi har kört poi 3x på nova de senaste dagarna. Vi är 3 som cleanar och har haft ca 4 kunder. Första gången blev det lite kaos när kunderna inte kunde ta det lugna och vänta in de sega så de gick fel i Bazir sealet där 2 dog varav en kom tillbaka. Och tredje gången vi körde dog jag i ett slag av en hand men behövde endast köpa twist för de 2 andra som cleanade hade kört så mkt avas och mas san haha
lol fan va nice, vad tar ni för cleanen? har en MS jag behöver göra typ 1-2 seal på. hade vart skönt om jag kunde hänga på er. inte vart inne på nova ett tag så inte kunnat snacka med dig där xd fullt upptagen på aurora haha
Citera
2012-12-16, 17:46
Medlem
3rMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
lol fan va nice, vad tar ni för cleanen? har en MS jag behöver göra typ 1-2 seal på. hade vart skönt om jag kunde hänga på er. inte vart inne på nova ett tag så inte kunnat snacka med dig där xd fullt upptagen på aurora haha

beror lite på hur många, äre 10 pers tar vi 80k är det mindre tar vi 100k för hela. Sen tror jag vi tog 20k eller 30k per seal beroende antalet customers där med.
Citera
2012-12-16, 18:56
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rM
beror lite på hur många, äre 10 pers tar vi 80k är det mindre tar vi 100k för hela. Sen tror jag vi tog 20k eller 30k per seal beroende antalet customers där med.
ahh nice, kanske slänger ett pm till dig in game om jag pallar göra det
Citera
2012-12-16, 22:05
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Sneed från Eternia?
Hur tänkte du nu? Sneed är holländare.
Citera
2012-12-17, 13:32
Medlem
pozies avatar
någon som vill förklara raging mage för mig pleze? man sänker 1k yielwhaterver their face is, sen finns det en chans att den spawnar om man sänkerden andra, så långt är jag med. men vad händer när man sänker magen? när öppnas portalen igen, och när kommer nästa chans att döda raging mage? och vad är spikesen värda ungefär?
Citera
2012-12-17, 16:01
Medlem
Tjenare allihopa!

Skriv gärna i PM vad ni heter på Aurora. Känner mig jävligt ensam på den servern just nu
Citera
2012-12-17, 16:37
Medlem
Snippens avatar
Någon som vet om det finns crack ute till ibot nu efter updaten?
Citera
2012-12-17, 16:39
Medlem
Kafes avatar
Finns det någon topplista på alla som är högsta lvls?
Citera
2012-12-17, 16:40
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Finns det någon topplista på alla som är högsta lvls?
http://www.tibia-stats.com/
Citera
2012-12-17, 18:47
Medlem
GGGorillas avatar
Jag skulle vilja börja spela igen, kommer börja om på en helt ny server. Någon som vet en bra PVP server som inte är helt dominerad av polacker eller dylikt? Jag kommer bara spela casually för att jag tycker spelet är kul, var ett tag sen jag lirade dock.
Citera
2012-12-17, 19:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GGGorilla
Jag skulle vilja börja spela igen, kommer börja om på en helt ny server. Någon som vet en bra PVP server som inte är helt dominerad av polacker eller dylikt? Jag kommer bara spela casually för att jag tycker spelet är kul, var ett tag sen jag lirade dock.
aurora. dubbel xp och den mest aktiva servern på tibia atm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in