2013-12-08, 00:45
Bannlyst
Varför bry sig?
Citera
2013-12-08, 00:51
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurkandu
Jag är 18 år och jag har legat med 24 stycken. Så jag tycker inte det är svampigt alls. Det är lätt att komma upp i en hög siffra snabbt. Och varför skulle det vara okej för en kille att ligga med så många och inte för en tjej? Det är helt fel! Dock så brukar jag ljuga rätt mycket om min siffra när killar frågar mig. Ofta säger jag att jag legat med 8 stycken. Men sedan går jag ju emot mig själv där men man vill ju inte bli dömd för att vara svampig, som många lätt gör.

Förlåt att jag frågar - men hur gammal var du när du hade sex första gången?
Citera
2013-12-08, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Förlåt att jag frågar - men hur gammal var du när du hade sex första gången?

Vadå ? Det är väl hennes ensak?
Citera
2013-12-08, 01:02
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solopan126
Vadå ? Det är väl hennes ensak?

Men snälla - jag får väl ställa en fråga - eller? Sen om jag får svar det är en annan sak men jag hoppas ju det förstås.
Citera
2013-12-08, 01:04
Bannlyst
Ja men vadå ?
Citera
2013-12-08, 01:08
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solopan126
Ja men vadå ?

Du ger dig inte - så här menar jag - jag blev lite fundersam över att läsa att hon är 18 och har haft över 20 sexpartners - lite orolig tom, det kan jag ärlig erkänna.
Citera
2013-12-08, 01:38
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Jag är 18 år och jag har legat med 24 stycken. Så jag tycker inte det är svampigt alls. Det är lätt att komma upp i en hög siffra snabbt. Och varför skulle det vara okej för en kille att ligga med så många och inte för en tjej? Det är helt fel! Dock så brukar jag ljuga rätt mycket om min siffra när killar frågar mig. Ofta säger jag att jag legat med 8 stycken. Men sedan går jag ju emot mig själv där men man vill ju inte bli dömd för att vara svampig, som många lätt gör.

Att du ljuger kan komma ut förr eller senare och i sådana fall finns en viss risk för att det inte blir roligt.

http://youtube.com/watch?v=1OQl89ewXvc
Citera
2013-12-08, 09:49
Medlem
Runt 483872. Minst. Annars vill jag inte ligga med personen.
Citera
2013-12-08, 20:20
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

Jag tycker du ska säga siffran till alla killar du möter som är eventuella partners så att du kan rensa ut dem som har ett problem med det även när de lärt känna dig.

Sålänge du är seriös i en relation och behandlar din pojkvän bra så anser jag att inte antalet tidigare sexpartners definierar dig. Men som du nog förstått så är det ganska troligt att en majoritet av killar reagerar negativt på siffran. Försök gärna lugna personer som är osäkra genom att svara på frågor som kan trygga dem. Och säg förståss bara saker som du kan stå för då.
Senast redigerad av Mojokii 2013-12-08 kl. 20:23.
Citera
2013-12-08, 20:49
Medlem
Sverige består av luder och mansluder. Samhället lider av moraliskt förfall...

Det perfekta antalet sexpartners under ett liv är självklart en (1). Sedan kan ett mindre bra, men ändå godtagbart, antal vara >5. Helt enkelt för att det kan vara okej att ligga med goda vänner av det andra könet under vissa omständigheter. Man blir inte nödvändigtvis en hora för det. Men folk som har haft ett dussin one night stands (eller mer...) är självfallet oerhört lösaktiga vilket tyder på en brist på moral. Inte bara avseende det sexuella, utan i varje aspekt av livet.
Morallösa människor bör inte föröka sig då det sprider omoral i samhället vilket påverkar oss alla negativt, så självklart är det en oroande utveckling att folk pippar som kaniner. För att inte tala om alla könssjukdomar som sprider sig.

Förövrigt finns det studier (t ex. denna) som visar på att de med många barn (med andra ord, personer som lever ut sina sexuella fantasier alltför ofta) har lägre IQ än personer med få avkommor. Det tyder på att det kan finnas någon typ av korrelation mellan många sexparters och låg IQ. Vilket skulle förklara varför många nationalister är för kärnfamiljen och få sexpartners, då de ofta har en högre IQ än gemene man. (Jag menar då intellektuella nationalister och inte en slumpmässigt utvald SD:are.)
Citera
2013-12-08, 23:07
Medlem
soapmasters avatar
Runt 5 stycken...(mindre är självklart att föredra) Börjar man komma upp över det så har man börjat dalat som flickvänsmaterial.

Det måste finnas ömsesidig respekt i en relation. Hur ska man kunna ha respekt för en flickvän som också är en så kallad slampa?

Vill man ligga runt så får man också ta att man inte kommer kunna få alla killar sen, det är sen upp till er om ni tycker de är värt det.
Citera
2013-12-09, 18:19
Medlem
diannos avatar
Citat:
Svampig, fan vad schysst uttryck haha!

Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Så om en tjej är 25 bast och har haft 20 förhålladen så ringer inga varningsklockor för dig?
Nu är jag av olika anledningar väldigt skeptisk till skulle kunna skaffa mig ett sunt förhållande i nuläget, men om det är något jag skulle noja över med personen i det läget så antar jag väl att det är om personen har haft många pojkvänner snarare än dumma engångsligg. Vill ju helst av allt vara stark nog att bry mig om mig själv snarare än den andres tidigare eskapader, men fem vackra pojkvänner som hon älskat känns rent spontant värre än 30 fulligg för att hon var kåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in