Citat:
Ursprungligen postat av
Vivohallen
Jag drog på där jag tyckte det började tunna ut (vikarna ,mitt på skalpen) och har för mig det är så du ska använda den där produkten. Har slutat med det för jag märkte ingen skillnad. Vet ju vad som i mitt fall ställer till det. Tappar mer hår än normalt när min dos börjar gå ur och lider mot sitt slut.
Så har det hållit på ett tag och jag har fortfarande en hel del hår kvar på huvudet (bortsett från höga vikar). Lycka till! Om du drar igång med recrea tänk på att det tar rätt lång tid innan det har någon effekt och man märker några resultat.
Det kanske är sama för mig. Mitt testo sjönk ju under behandlingen. Först började jag med 2 pumptryck och sedan upp till 8 pumptryck. Mitt testo innan behandlingen var 10.6 och under behandlingen 2 prov på 8 och ett på 6. Det var i december. Så detta kanske oxå kan vara orsaken?
Det är vid vikarna samt på sidorna som håret har tunnats ut men inte mitt på huvudet.
Men det kan inte vara en risk att använda recrea på något sätt? Att det förvärrar saker?