Kan ju berätta att ja aldrig tagit något slags AAS... Var väldigt trött så enormt trött så man inte kan tänka sig.. jag hade erektions besvär och mådde allmänt dåligt på många sätt.. Jag gick till läkaren och under nästan ett halv år så kämpa ja röven av mig för att få Testo utskrivet av läkaren för jag var helt fast att de var boven då mina provsvar visade 11 nmol och de visade sig vara värden för en man på 85 år.. Fick tillslut utskrivet gelen av en Endokrinolog som sa i princip (vill du ha de så får du det) Jag blev väldigt glad i början och förväntade mig mer av krämen ja är kanske lite piggare än förrut kanske lite mer sexuellt driven med men inte stora ändringar gått på det i 3 veckor nu.. Nu så här efteråt har ja börjat få tvivel om allt.. Om de var att ja var så fast att ja ville få de utskrivet och längtan att hitta tillbax till gammla jag som alltid orka göra grejer och träna och var med i gamet..
Kan depression göra så att man får så låga provsvar som jag hade ?<---
Det som får mig att tvivla så är att ja mådde som en prins för kanske 1.5 årsedan.. men sen så hände en del skit som ärrat mig och sen dess har allt bara kaosat.. Jag kanske ville hitta en väg ur de och frös fast mig vid att de var mina testosteron värden ?..
Ni som säger att de är bara att gå till läkarna.. Kan säga att ja kämpa som en jude att ens få någon hjälp alla läkare ja träffade var okunniga och kunde mindre än vad ja kunde..
Tack alla som tar sig tid att skriva en rad om tips och råd !