2013-10-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Jo det vet jag, men vet inte om jag vill lägga ner 900kr när det bara är första gången jag testar, och jag ser att det ska vara mer psykedeliskt, jag har utvecklad en liten rädsla för psykedeliska droger pågrund av snedtrippar jag fått på LSD, men det har endast hänt 1 gång men det skärrade mig rejält för det var absolut ingen kul upplevelse. Hur är det egentligen med att snea på Ketamin?

Kan tänka mig att man kan snea i den bemärkelse att det blir en obehaglig upplevelse men det handlar isf att man har tagit för mycket och inte vart beredd på effekten. Feta doser är sen när man vet vad som väntar superfett! Är man försiktig med dosering de första gångerna man provar så tror jag inte någon skulle snea. Jag har oxå haft jävligt obehagliga trippar på svamp men det här är inte alls på samma sätt, ketamin är dissociativ i första hand, med vad de nu innebär. Som jag skrivit tidigare i tråd, är det första gången börja med nyckelspetsar och känn efter. Vänta 10-15 min å fyll på efter behov. Funkar utmärkt att fylla på.
Citera
2013-10-02, 13:12
Medlem
Sjalvastefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Jo det vet jag, men vet inte om jag vill lägga ner 900kr när det bara är första gången jag testar, och jag ser att det ska vara mer psykedeliskt, jag har utvecklad en liten rädsla för psykedeliska droger pågrund av snedtrippar jag fått på LSD, men det har endast hänt 1 gång men det skärrade mig rejält för det var absolut ingen kul upplevelse. Hur är det egentligen med att snea på Ketamin?
Det är nog väldigt svårt att snea på ketamin. Varför sneade du på LSD? Hur var det när du snea? Ketamin förstärker inte känslor på samma sätt som LSD, och förstärker inte heller alla intryck.
Citera
2013-11-14, 03:46
Medlem
Har sökt i tråden, men min fråga är säkert besvarad någonstans bara att jag har missat det.

Hur länge måste man vänta tills toleransen har försvunnit helt, någon som vet?
Citera
2013-11-14, 11:09
Medlem
Finns galet ketamin i göteborg nu, har flödat
här de senaste månaderna. Vilken jävla resa
Citera
2013-12-18, 22:31
Medlem
Suget efter Ketamin börjar komma, det vara bara en tidsfråga.
Och MXE är inte fy skam den heller.

Jag har en fråga, jag är redan rätt så säker men måste dubbelkolla då jag inte fått lämna UP på ett par år nu.
Hur ser det ut vid urinprover, detekterar stickor på ketamin?`

Om någon vill snacka lite närmare skicka PM!
Citera
2013-12-19, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Suget efter Ketamin börjar komma, det vara bara en tidsfråga.
Och MXE är inte fy skam den heller.

Jag har en fråga, jag är redan rätt så säker men måste dubbelkolla då jag inte fått lämna UP på ett par år nu.
Hur ser det ut vid urinprover, detekterar stickor på ketamin?`

Om någon vill snacka lite närmare skicka PM!

Osäker på om de syns på stickor men det är ju väldigt kort halveringstid, så det bör ju vara ute ur kroppen väldigt fort.
Citera
2013-12-19, 19:07
Medlem
Risplockarns avatar
Är det lätt att snea på ketamin? Är ganska intresserad av denna substans, hur känns den enligt er? Ger den någon slags eufori eller något välmående?
Citera
2013-12-19, 20:17
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Är det lätt att snea på ketamin? Är ganska intresserad av denna substans, hur känns den enligt er? Ger den någon slags eufori eller något välmående?

Inte särskilt lätt. Jag blir så där apatisk som på alkohol, man liksom skiter i allt.
Citera
2013-12-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn

Nej, men om det är första gången man tar en dissociativ drog och man tar en tillräckligt stor dos är det troligt att man blir överväldigad av effekterna. Det går dock snabbt över, till skillnad från att snetrippa på tex. LSD, så du behöver inte oroa dig. Jag gillar ketamin, men det är en ganska meningslös drog. Den är hyfsat euforiserande, men förvänta dig inget MDMA-välmående.
Citera
2013-12-19, 22:51
Medlem
Psychoramas avatar
Är det någon som har testat "C & K", alltså ungefär 1/3:e del Ketamin + 2/3:e delar Kokain som festdrog kombo? Vet inte hur vanlig kombon är i Sverige men utomlands verkar den rätt vanlig. Erfarenheter?

Små doser ket ska ju funka fint att festa på och kolans effekt ovanpå det låter intressant!

Är kombon neurotoxisk på nåt sätt?

Mvh
Citera
2014-01-26, 07:21
Medlem
Hur är det nu, syns ketamin på polisens pissprov? (även methoxetamine)

och hur lätt är det att få igenom keta eller mxe genom tullen om det skeppas från exempelvis UK?
Citera
2014-01-31, 15:00
Medlem
jeppezons avatar
Körde ca 500 mg ket igår, ja jag vet det är MYCKET.
Förutom massa minnesluckor har jag idag ett tryck i vänster sida av huvet. Känner fortfarande (snart 24 timmar sen jag tog det) smaken i halsen o munnen av det som rann ner i svaljet. Känner mig konstig i magen o magen låter ganska ofta jämfört med vanligt.

Även lite flummig i huvet fortfarnade. Bara vänta ut det eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in