Citat:
Ursprungligen postat av
Ruskigbuss
Varför skall storleken på en människa styra vad den får säga? Resten av inlägget var väldigt svårbegripligt. Varför tar du upp löpsedlar och varför låtsas du som om du inte vet hennes kön? Är det sånt som räknas som ironi bland sverigedemokrater?

Jaha, där hängde du upp dig på att jag skrev "den vanliga lilla människan". Utan kejsarens nya kläder är vi alla vanliga små människor, varken mer eller mindre. För övrigt har jag inte med ett enda ord berört "vad den får säga". Tvärtom redogjorde jag för en linje där var och en säger det den vill säga. Och det tycker du var "väldigt svårbegripligt". Antagligen läser du mina inlägg som Jan Helin läser bibeln. Fy fan!
Du undrar om löpsedlar och vad de har med ME att göra. Som jag redan skrivit anser jag att det är dumt att exponera sig som dum blondin på löpsedlarna. Men ME kanske njuter att visa upp den sidan av sig.
Hen, sverigedemokrater och ironi ...
Du, faktum är att jag tycker att ME påminner om en transa från Östeuropa. Ja, jag tycker verkligen det. Och sen de där jävla tuttarna ME trycker in i varenda kamera. Är hon luder eller artist? Kanske lite lågt av mig att dra till med ett hen på henne. Samtidigt klistrar hon rasistetiketter på sina medmänniskor. Ja va' fan - hon bad om det. Sedan får du ursäkta min kunskapslucka när det gäller sverigedemokratisk ironi. När jag kanske någon gång i framtiden träffar någon sverigedemokrat lovar jag dig att fråga personen om det. Ha tålamod, jag ska verkligen försöka att återkomma om det. Men som sagt, jag lovar ingenting eftersom jag inte rör mig inom de kretsarna.