2014-02-16, 00:45
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Precis som de flesta Goda Människor gör hon inga ställningstaganden som påverkar hennes liv eller ekonomi. Hon är en hycklare. Att skippa Karlavagnen kostar henne inget men att uppträda I Schweiz och ta emot Schweizarnas pengar vill hon fortfarande.

Jag vet inte var hon bor men hennes lantställe ligger på Ingarö i Stockholms Skärgård:

http://www.villatidningen.se/profiler/malena-ernman-finner-inspiration-och-ro-i-sitt-moderna-skargardshus/

Hon bor på Kungsholmen.
Så nej hon bor inte mongokulturellt. Hon är likt alla andra kändisar en hycklare.
http://affes.wordpress.com/2013/10/29/hur-mangkulturellt-bor-de-toleranta/

Citat:
Ursprungligen postat av ADfullHD
https://www.facebook.com/malenaernman/likes

Hon ville få upp sin likes lite. Kolla hur den tog ett raketkliv HELT PLÖTSLIGT

Annars kunde hon köpt likes precis som Behrang 'Tintins fiende' Miri:
http://whatsupsthlm.se/pezster/tintin-censureras/8355/
http://whatsupsthlm.se/pezster/behrang-miri-censurerar-vidare/8360/

bara söka på "Buy likes, Buy Facebook Likes, Buy Facebook Fans, Buy Twitter Followers, Buy YouTube Views, Buy Instagram Followers så finns det ett flertal företag som säljer likes så kan man bli pseudopopulär som Miri.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2014-02-16 kl. 00:49.
Citera
2014-02-16, 01:34
Medlem
löjligt att skattebetalare ska betala deras lön överhuvudtaget. lägg ner all så kallad public service, finns ändå inga oberoende nyhetssändningar. om folk vill se svt eller srs program så kan de väl starta en betalkanal.
Citera
2014-02-16, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Varför skall storleken på en människa styra vad den får säga? Resten av inlägget var väldigt svårbegripligt. Varför tar du upp löpsedlar och varför låtsas du som om du inte vet hennes kön? Är det sånt som räknas som ironi bland sverigedemokrater?

Jaha, där hängde du upp dig på att jag skrev "den vanliga lilla människan". Utan kejsarens nya kläder är vi alla vanliga små människor, varken mer eller mindre. För övrigt har jag inte med ett enda ord berört "vad den får säga". Tvärtom redogjorde jag för en linje där var och en säger det den vill säga. Och det tycker du var "väldigt svårbegripligt". Antagligen läser du mina inlägg som Jan Helin läser bibeln. Fy fan!

Du undrar om löpsedlar och vad de har med ME att göra. Som jag redan skrivit anser jag att det är dumt att exponera sig som dum blondin på löpsedlarna. Men ME kanske njuter att visa upp den sidan av sig.

Hen, sverigedemokrater och ironi ...
Du, faktum är att jag tycker att ME påminner om en transa från Östeuropa. Ja, jag tycker verkligen det. Och sen de där jävla tuttarna ME trycker in i varenda kamera. Är hon luder eller artist? Kanske lite lågt av mig att dra till med ett hen på henne. Samtidigt klistrar hon rasistetiketter på sina medmänniskor. Ja va' fan - hon bad om det. Sedan får du ursäkta min kunskapslucka när det gäller sverigedemokratisk ironi. När jag kanske någon gång i framtiden träffar någon sverigedemokrat lovar jag dig att fråga personen om det. Ha tålamod, jag ska verkligen försöka att återkomma om det. Men som sagt, jag lovar ingenting eftersom jag inte rör mig inom de kretsarna.
Senast redigerad av Eulenspiegel 2014-02-16 kl. 02:31.
Citera
2014-02-16, 02:05
Medlem
DRD4s avatar
"La voix du nord" antar att det betyder "nordens röst" ? skapligt höga hästar hon tror sig sitta på!

Är hon homosexuell?! har hon fått för sig att muslimer någonsin har gillat homosexuella det minsta lilla?
Citera
2014-02-16, 02:15
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet
Det spelar ingen roll att en gäst hoppar av eftersom 99,9% av de som är kvar också hatar SD men kan dölja det. Mediafolk ser ner på folk utan klass = SD.

Jag bestrider inte ditt påstående, men kunde inte låta bli att dra på smilbanden, åt det faktum att mediafolk ser ned på andra för att de "saknar klass". Jag trodde att avsaknad av klass var ett ingångskrav för att bli offentlig person.
Citera
2014-02-16, 02:25
Medlem
vasaduellers avatar
För övrigt så är väl inte Malena programledare, utan endast gäst, så hennes analogi existerar inte. Vilket torde bevisa att hon antingen är extremt dum, eller endast ute efter publicitet.

SR har väl endast stängt av Soran som programledare. Som gäst etc. så har han väl fortfarande rätt att uttrycka vilka åsikter han vill. Har Malena "befordrat" sig själv till programledare, eller har jag missat något?
Citera
2014-02-16, 04:18
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
"La voix du nord" antar att det betyder "nordens röst" ? skapligt höga hästar hon tror sig sitta på!

Är hon homosexuell?! har hon fått för sig att muslimer någonsin har gillat homosexuella det minsta lilla?

Hon är gift med någon skådis från Skärgårdsdoktorn som sadlade om och blev hennes manager, de bor på Kungsholmen (har för mig att det är PO Hallmans gata). Men som alla andra PK-kändisar så gillar hon nog sodomi, sen om hon själv håller på med analsex med maken så är de båda att betrakta som sodomiter då de just håller på med sodomi.

En vidrig amoralisk alternativt moral relativistisk människa. Tror sig representera godhet men representerar ondskan utan att ens fatta det.
Citera
2014-02-16, 04:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strykn1n
Det är ingen som "har rykt". Soran är tillbaka imorgon. Haha hoppas eran lilla slitna offerkofta smakar bra.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2938&artikel=5782785

Nu kanske jag har uppfattat det fel, men han medverkar som "debattör" imorgon, inte som programledare, vilket är rollen han blivit avstängd från tills valet är över.
Citera
2014-02-16, 05:16
Medlem
Tycker lite synd om denna dam, som inte förstår varför vissa blir portade från SR.
Men publicitet fick hon, o står nu för första gången i rampljuset. LOL.
Citera
2014-02-16, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strykn1n
Det är ingen som "har rykt". Soran är tillbaka imorgon. Haha hoppas eran lilla slitna offerkofta smakar bra.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2938&artikel=5782785

Innan var det inte politik, men nu blev det. Även om han är obetald gäst denna gång får han betalt nästa. Hur tänker dom?

Fanns det verkligen ingen annan studio på SR som kunde låta dom prata ut tillsammans? Nu blir det bara kletigt och konstigt. Fattar inte att Lotta tillåter detta att blomma ut i fullt politiskt ställningstagande när hon satt stopp för det tidigare? Inkonsekvent, ostrategiskt och sentimentalt.
Citera
2014-02-16, 09:51
Medlem
Konstigt att Soran medverkar som gäst när Marlena avstod:

Citat:
"Hej, Sveriges Radio. Jag är antirasist och anti-SD och kan därför inte som avtalat medverka i...

Betyder detta att Soran är rasist?
Citera
2014-02-16, 10:53
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Vilken bloggare?

Björn Söder skriver ordagrant:

Detta är inte kritik av motståndare - detta är att vilja att motståndare inte yttrar sej.
Och vad är det om inte ett vanligt angreppssätt på meningsmotståndare, skillnaden är att SD använder ord medan sjuklövern med Helfel i spetsen uppmuntrar till våld.

Söders hårda ord har mer att göra ME 's och medias halmgubberi där man pådyvlar SD och för den delen majoriteten i Schweiz åsikter och övertygelser som inte finns.

Bloggen du hänvisar till skrivs av en! Bloggare!
Har du problem att argumentera eftersom du inte kan vara saklig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in