2014-02-14, 12:20
Medlem
Psykosams avatar
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e7/Soran_Ismail.jpg

kommentarer?

Inte illa jobbat att skaffa en brud som är 6 år äldre samt snygg när man själv ser ut som en liten taliban
Citera
2014-02-15, 05:03
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam

kommentarer?

Inte illa jobbat att skaffa en brud som är 6 år äldre samt snygg när man själv ser ut som en liten taliban

Tjejen måste vara hora/riktigt lösaktigt luder.
Citera
2014-02-15, 05:17
Medlem
Oddballs avatar
Vad är grejen med hans taliban-/självmordsbombarskägg? Ser för jävla ovårdat ut.
Citera
2014-02-15, 05:19
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Vad är grejen med hans taliban-/självmordsbombarskägg? Ser för jävla ovårdat ut.

Tycker väl att han ser ut som en hipster.

Kan ju också vara flickvännens påhitt, vissa tjejer är tokiga i ansiktsbehåring.
Citera
2014-02-15, 15:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tycker väl att han ser ut som en hipster.

Kan ju också vara flickvännens påhitt, vissa tjejer är tokiga i ansiktsbehåring.

Kan vara så att han gör någon ironisk antihipstergrej med skägget?

Jag tycker han är riktigt bra. Hans artispersonlighet är lite Karl Pilkington-aktig och det gillar jag!

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Precis och enligt Lotta Mossberg, kanalchef på P4 Radio Stockholm så gör han det på scen. "Jag kan inte förbjuda Soran att hata Sverigedemokraterna eller att prata politik på en scen, så jag hade ett snack med honom och frågade om han kunde tänka sig att eliminera det han gör utanför SR,"

Det är alltså okej när övrig personal på SR gör det på arbetstid i direksändning.

Det har jag också undrat över. Det är okej för Kakan Hermansson att vara kränkt i direktsändning men Soran som nästan fick box med järnrör ska sitta i kylan? Sedan är inte varje ord han sagt helt genomtänkt men han är inte politiker... jag anar en sexistisk komplott på SR. Synd för Soran att han har snopp.
Senast redigerad av Ratad 2014-02-15 kl. 15:23.
Citera
2014-02-15, 16:22
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Alltid retar det väl någon, bla mej. Det ser otäckt illa ut, ja.
Ungefär som om man skulle odla en Hitlermustasch ungefär.
Citera
2014-02-15, 18:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam

kommentarer?

Soran fick kanske inte tag på någon brud som är 6 år yngre ?
Och så vidare värst snygg är hon då inte, tycker faktiskt att dom ligger på samma nivå.
Citera
2014-02-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Tjejen måste vara hora/riktigt lösaktigt luder.

Asså bristen på respekt är verkligen total bland vissa människor här på flashback. Bara så du vet framstår du verkligen inte som häftig eller cool på något sätt när du kallar en tjej för hora eller lösaktigt luder. Sen kan det ju vara bra för oss andra medlemmar om du förklarar vad du grundar ditt påstående på, så jag frågar dig, varför skulle hon vara en hora/riktigt lösaktigt luder för? Som jag förstår det har de varit tillsammans ganska länge och trivs uppenbarligen med varandra. Har du hört talas om kärlek?
Citera
2014-02-15, 20:29
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen85
Asså bristen på respekt är verkligen total bland vissa människor här på flashback. Bara så du vet framstår du verkligen inte som häftig eller cool på något sätt när du kallar en tjej för hora eller lösaktigt luder. Sen kan det ju vara bra för oss andra medlemmar om du förklarar vad du grundar ditt påstående på, så jag frågar dig, varför skulle hon vara en hora/riktigt lösaktigt luder för? Som jag förstår det har de varit tillsammans ganska länge och trivs uppenbarligen med varandra. Har du hört talas om kärlek?

Fast, vilken vit tjej med någon som helst självbevarelsedrift eller respekt ö.h.t skulle beblanda sig eller ens umgås med ett så äckligt, svenskthatande avskum som Soran Ismail? Denna sköka är just det i mina ögon. Tycker det är vidrigt nog med rasblandning, men att välja en utav de största hetsarna mot svenskar, ja då förtjänar man allt som komma skall.
Citera
2014-02-15, 22:03
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Fast, vilken vit tjej med någon som helst självbevarelsedrift eller respekt ö.h.t skulle beblanda sig eller ens umgås med ett så äckligt, svenskthatande avskum som Soran Ismail? Denna sköka är just det i mina ögon. Tycker det är vidrigt nog med rasblandning, men att välja en utav de största hetsarna mot svenskar, ja då förtjänar man allt som komma skall.

Men så mycket kan han väl inte hata svenskar om han är tillsammans med en?
Citera
2014-02-15, 23:17
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Men så mycket kan han väl inte hata svenskar om han är tillsammans med en?
Kolla på hans tidigare uttalanden, är rätt uppenbart att han har ett förakt mot svenskar. Att han nu är tillsammans med denna beror väl på att han tar vad han får? Lär ju inte få ligga så mycket annars om man ser ut som han gör.
Citera
2014-02-16, 00:15
Medlem
brantings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen85
Som jag förstår det har de varit tillsammans ganska länge och trivs uppenbarligen med varandra. Har du hört talas om kärlek?
Visst. För Sorans och hans “progressiva” fränder är kärlek mellan kurdisk man och svensk kvinna helt okej. Men om en kurdisk kvinna ger sig i lag med en svensk man? Eller än värre, med en neger? Sverigedemokraterna, som jag personligen avskyr, är åtminstone (någorlunda) raka med vad de står för. Soran är en j-a dilettantisk hycklare som kallar vita människor för rasister, men gör inte ett skit för att få slut på det patriarkala förtrycket och den vedervärdiga rasismen inom hans egna grupp. I ljuset av den kurdiska diasporans medeltida ethos framstår ju Sverigedemokraterna som humanistiska velourpappor.

Varför blev Soran inte ihop med en kurdisk kvinna om den gruppen nu är så j-a fin och öppensinnad, alltmedan svenskar är intoleranta pack? Man undrar vilken tolerans han och hans manliga kurdpolare skulle uppvisa i fall någon av deras kvinnliga släktingar blev ihop med, säg, en kristen blåneger från Kongoland. Men det behöver Soran såklart inte ta tag i, ty han vet att SR, Aftonbladet, Schyman och resten av PK-eliten inte vågar beträda denna minerade mark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in