2014-02-13, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Inte i online än

man kan host:a typ alla uppdrag via pausmenyn nu. kör rooftop rumble men går inte att replaya tyvärr.

Är en hel del nytt tror jag.

E-mail-ikon i onlinetelefonen.

hörde nåt om att man kan ställa in så att man inte auto aimar på vänner. vet inte om det stämmer.

R* borde väl ha skickat ut nåt där det står vad som är nytt. ska leta.

Här är inofficiell change log taget från reddit.

Änltigen får jag tilbaks min Rat-Loader
Citera
2014-02-13, 12:39
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Här är inofficiell change log taget från reddit.

Änltigen får jag tilbaks min Rat-Loader

Bra inlägg!

Riktigt nice bara det som finns hittills. Friend attack priority ändrade jag till low nu och spawn location till garage. Bara de sakerna är riktigt sköna att få.

Jag längtar tills imorn när kläder, bil pch vapen kommer till online. Dock måste jag göra mig av med en bil om jag vill ha den nya...

Och nu slipper man ju den fula skottvästen, den sätts ju på automatiskt annars...
Citera
2014-02-13, 12:50
Medlem
Citat:
Bra inlägg!

Riktigt nice bara det som finns hittills. Friend attack priority ändrade jag till low nu och spawn location till garage. Bara de sakerna är riktigt sköna att få.

Jag längtar tills imorn när kläder, bil pch vapen kommer till online. Dock måste jag göra mig av med en bil om jag vill ha den nya...

Och nu slipper man ju den fula skottvästen, den sätts ju på automatiskt annars...

Jepp. Alla updates hittills är nice.

Vet du förresten om FB crewet endast är invite only ännu? och vem man ska kontakta... Lämnade för en tid sedan för att kunna ge min plats åt nån som skulle vara mer aktiv i crewet. Men nu skulle jag kunna tänka mig att komma tilbaks och lira lite eftersom crewet jag vanligtvis spelar med är ganska inaktivt.

Även om du och jag har haft våra små dispyter tidigare i tråden, But that's all in the past, så skulle det vara nice att lira tillsammans nån kväll och hitta på lite jävelskap

edit: FUCK... verkar som att den nya bilen kostar 750000$
Har bara 360000$ - kanske det blir ett första och förhoppningsvis sista shark card ikväll då
Senast redigerad av DrAg00nEn 2014-02-13 kl. 13:46.
Citera
2014-02-13, 14:11
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Jepp. Alla updates hittills är nice.

Vet du förresten om FB crewet endast är invite only ännu? och vem man ska kontakta... Lämnade för en tid sedan för att kunna ge min plats åt nån som skulle vara mer aktiv i crewet. Men nu skulle jag kunna tänka mig att komma tilbaks och lira lite eftersom crewet jag vanligtvis spelar med är ganska inaktivt.

Även om du och jag har haft våra små dispyter tidigare i tråden, But that's all in the past, så skulle det vara nice att lira tillsammans nån kväll och hitta på lite jävelskap

edit: FUCK... verkar som att den nya bilen kostar 750000$
Har bara 360000$ - kanske det blir ett första och förhoppningsvis sista shark card ikväll då

Jag är med i ett lite mindre fb-crew där några från vanliga crewet gått med. Alla har mic och det är enda kravet för att vara med (även om min har använts sparsamt sista tiden)...

Där kan jag hjälpa dig med invite om du har mic, det andra större crewet tror jag att ledaren inte har tillgång till att spela på ett tag, så hur man går där med nu vet jag inte.

Vi kan lira absolut det vore kul!

Åh nu ser jag också att det går att köpa nya bilen. Frågan är om det är värt det... Har tio bilar redan, måste välja bort en...

Väljer bort min Bravado Bison nu och köper den nya bilen!
Citera
2014-02-13, 14:18
Medlem
Citat:

Åh nu ser jag också att det går att köpa nya bilen. Frågan är om det är värt det... Har tio bilar redan, måste välja bort en...

Får prova den av dig och se om det är värt det.
Citera
2014-02-13, 14:22
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Får prova den av dig och se om det är värt det.

Prova i singleplayer annars, det gjorde jag. Gå till ett garage som nån av karaktärerna väljer så kan du välja mellan special vehicles och där finns den.

Den är snabb nog för att det är värt det enligt mig. hade den gått lika fort som bilar gjorde på den tiden hade det nog inte varit värt. Men det matchar vanliga moderna bilar i spelet.

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4176/T0o2CyWbJUWouiKvmmHhRA/0_0.jpg

Ny kostym och bilen.
Senast redigerad av Wertym 2014-02-13 kl. 14:28.
Citera
2014-02-13, 14:50
Medlem
Citat:
Jag är med i ett lite mindre fb-crew där några från vanliga crewet gått med. Alla har mic och det är enda kravet för att vara med (även om min har använts sparsamt sista tiden)...

Där kan jag hjälpa dig med invite om du har mic, det andra större crewet tror jag att ledaren inte har tillgång till att spela på ett tag, så hur man går där med nu vet jag inte.

Vi kan lira absolut det vore kul!

Yes.. har mic.
Skicka en invite på Socialclub så ska jag joina.
Vet inte hur ofta jag kommer spela med er, men troligtvis med jämna mellanrum när ingen annan från mitt andra crew spelar.
Socialclub id: Mac-_-Aron
Citera
2014-02-13, 15:03
Medlem
Varför går det inte att dra ner patchen? Xboxlive vägrar samarbeta!
Citera
2014-02-13, 15:06
Medlem
har allas pengar som folk har fått/fixat pengar av fuskare försvunnit?
Citera
2014-02-13, 15:39
Medlem
Vet någon något snabbt och bra sätt att få RP på? Någon av er kanske har några bra tips.
Är level 20 just nu och tycker det tar evigheter att levla upp.
Citera
2014-02-13, 15:44
Medlem
Drevs avatar
För mig står det att bilen är Out of Stock?
Citera
2014-02-13, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xery5
Vet någon något snabbt och bra sätt att få RP på? Någon av er kanske har några bra tips.
Är level 20 just nu och tycker det tar evigheter att levla upp.

Kör race och eller försök joina folk som kör missions som kräver lite högre rank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in