2014-02-12, 23:13
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkarintebetyg1
Vad jag vet så är han hetero. Men man behöver inte vara lagd åt ett visst håll för att idka mer riskfyllda former av sex.
Risken är stor att han är homo om det visar sig att han har hiv
Citera
2014-02-12, 23:17
Medlem
Untouchables avatar
Citat:
Min kompis hade förra veckan sex med en tjej som påstod att hon hade legat med runt 50st de senaste åren, hon pratar inte Svenska och är hemmahörande i USA. Huruvida hon talar sanning är det ingen som riktigt vet, förutom hon själv.

Nu i början av veckan blev kompisen sjuk. Jag sa till honom att det kan vara hiv, då blev han arg och nu pratar han inte längre med mig. Han kallade mig för en "psykopatisk hypokondriker",det är inte mig emot (veckan ut) då jag inte vill bli smittad.. Men så småningom blir han frisk och jag undrar om risken är stor att han har hiv eller om jag kan ta tillbaks min diagnos.

Om han har Hiv vet jag inte om jag vågar umgås med honom. Jag vet att att det inte är särskilt PK att vara rädd att umgås med hivsmittade men det lyssnar jag inte på då jag inte vill dö.
Haha, det är inte HIV. Du kan vara lugn.
Citera
2014-02-12, 23:55
Medlem
Stjaertsmoers avatar
En granne till mig som är någon slags psykodisk hypokondriker likt TS har testat sig för HIV en gång, "för att vara säker". Enligt henne så skulle man inte få ett säkert provresultat innan det gått 6 månader efter tillfället man misstänker sig ha blivit smittad.

Så att TS polare insjuknar i HIV en vecka efter att ha slätat över en jänkare verkar osannolikt.
Citera
2014-02-13, 00:21
Medlem
Sheiks avatar
Hur gick det med cancern som du hade igår då?
Citera
2014-02-13, 00:29
Medlem
Men för helvete, inte du igen....
Citera
2014-02-13, 00:36
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Vad gör det om du får Hiv? Lymfcancer som du också lider av, i ett långt framskridet stadium, kommer ta död på dig långt innan några aids-symptom hinner visa sig.
Citera
2014-02-13, 00:52
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Min kompis...

Om han har Hiv vet jag inte om jag vågar umgås med honom. Jag vet att att det inte är särskilt PK att vara rädd att umgås med hivsmittade men det lyssnar jag inte på då jag inte vill dö.

Tror nog att din kompis kommer att märka, huruvida du är en kamrat eller ej..

Sedan så länge du inte vill sätta din "kompis" i prutten har du inget att vara rädd för.
(har själv en hiv-smittad vän, och kaffekoppar och kramar har ej vidarefört smittan)

Sist men inte minst : chansen är liten, men existerar.., att din kompis har blivit smittad.
Citera
2014-02-13, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Hur gick det med cancern som du hade igår då?

Och jag undrar hur det gick för Orkarintebetyg1 efter den asbest han utsatts för.
Citera
2014-02-13, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orre_
Och jag undrar hur det gick för Orkarintebetyg1 efter den asbest han utsatts för.

"cancern" har inte blivit utredd och asbest tar lång tid innan man får skador av. Vi får se med andra ord.
Citera
2014-02-13, 07:45
Medlem
RomanesEuntDomuss avatar
Citat:
Han kallade mig för en "psykopatisk hypokondriker"
Din (före detta?) kompis har rätt.
Citera
2014-02-13, 08:06
Medlem
Eyedols avatar
TS, tänk på att det kan smitta retroaktivt också. Har din kompis varit hemma hos dig? Har han exempelvis nyst någonstans i ditt hem eller kanske använt ditt tangentbord? Se till att skrubba alla föremål din kompis varit kontakt med. Det vore ju synd om du fick HIV bara för din kompis varit hos dig tidigare........
Citera
2014-02-13, 08:14
Medlem
RomanesEuntDomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
TS, tänk på att det kan smitta retroaktivt också. Har din kompis varit hemma hos dig? Har han exempelvis nyst någonstans i ditt hem eller kanske använt ditt tangentbord? Se till att skrubba alla föremål din kompis varit kontakt med. Det vore ju synd om du fick HIV bara för din kompis varit hos dig tidigare........
Sant, det finns ju en anledning till att HIV hör till gruppen retrovirus...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in