Citat:
Ursprungligen postat av
Orkarintebetyg1
Min kompis hade förra veckan sex med en tjej som påstod att hon hade legat med runt 50st de senaste åren, hon pratar inte Svenska och är hemmahörande i USA. Huruvida hon talar sanning är det ingen som riktigt vet, förutom hon själv.
Nu i början av veckan blev kompisen sjuk. Jag sa till honom att det kan vara hiv, då blev han arg och nu pratar han inte längre med mig. Han kallade mig för en "psykopatisk hypokondriker",det är inte mig emot (veckan ut) då jag inte vill bli smittad.. Men så småningom blir han frisk och jag undrar om risken är stor att han har hiv eller om jag kan ta tillbaks min diagnos.
Om han har Hiv vet jag inte om jag vågar umgås med honom. Jag vet att att det inte är särskilt PK att vara rädd att umgås med hivsmittade men det lyssnar jag inte på då jag inte vill dö.
Hehe.. Du verkar inte va den vassaste kniven i lådan Mao

... Han blir " förkyld" och du - Du har hiv!

... Hur skulle det kännas själv om du blev sjuk och någon av dina vänner sa att du har hiv? Inte så kul lr? Säg bara att du är.......som du är, och att du menade det väl

...prata med honom och säg att du har troligen fel. Tänk om du har hiv nu och får veta det, och att ingen vill närma sig dig när du har " kommit ut" hur skulle det kännas? Du är ju trots allt en människa även om du har hiv..den enda skillnaden är att dina riktiga vänner kommer att vara mer försiktig..