NÅGON MER SOM HAR/HAR HAFT PROBLEM MED SOUTHPARKSTUDIOS!?
Hej! Har de senaste veckorna (då jag börjat kika på South Park igen) haft jätteproblem med southparkstudios.se. Avsnitten fungerar förutom att man före och efter reklampaus/tilltänkt reklampaus måste klicka på play då bilden blir svart och börjar "ladda". Sidan kan alltså inte fortsätta spela upp innehållet som tänkt utan att jag klickar på play-knappen.
Är det någon som har samma problem eller som kan tänka sig ha någon aning om vad detta kan bero på? Är samma problem på både min mac och pc. Har det senaste Flash Player.
Börjar bli irriterande att behöva sitta och klicka flera gånger per avsnitt.
Senast redigerad av Loveaffair 2014-02-10 kl. 00:53.
Går ut på att Kenny är baserad på en verklig person från Trey Parkers barndom.
I live down the street from where Kenny and Trey grew up, my dad has a few stories about them from their childhood. I have actually met Kenny, last time I saw him a few years ago he was a police officer near Denver and he really hates South Park.
I hela inlägget finns bildbevis
"Kenny" gillar inte South Park och Trey Parker:
As far as I know it's because Trey used to bully Kenny when they got off the school bus together. So Kenny is resents Trey for that. Also his character is basically a huge joke on his childhood, which was horrible.
Hmmm, Aja baja Trey!?
//Crimson
Citat:
Like many of South Park's characters, Kenny is based on a real person; in this case a childhood friend of Trey Parker's also named Kenny. In a 2000 interview Trey said that the real life Kenny was the poorest kid in the neighborhood and wore an orange parka that made it difficult for anyone to understand what he was saying. Trey also stated that real life Kenny would skip school from time to time causing the others to jokingly say he had died, and a few days later, he would join his classmates and attend school again.[6]
Fy fan vad lågt. Kommer fortsätta att avguda South Park för sin humor och politiska satir men detta är verkligen inte okej. Kan tyckas harmlöst utifrån men att ta med en karaktär där man både använder sig utav samma namn och signalament som en riktig person är mobbning på hög nivå. De går till och med så långt att de gör narr av hans oranga parkas som tydligen precis som i serien, gjorde det svårt att höra vad den riktiga Kenny sa.
Stackars Kenny. Svårt att bli kvitt sin barndom då den parodieras för hela världen. Hade jag varit Kenny hade jag stämt skiten ur dem.
Senast redigerad av Loveaffair 2014-02-10 kl. 01:18.
Fy fan vad lågt. Kommer fortsätta att avguda South Park för sin humor och politiska satir men detta är verkligen inte okej. Kan tyckas harmlöst utifrån men att ta med en karaktär där man både använder sig utav samma namn och signalament som en riktig person är mobbning på hög nivå. De går till och med så långt att de gör narr av hans oranga parkas som tydligen precis som i serien, gjorde det svårt att höra vad den riktiga Kenny sa.
Stackars Kenny. Svårt att bli kvitt sin barndom då den parodieras för hela världen. Hade jag varit Kenny hade jag stämt skiten ur dem.
Hörde att det nya South Park-spelet censureras i Europa. Bland annat en sekvens där en abort genomförs.
Är det någon som vet Treys och Matts allmänna syn på abort? Eftersom de är vettiga genier så borde de inte kunna vara emot abort, men en del saker tyder nästan på att de är det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!