2014-02-02, 20:37
Medlem
Tomtejevelns avatar
promenad idag
sen övrigt slavjobb på gårdn

två mackor med ost på ca 400 kcal
köttfärspaj med sallad med fetaost i. ca 600 kcal
Liten söndagsefterätt med glass, en maräng och lite chokladsås ca 210 kcal
Citera
2014-02-04, 18:40
Medlem
Tomtejevelns avatar
Insett att jag inte längre ska väga mig så ofta har under veckan stått någorlunda still på samma vikt trots att jag skött kaloriintaget osv men får hoppas att det ger med sig snart! Träning snart och de är lagom tid då de flesta blåmärkena inte ömmar lika skarpt längre

En övning som jag definitivt behöver öva mer på är knee jumps, här är en video med olika svårighetsgrader http://m.youtube.com/watch?v=YzBoQIw5we4
Citera
2014-02-04, 23:41
Medlem
Tomtejevelns avatar
3:e passet avklarat. Mest teknikträning idag igen.

havregrynsgröt med en macka ca 300 kcal
köttsoppa med en macka till 450 kcal
makaroner med korv ca 530 kcal
2 ägg ca 180 kcal
Citera
2014-02-07, 19:55
Medlem
TheBusters avatar
Faen vad kul att jag hade fel, hur funkar det med kondisen? Ligger du i boten av gruppen eller klarar du dig bra?
Citera
2014-02-07, 21:14
Medlem
Tomtejevelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Faen vad kul att jag hade fel, hur funkar det med kondisen? Ligger du i boten av gruppen eller klarar du dig bra?

Har ändå dig att tacka, gumman min läste och höll väl med dig så vart väl mer eller mindre tvingad dit Inget jag tänkt på faktiskt. Är många vältränade där men de ser då lika utslagna ut som jag
Citera
2014-02-09, 18:01
Medlem
Tomtejevelns avatar
Blev lite godis och lite dricka igårkväll men som tur är så använder jag alltid lite groggvirke om ens något.

Jobb idag men hann med 45 min cykling

Två knäckemackor och ett ägg
Köttfärssoppa med en macka ca 500 kcal
Köttfärssås med spaghetti med sallad 500 kcal
Blir nog en liten fruktsallad ikväll

Kollat runt på lite olika instruktionsfilmer för att komma ihåg mer från träningen men insåg väldigt snabbt att ingen gör på samma sätt men man får bra tips åtminstone. Stretcha måste jag göra med, kylskåpet är fan mer rörligt än jag
Citera
2014-02-11, 22:38
Medlem
Tomtejevelns avatar
Fick en muskelbristning i sidmagmuskeln eller vad de nu kallas
Hade en jävla lust att träna ändå men efter att smärtan bara blivit värre och värre nu sen igår så kan de ha varit ett smart drag att vila istället (vila står för bröllopsplanering med gumman...)
Hoppas skiten läker fort

Havregrynsgröt, 1 ägg och en apelsin
Ris, rimmad skinka och ärter, majs och paprika. Allt i en enda röra. Ca 500 kcal
Kycklingsallad med fetaost i. Ingen koll på kalorierna men orkade bara ett lår (utan skinn)
Citera
2014-02-12, 20:15
Medlem
Tomtejevelns avatar
Känns lite bättre i sidan nu men inte bra än men förhoppningsvis kan jag träna imorgon!

havregrynsgröt med en macka, ca 300 kcal
spenatsoppa, 190 kcal
Hemmagjord pizza, ca 600 kcal

Ska försöka cykla nu.
Övrigt har jag bara skött gården, blev att rulla en ca 300 kg bal 50 meter ungefär. Så har varit stilla idag
Citera
2014-02-12, 20:38
Medlem
Bonde ser jag ! Haha då borde du ha lite råstyka iallfall ! Hoppas muskeln läker snabbt igen !

En fråga bara. Varför slutade du på boxning bara för du inte ville gå upp i elit ? Du kunde fortsatt på skoj ju ?
Citera
2014-02-12, 21:42
Medlem
Tomtejevelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordionface
Bonde ser jag ! Haha då borde du ha lite råstyka iallfall ! Hoppas muskeln läker snabbt igen !

En fråga bara. Varför slutade du på boxning bara för du inte ville gå upp i elit ? Du kunde fortsatt på skoj ju ?

Mera råfet än styrka här

Fick problem hemma som sänkte en ganska så rejält och är väl först nu man tagit sig upp igen och har ork till något men visst ångrar att jag inte fortsatte men bara att köra på nu istället
Citera
2014-02-12, 23:10
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtejeveln
Har ändå dig att tacka, gumman min läste och höll väl med dig så vart väl mer eller mindre tvingad dit Inget jag tänkt på faktiskt. Är många vältränade där men de ser då lika utslagna ut som jag

Sedär, och du nojja för att du var i kass form, om du inte har sett denna så använd den som motivation http://youtu.be/b6fnP1j7uFE

Citat:
Ursprungligen postat av Tomtejeveln
Känns lite bättre i sidan nu men inte bra än men förhoppningsvis kan jag träna imorgon!

havregrynsgröt med en macka, ca 300 kcal
spenatsoppa, 190 kcal
Hemmagjord pizza, ca 600 kcal

Ska försöka cykla nu.
Övrigt har jag bara skött gården, blev att rulla en ca 300 kg bal 50 meter ungefär. Så har varit stilla idag

Tiger balsam hjälper mot allt, blåmärken, muskelbristningar och glidmedel för ett hett sexliv.
Citera
2014-02-13, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Sedär, och du nojja för att du var i kass form, om du inte har sett denna så använd den som motivation http://youtu.be/b6fnP1j7uFE.

Började fan böla ! Fyfan va grymt gjort !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in