2014-02-13, 18:04
Medlem
Tomtejevelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Sedär, och du nojja för att du var i kass form, om du inte har sett denna så använd den som motivation http://youtu.be/b6fnP1j7uFE

Tiger balsam hjälper mot allt, blåmärken, muskelbristningar och glidmedel för ett hett sexliv.

Man får ju ett annat perspektiv med videon för själv fånar man sig med formen men finns ju de som har betydligt mer att nojja sig över! Man blir då impad av killen!

Det ska införskaffas, lär behöva det på alla fronter
Citera
2014-02-13, 18:27
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordionface
Började fan böla ! Fyfan va grymt gjort !

Citat:
Ursprungligen postat av Tomtejeveln
Man får ju ett annat perspektiv med videon för själv fånar man sig med formen men finns ju de som har betydligt mer att nojja sig över! Man blir då impad av killen!

Det ska införskaffas, lär behöva det på alla fronter

Det var någon jävel hackade lök i rummet när jag såg filmen också.

Jag blev grymt impad av killens farsa som lät honom göra det också.
Citera
2014-02-14, 00:18
Medlem
Tomtejevelns avatar
Blev mma träning idag, hoppade dock över de sista 5 min sparringen då man skulle köra på för max! Sved lite att bara titta på men till tisdag är jag helt läkt igen så får ta i desto mer då.
Efteråt gick jag till gymmet och cyklade blev 2.6 mil på 45 min så inget vilt pass

Havregrynsgröt med en macka ca 300 kcal
ugnsstekt falukorv med hemmagjort potatismos med morötter i ca 600 kcal
Köttfärssoppa 375 kcal
banan

har svårt att få i mig alla kalorier som jag ska ha men äter mig ändå hyfsat mätt och går inte hungrig så kör väl på det och känner jag att jag behöver mer då får jag proppa i mig lite mer.
Citera
2014-02-14, 12:32
Medlem
Citat:
Blev mma träning idag, hoppade dock över de sista 5 min sparringen då man skulle köra på för max! Sved lite att bara titta på men till tisdag är jag helt läkt igen så får ta i desto mer då.
Efteråt gick jag till gymmet och cyklade blev 2.6 mil på 45 min så inget vilt pass

Havregrynsgröt med en macka ca 300 kcal
ugnsstekt falukorv med hemmagjort potatismos med morötter i ca 600 kcal
Köttfärssoppa 375 kcal
banan

har svårt att få i mig alla kalorier som jag ska ha men äter mig ändå hyfsat mätt och går inte hungrig så kör väl på det och känner jag att jag behöver mer då får jag proppa i mig lite mer.

Försök slänga in 2 mellan mål. Typ en risifrutti och banan. Sen nån drick youghurt + nån frukt så får du i dig typ 500 kcal till
Citera
2014-02-15, 02:15
Medlem
Tomtejevelns avatar
Idag hände de inte mycket kan man säga! Vanliga gårdsysslor som skotta snö och bära mat åt djura.

Missa frukosten helt
Texmex för att lyxa till det, våran favoritmat och räkna nu kalorier.. Fast än vi snåla kom vi upp i 1000 kalorier åt dock inte upp allt
Fläskfile med sallad ca 300 kcal

Sprit och lite godis men några nävar popcorn
Får köra extra hårt i veckan som kommer
Citera
2014-02-17, 01:50
Medlem
Tomtejevelns avatar
Följer något program för att kunna löpa 5 km. Klarar det nog men kände att jag ville ha en mjukstart igen då jag hatar att jogga.. När jag boxade sprang jag under halvtimmen men i väldigt kuperad och sandig terräng så siktar på det igen.

Blev att jogga i 2 min x 7 och sen gå i 1 min x 7
Hade mycket till kvar men körde lite andra övningar som vi brukar göra som uppvärmning på träningen, fick upp flåset då!

Sov alldeles för länge så skippa frukost
Ugnstekt falukorv med makaroner ca 550 kcal
Hemgjord pizza ca 700 kcal
Tonfisk med två ägg 350 kcal
Citera
2014-02-17, 19:04
Medlem
Tomtejevelns avatar
20 min på löpbandet
30 min på cykel

Varit borta hela dagen så slet med mig några matlådor i all hast

Äggmacka
Köttfärssoppa med broccoli, vidrig när någon sitter och äter pizza bredvid en
Hemgjord pizza igen.
Citera
2014-02-19, 09:37
Medlem
Tomtejevelns avatar
grym träning igår, svettades som aldrig förr.

Fick lära oss rear naked choke http://www.youtube.com/watch?v=2jMeHic_ABk
Alltid härligt att bli stryp
Absolut roligast är i slutet av träningen då man får köra fritt och tillämpa olika tekniker.. jag får oftast däng!

Vägde mig imorse och har bara 1,7 kg (lite missvisande då jag åt senare, inte gått på toan och brukar inte väga mig så tidigt) kvar tills man nått första delmålet, -10 kg! Får väl medge att jag är jäkligt nöjd med resultatet hittills. Har märkt att jag oftast står relativt still på samma vikt, några 100 g +/- men dagen innan eller precis när de gått en vecka så hoppar jag ner en bra bit.

Veckans höjdpunkt: Skulle på möte och pga brist på lämpliga byxor testade jag desperat ett par jeans som jag inte kunnat ha på två år - och utan motstånd fick jag åt knappjäveln! my face -->
Citera
2014-02-19, 12:48
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
grym träning igår, svettades som aldrig förr.

Fick lära oss rear naked choke http://www.youtube.com/watch?v=2jMeHic_ABk
Alltid härligt att bli stryp
Absolut roligast är i slutet av träningen då man får köra fritt och tillämpa olika tekniker.. jag får oftast däng!

Vägde mig imorse och har bara 1,7 kg (lite missvisande då jag åt senare, inte gått på toan och brukar inte väga mig så tidigt) kvar tills man nått första delmålet, -10 kg! Får väl medge att jag är jäkligt nöjd med resultatet hittills. Har märkt att jag oftast står relativt still på samma vikt, några 100 g +/- men dagen innan eller precis när de gått en vecka så hoppar jag ner en bra bit.

Veckans höjdpunkt: Skulle på möte och pga brist på lämpliga byxor testade jag desperat ett par jeans som jag inte kunnat ha på två år - och utan motstånd fick jag åt knappjäveln! my face -->

Grattis som fan, det är sjukt peppande när man ser resultat.
Citera
2014-02-19, 17:53
Medlem
Tomtejevelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Grattis som fan, det är sjukt peppande när man ser resultat.

Tackar tackar! Känns jävligt skönt att slitet leder någon vart
Citera
2014-02-23, 12:35
Medlem
Tomtejevelns avatar
I torsdags så tränade vi nedtagningar så kan väl säga att de känns i kroppen, har haft grym träningsvärk och känner av det lite i knäet efter att ha mindre graciöst smällt ner det i backen! Kul oavsett!

Blev en halv pizza för första gången på över en månad och en mindre mängd sprit. Får bränna bort skiten nu till veckan
Citera
2014-02-27, 00:08
Medlem
Tomtejevelns avatar
Träningsvärk från helvete idag i nacken...

Nere på 83 kg nu så är på väg åt rätt håll nu! Träning imorgon igen, vi tränar mycket på kimura i olika positioner och triangle choke så de känns mycket i halsen efter ett pass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in