2014-02-12, 00:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Har du tur så är det tren

Nej, men maila och fråga?

Tren är väl mer kastanjefärgat?

/ Leif
Citera
2014-02-12, 01:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Har legat på en kur bestående av test e 300mg samt EQ 500mg e5d i snart 8 veckor.
Har börjat få lite gynkänningar, antar jag, då bröstvårtorna är "stickiga" och lite småömma vid beröring samt att jag kan pressa ut lite lite grumlig vätska (antar att det är något slags förstadie till laktering) precis runtom bröstvårtorna. I övrigt mår jag kanon, allt funkar bra och jag har inga knölar eller dylikt i brösten.
Så nu har jag tankar på att i slutet av kuren (de sista 8 veckorna) byta till testo-propp 100mg eod samt lägga till drostanolone dipropionate (mast p) 50mg eod och gå vidare på EQ 500mg ew.
Syftet är att med mast p kontra gynkänningarna ist för nolva samt att med mast p öka styrkan och hårdheten i sluttampen av kuren. Att jag byter till t-propp är också för att jag tänkte hård-deffa de sista 8 veckorna av kuren för att se hur mycket jag kan droppa i vikt utan att tappa för mkt muskler.

Som PCT tänker jag köra nolva och clomid, eventuellt även hCG.

Det andra alternativet hade ju då varit att köra vidare på test e 300mg samt EQ 500mg e5d å lägga till Nolva 160mg dag 1 å sen 20mg ed kuren ut å PCT enligt ovan.

Vad säger ni som kan? Tacksam för seriösa svar.

*bump*

Update: Gynkänningarna verkar ha avtagit. Skönt att jag inte drog igång Nolvan. Däremot undrar man ju lite om hur östro-nivåerne ser ut.
Citera
2014-02-12, 02:52
Medlem
Blir fan vansinnig.... 9nde sticket på testo e/deca 250mg e3d. Men blivit fruktansvärt sticknojig då jag sätter om och om och om i nerver som gör att jag rycker till och drar ut hela skiten. Detta är absolut inte första kuren och har aldrig haft problem med att sätta innan. Men nu har det blivit nån psykisk skit, försökte nyss igen, men fick en obehaglig smärta, jag drog tillbaka för att leta "svar" men kom ingenting, och börja trycka in och sen kom smärtan, avslutade och drog ur den och då pulserade det ut blod. Blev direkt ett blåmärke och lite svullnad då jag inte tömde 2ml utan kanske 0.2 endast. Sticket skulle sättas igår men det tar verkligen emot att sätta skiten då jag satt 4-5 nerver bara idag. För att tillägga sätter jag i utsidan av låren. Tips?
Citera
2014-02-12, 04:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanx
Blir fan vansinnig.... 9nde sticket på testo e/deca 250mg e3d. Men blivit fruktansvärt sticknojig då jag sätter om och om och om i nerver som gör att jag rycker till och drar ut hela skiten. Detta är absolut inte första kuren och har aldrig haft problem med att sätta innan. Men nu har det blivit nån psykisk skit, försökte nyss igen, men fick en obehaglig smärta, jag drog tillbaka för att leta "svar" men kom ingenting, och börja trycka in och sen kom smärtan, avslutade och drog ur den och då pulserade det ut blod. Blev direkt ett blåmärke och lite svullnad då jag inte tömde 2ml utan kanske 0.2 endast. Sticket skulle sättas igår men det tar verkligen emot att sätta skiten då jag satt 4-5 nerver bara idag. För att tillägga sätter jag i utsidan av låren. Tips?

Fråga: Varför sätter du test e å deca e3d..? Öka dosen lite å sätt e5d är mitt tips. Båda har ju långa halveringstider så dina nivåer kommer ju knappast må sämre av det.

Tips: Tryck med pekfingret rakt ner i avslappnad muskel där du tänkt sätta, känner du att du går emot nerver/blodkärl så byter du plats tills du hittat en spot som känns bra.
Citera
2014-02-12, 06:26
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Fråga: Varför sätter du test e å deca e3d..? Öka dosen lite å sätt e5d är mitt tips. Båda har ju långa halveringstider så dina nivåer kommer ju knappast må sämre av det.

Varför skulle han inte kunna köra e3d? Jag gillar e4d bättre på långa estrar, får mindre sides och mår allmänt bättre med jämnare stick.

Till hoffmanx Stick i axlar, glute istället mindre nerver att träffa. Låren kan vara förjävliga!
Citera
2014-02-12, 07:02
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

Tips: Tryck med pekfingret rakt ner i avslappnad muskel där du tänkt sätta, känner du att du går emot nerver/blodkärl så byter du plats tills du hittat en spot som känns bra.

?? 2 ml e3d är väl lagom? Lagom mängd. Varför är ca 3.5 ml e5d bättre? Vill han testa axlarna är det ju helt korkat dessutom.

Sidsen kan bli värre på e5d. Vad du än tror. Iaf på enan

Ts: testat rumpa axlar?
Citera
2014-02-12, 08:29
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
?? 2 ml e3d är väl lagom? Lagom mängd. Varför är ca 3.5 ml e5d bättre? Vill han testa axlarna är det ju helt korkat dessutom.

Sidsen kan bli värre på e5d. Vad du än tror. Iaf på enan

Ts: testat rumpa axlar?

Sa inget om mängden eftersom att jag inte har någon aning om vad han vill göra eller har för förutsättningar egentligen, menade att det känns onödigt att sticka e3d på långa estrar om man tycker det är nojigt att sticka när man kan sticka med längre intervall pga halveringstid.

OT: Hade inte en aning om att man fick mindre sides av att sticka enan oftare även om det är en längre ester! Kul att lära sig något nytt till nästa kur. Thx!
Citera
2014-02-12, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanx

Jag tror jag fått något liknande i högra skinkan, det går segt som fan att trycka i nålen nuförtiden samt börjar alltid rycka i skinkan, kanske någon nerv som kommit till skada? Dock gör det inte ont, men går segt som fan att trycka in oljan och så.
Ska testa sticka några centimeter åt något annat håll nästa gång jag kör där.

I vänstra skinkan går det däremot skitbra som alltid.
Citera
2014-02-12, 16:01
Medlem
är oculac som man kan köpa på apoteket, är ögondroppar men är det samma som AA-vatten som man får med till vissa peptider?

det är i sån här "pip-flaska/tub/plaströr" eller va tusan man ska kalla det.

som brukar va i typ 0.4ml till 1ml kanske.

klantig som man är så råka jag spilla ut lite ur ena jag fick med så de fattades 0.5ml
så jag valde att köpa mer istället för att göra en starkare konc.

funkar detta?
http://www.fass.se/LIF/product;jsessionid=vo8mlxlkthQ2gOF8GkLBKXHDysTO6Pq 6zn2pkQR1Tz1SCs9aFy3u!-1058063768?0&userType=2&nplId=19971219000144

tacksam för svar!
Citera
2014-02-12, 19:30
Medlem
Citat:

ibland undrar jag
varför delar man ut tips när man inte vet vad man snackar om?
Citera
2014-02-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
är oculac som man kan köpa på apoteket, är ögondroppar men är det samma som AA-vatten som man får med till vissa peptider?

det är i sån här "pip-flaska/tub/plaströr" eller va tusan man ska kalla det.

som brukar va i typ 0.4ml till 1ml kanske.

klantig som man är så råka jag spilla ut lite ur ena jag fick med så de fattades 0.5ml
så jag valde att köpa mer istället för att göra en starkare konc.

funkar detta?
http://www.fass.se/LIF/product;jsessionid=vo8mlxlkthQ2gOF8GkLBKXHDysTO6Pq 6zn2pkQR1Tz1SCs9aFy3u!-1058063768?0&userType=2&nplId=19971219000144

tacksam för svar!

Nej, det är inte samma sak som AA-vatten. Det du länkar till är vanliga ögondroppar, innehållandes NaCl (koksaltlösning).

Vad är det du skall blanda? Om det är hcg, är det inte lika känsligt som ex. igf1 lr3.
Citera
2014-02-12, 23:14
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
ibland undrar jag
varför delar man ut tips när man inte vet vad man snackar om?
F12 i ett nötskal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in