2014-02-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Bara att lägga sig på nya dosen med testo c. Steadystate kommer sakta röra sig till sin nya nivå. Förstår inte varför man ska fronta när man redan har testo i kroppen.

Blandade ihop hans e och min egna p, därav jag skrev att han skulle fronta Skyller på tröttheten
Citera
2014-02-09, 12:05
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Problemet är ju tydligt redovisat i det jag citerat och markerat i fet text; du tänker som en åsna.
Du har ingen aning om hur mycket eller hur lite kunskap jag har i ämnet, men ändå konstaterar du att du vet mer än mig. Hade du varit öppen för möjligheten att saker kanske inte förhåller sig så som du tror så hade du skrivit "jag har FÖRMODLIGEN mer kunskap än dig".
Men skitsamma, mycket riktigt får du skriva vad du vill. Nästan i alla fall.
Baserat på dina inlägg på f12 är det lätt o konstatera att så är fallet.
Citera
2014-02-09, 13:33
Bannlyst
Kan man byta helt från Tren E till TrenHex mitt i kur?
Citera
2014-02-09, 14:22
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreemSupreme

Ja, det är förmodligen enanthate på ditt "hex" med.
Citera
2014-02-09, 19:21
Medlem
Citat:

1500mg Testo E E3D
1000mg Tren E E3D
1200mg Deca E3D
137kg, 179cm. 8% BF

Läskigt att du ligger på:
3,5g Testo E
2,3g Tren E
2,8g Deca

Och ställer en sådan fråga.
Ännu roligare att du är 179cm (5cm mer än Jay Cutler)
Och väger 137kg på 8% BF när JC går på cirka 125kg när han är i tävlingsform.
Inte säkert siffrorna stämmer men på ett ungefär

Damn vilket monster du är...
Långt över svenska eliten
Citera
2014-02-09, 19:27
Bannlyst
Jag kör just nu e5d men hade ingen möjligt att ta föräns 3 för sent, något att vara orolig över?
Citera
2014-02-09, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Ja, det är förmodligen enanthate på ditt "hex" med.

Bitterfittan talar!

Fattar att Hex inte är E men min tanke var om man kunde hoppa av E direkt och hoppa på Hex istället, eller om man måste köra E lite längre, typ någon vecka kanske två då - för att slippa så ojämna nivåer som möjligt.
Citera
2014-02-09, 21:53
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Bitterfittan talar!

Fattar att Hex inte är E men min tanke var om man kunde hoppa av E direkt och hoppa på Hex istället, eller om man måste köra E lite längre, typ någon vecka kanske två då - för att slippa så ojämna nivåer som möjligt.

Vadå bitterfitta? JA, du kan byta. Om det är så att du faktiskt har HEX så är estern väldigt lik ändå. Bara att sticka E3/4D om du är nojig för ojämna nivåer.

Varsågod för hjälpen!
Citera
2014-02-09, 22:44
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Jag kör just nu e5d men hade ingen möjligt att ta föräns 3 för sent, något att vara orolig över?

Nej det är ingen fara, kör på!

/ Leif
Citera
2014-02-10, 09:30
Medlem
aKAYs avatar
Har legat på en kur bestående av test e 300mg samt EQ 500mg e5d i snart 8 veckor.
Har börjat få lite gynkänningar, antar jag, då bröstvårtorna är "stickiga" och lite småömma vid beröring samt att jag kan pressa ut lite lite grumlig vätska (antar att det är något slags förstadie till laktering) precis runtom bröstvårtorna. I övrigt mår jag kanon, allt funkar bra och jag har inga knölar eller dylikt i brösten.
Så nu har jag tankar på att i slutet av kuren (de sista 8 veckorna) byta till testo-propp 100mg eod samt lägga till drostanolone dipropionate (mast p) 50mg eod och gå vidare på EQ 500mg ew.
Syftet är att med mast p kontra gynkänningarna ist för nolva samt att med mast p öka styrkan och hårdheten i sluttampen av kuren. Att jag byter till t-propp är också för att jag tänkte hård-deffa de sista 8 veckorna av kuren för att se hur mycket jag kan droppa i vikt utan att tappa för mkt muskler.

Som PCT tänker jag köra nolva och clomid, eventuellt även hCG.

Det andra alternativet hade ju då varit att köra vidare på test e 300mg samt EQ 500mg e5d å lägga till Nolva 160mg dag 1 å sen 20mg ed kuren ut å PCT enligt ovan.

Vad säger ni som kan? Tacksam för seriösa svar.
Senast redigerad av aKAY 2014-02-10 kl. 09:39.
Citera
2014-02-10, 13:12
Bannlyst
Hur skulle ni köra en pct efter 375 mg test E? Vissa verkar skippa PCT och 375mg är ganska låg dos så funderar på om man ska skippa den helt, vad tror ni?
Citera
2014-02-10, 14:14
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anabolakillen95
Hur skulle ni köra en pct efter 375 mg test E? Vissa verkar skippa PCT och 375mg är ganska låg dos så funderar på om man ska skippa den helt, vad tror ni?

Hur länge har du kört samt hur gammal är du?
Jag skulle nog rekommendera clomid 3v iaf. Sen är ju 375mg e5d kanske inte ngn stor dos men det är ju mer än vad man kanske skulle kalla lågdos.
Om du känner att du behöver östroblock så lägger du till Nolva. Annars borde clomid räcka för att snurra igång FSH/LH igen på en mindre tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in