2014-02-11, 10:59
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noname88
Jo men det är ingen 1ml ampull man knäcker. Utan en 10 ml "behållare" vet inte vad dem heter , men du kan nog tänka dig vilken jag menar.

Då är det alltså inte en ampull utan en vial. Lyssna på andra svaret.
Citera
2014-02-11, 12:16
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Tja.
Har en ampull med 10ml testo enanthate 250mg.
Min fråga är : kan jag öppna den och köra halva , för att sedan gå på det igen efter sommaren.
För saken är den att jag kan bara köra på en månad till av diverse anledningar..
Så ska jag öppna den och köra till hälften och utan problem gå på samma behållare efter sommaren?
För jag hittar fan inget om hållbarhet på en öppnad sådan.

Tack

Ligger du på en kur nu eller tänkte du köra en 4 veckors kur på testo e? Testo är så billigt att du riskerar mer än du tjänar på att spara en vial till efter sommaren och om det är så att du tänkte köra en mini kur på 4 veckor så tänk om för du kommer inte tjäna ett dugg på det.
Citera
2014-02-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Ligger du på en kur nu eller tänkte du köra en 4 veckors kur på testo e? Testo är så billigt att du riskerar mer än du tjänar på att spara en vial till efter sommaren och om det är så att du tänkte köra en mini kur på 4 veckor så tänk om för du kommer inte tjäna ett dugg på det.

Ja alltså jag har legat på nu i 3 månader och vill köra 4. Men den sport jag utövar blir riskabel om jag fortsätter.. Först med tanke på den fys träning vi har om nån månad är det inte bra att ligga på testo e om jag förstått det rätt.
Sen måste jag räkna på spårnings tiden då dem kollar oss regelbundet under säsong.
Och ja "sluta nu istället" har slagit min tankebana också, men alla som trycker vet hur det känns att köra den sista planerade månaden ut och inte sluta innan.
Mest psykiskt.
Tack för svaren
Citera
2014-02-11, 13:34
Medlem
Har en annan fråga.
Alla andra gånger jag beställt testo e. Så har färgen antingen varit klar oljig, någon gång lätt gulaktig.
Denna gång jag beställde från AB så var den påtagligt gul, alltså man reagerar på hur gul den är.
Bra eller dåligt?
Citera
2014-02-11, 14:16
Medlem
Om jag sugit upp testot i punpen och låtit den stå i cirka 9 timmar, går det bra att injicera typ nu då eller har nån skada skett i oljan under dessa timmar pga nån anledning? Mvh
Citera
2014-02-11, 16:38
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Har en annan fråga.
Alla andra gånger jag beställt testo e. Så har färgen antingen varit klar oljig, någon gång lätt gulaktig.
Denna gång jag beställde från AB så var den påtagligt gul, alltså man reagerar på hur gul den är.
Bra eller dåligt?

Har du tur så är det tren

Nej, men maila och fråga?
Citera
2014-02-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ja alltså jag har legat på nu i 3 månader och vill köra 4. Men den sport jag utövar blir riskabel om jag fortsätter.. Först med tanke på den fys träning vi har om nån månad är det inte bra att ligga på testo e om jag förstått det rätt.
Sen måste jag räkna på spårnings tiden då dem kollar oss regelbundet under säsong.
Och ja "sluta nu istället" har slagit min tankebana också, men alla som trycker vet hur det känns att köra den sista planerade månaden ut och inte sluta innan.
Mest psykiskt.
Tack för svaren

Då tar du ditt sunt förnuft och kliver av nu
Citera
2014-02-11, 19:05
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Bara att lägga sig på nya dosen med testo c. Steadystate kommer sakta röra sig till sin nya nivå. Förstår inte varför man ska fronta när man redan har testo i kroppen.
Tack! Skiter i att fronta cypen, då kommer sätta sista sticket på enan och börja direkt på 250mg e7d testo c nästa stick
mvh
Citera
2014-02-11, 21:25
Bannlyst
Om man skulle jämföra på ett ungefär hur mycket skulle 200mg Trenbolone E vara mot Tren Hex? Som är 80mg per ml.
Citera
2014-02-11, 23:04
Medlem
VitPortions avatar
superbol winstrol mix

Tja! Fick idag hem mina superbollar å winnar. Drar igång på söndag och tänker köra 30/50 superbol 50/50 winnar. Jag trodde jag skulle få vanliga dbollar men blev superbol. Går det fortfarande bra å köra denna combo? Nån som kört m1t å winnar i liknande dos som kan ge lite synpunkter?
Citera
2014-02-11, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitPortion
Tja! Fick idag hem mina superbollar å winnar. Drar igång på söndag och tänker köra 30/50 superbol 50/50 winnar. Jag trodde jag skulle få vanliga dbollar men blev superbol. Går det fortfarande bra å köra denna combo? Nån som kört m1t å winnar i liknande dos som kan ge lite synpunkter?

Min första tanke- Stort slitage i din kropp med dessa styggingar!..Går köra det mesta eller hur? Men sen om de går bra eller inte det är en annan sak, Det känner du psykisk & fysiskt och vill du veta hur din kropp mår gå på hälsokontroller
Citera
2014-02-12, 00:55
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Om jag sugit upp testot i punpen och låtit den stå i cirka 9 timmar, går det bra att injicera typ nu då eller har nån skada skett i oljan under dessa timmar pga nån anledning? Mvh

Ingen fara bara att trycka på.

/ Leif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in