2014-02-11, 21:27
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Samma sak hände även mot Malmö 2004. Det var den matchen de höll upp en banderoll innan matchstart där det stod "Nacka, Kenta, Pelle Lindberg - Alla Bajare, Alkisar och Döda."

http://a.cdn-expressen.se/ImageHandl...t=secondColumn

Blev ett jävla liv hela den matchen med flera stormningsförsök både under och efter matchen. Länsman fick jobba hårt den dagen.

Kan man förstå, den var grymt osmaklig.
Citera
2014-02-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morire
Halvsvårt att få tag på sådana som attackerar i grupp och sen ligger jävligt lågt inne i "ghettot" i åratal.

Men det är inte slut förrän det är slut om man säger så.

Antar att du är aktiv alltså?
Lär det inte varit ett jävla liv på Bajen grabbarna när ni kom till Falkenberg dagen efter?
Senast redigerad av El-Blanco 2014-02-11 kl. 22:37.
Citera
2014-02-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Tjockisen var ju ännu bättre, haha. Och AY säger att DJ är rund..
Vet inte vad du får upp för bild när du klickar på länken, men på bilden jag får upp är det ingen som är i närheten
Av att vara så överviktig som DJ.
Citera
2014-02-12, 10:42
Medlem
Ska bli roligt att se vad Sverigescenen skriver om BOs överkörning av AY. Antaligen "dom var fler och hade äldre". nått i den stilen eftersom att de aldrig kan erkänna nederlag.
Citera
2014-02-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnusdanielsson
Ska bli roligt att se vad Sverigescenen skriver om BOs överkörning av AY. Antaligen "dom var fler och hade äldre". nått i den stilen eftersom att de aldrig kan erkänna nederlag.

Det kommer nog ta några dagar extra, några veckor kanske som vanligt när det handlar om Bajen. Texten måste korrekturläsas några gånger innan den godkänns.
Citera
2014-02-12, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Det kommer nog ta några dagar extra, några veckor kanske som vanligt när det handlar om Bajen. Texten måste korrekturläsas några gånger innan den godkänns.
Tror det kommer upp under det ryktas.
Sedan allt detta prat om att ss inte erkänner förlust? Mot wm senast gjorde man vad?????
E det inte dax för kgb o fb o mötas snart
Citera
2014-02-12, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Jaa då var vi där igen.
Ingen film?
Film finns men kommer nog inte släppas.
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Vet inte vad du får upp för bild när du klickar på länken, men på bilden jag får upp är det ingen som är i närheten
Av att vara så överviktig som DJ.
En annan bild som kom upp såklart, inte den som är länkad i tråden. Antog att han som skickade länken hade tillgång till den bilden med.
Citera
2014-02-12, 12:18
Medlem
Citat:

En annan bild som kom upp såklart, inte den som är länkad i tråden. Antog att han som skickade länken hade tillgång till den bilden med.

Är det möjligtvis tjockis-N***** i gnaget kankse? Man ska inte gasta sten i glashus...
Citera
2014-02-12, 12:24
Medlem
Citat:

Då förstår jag.

Angående SS, mina pengar sitter på ett omnämnande i förbifarten. Typ: en drabbning mellan aIk:s yngsta och bajens motsvarighet gick av stapeln, med bajen som bäst för dagen.

Sen fattar jag inte varför ligor är så jävla räddda för en torsk. Man kan inte vinna allt. Och BO är trots allt en eminent liga, så ingen att skämmas över.

Såh även boxet mellan våra yngre och ay, och ay är med handen på hjärtat riktigt dåliga.
Citera
2014-02-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Då förstår jag.

Angående SS, mina pengar sitter på ett omnämnande i förbifarten. Typ: en drabbning mellan aIk:s yngsta och bajens motsvarighet gick av stapeln, med bajen som bäst för dagen.

Sen fattar jag inte varför ligor är så jävla räddda för en torsk. Man kan inte vinna allt. Och BO är trots allt en eminent liga, så ingen att skämmas över.

Såh även boxet mellan våra yngre och ay, och ay är med handen på hjärtat riktigt dåliga.

Och era yngre torskade vilket innbär att dem är ännu sämre..

Dif, sämst på scenen?
Citera
2014-02-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleri
Och era yngre torskade vilket innbär att dem är ännu sämre..

Dif, sämst på scenen?

Vilken fight syftar du på? Senaste förlusten mot AY var relativt länge sedan.
Citera
2014-02-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Vilken fight syftar du på? Senaste förlusten mot AY var relativt länge sedan.

Syftade på oktoberfesten inne i stan. Men det kanske har boxats igen sen dess med ett annat utfall. Isåfall är jag villig att ändra uppfattning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in