2014-02-11, 23:50
Moderator
Pentyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gul-apelsin
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2276178-denho-acar-infor-ratta-i-turkiet

Åtalas i Turkiet.
Ur artikeln:
Citat:
Det rör sig om anstiftan till mordförsök och allmänfarlig ödeläggelse i samband med ett bombattentat 2009 mot en lägenhet på Södermalm i Stockholm, utpressning i Strömstad och Åtvidaberg samt ett fall av försök till grov utpressning.
samt
Citat:
De formella anklagelserna som anges är "grov plundring, försök till grov plundring och grov skadegörelse".
Citera
2014-02-12, 00:27
Medlem
-=Magnus=-s avatar
Har han förlängt ögonfransarna och färgat ögonbrynen där på den högra bilden? Ser väldigt stiligt ut tycker jag iaf.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/18344503/800/normal/b213188057797/denho.jpg
Citera
2014-02-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Magnus=-
Har han förlängt ögonfransarna och färgat ögonbrynen där på den högra bilden? Ser väldigt stiligt ut tycker jag iaf.

Ser väl snarast ut som någon sångare i nåt band som sjunger ut sin frustration över att normen är heterosexualitet?
Citera
2014-02-12, 00:39
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Med tanke på hur korrupt det är i Turkiet, lär han kunna muta sig till strafflindring. Det blir nog en utdragen process. Blir hand dömd skulle han med all säkerhet ha det bättre här om han fick sitta på anstalt än där nere. Turkiska fängelser är ingen rolig plats att vistas på. Skulle lätt ta och ringa honom någon dag om jag hade kvar hans nummer, så ser han detta får han gärna PM:a sitt nummer, vore kul att slänga lite käft, var ju ett tag sedan.

/ Leif
Citera
2014-02-12, 02:08
Medlem
haha äntligen lite rättvisa som ska skipas kanske om vi har tur tror dock han skulle klara sej hyffsat i ett turkiskt fängelse om han inte börjar jiddra med andra fångar vill säga vilket jag inte tror han skulle göra,plus att i såna fängelser styrs mycket av pengar o han skulle nog lyckas skrapa ihop några kronor till sin vistelse där.men frågan är hur pass sugna dom är på o driva åtal mot honom dom kanske har tröttnat på år av tjat från svenska myndigheter o väcker åtal för o förbättra relationen i framtiden, va vet jag snubben måste ju hur som helst börja bli trött på o leva ett liv på flykt o kunna återgå nån gång till ett liv utan o ha snuten i hälarna,

ps. Leif du e den skönaste snubben här på fb tack för din tid o engagemang
men nu måste du väl sova om du ska upp o jobba imorgon
Citera
2014-02-12, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeadMan75
min bror är högtuppsatt i OG och mycket som skrivs stämmer inte alls men dock vill jag påpeka att flertal vet vad dom pratar om

står han under eller över läderlasse?
Citera
2014-02-12, 02:16
Medlem
hur går det för iv*novic då som knacka på fel dörr o mula fel gubbe hahaha vilken åsna han trodde garanterat att han skulle bli nya kotaran men nu kommer han bli utskrattad under hela sin livstidsvolta istället tycker nästan lite synd om snubben som vigde sitt liv åt ett sjunket skepp nu har han förstört hela sitt liv bonntölpen
Citera
2014-02-12, 02:22
Medlem
GanjahSmokes avatar
Han är väll inte svensk medborgare längre eller ?
Så han måste sitta i ett Turkist fängelse.
Citera
2014-02-12, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke
Han är väll inte svensk medborgare längre eller ?
Så han måste sitta i ett Turkist fängelse.
Så det finns bara svenska medborgare i svenska fängelser?
Citera
2014-02-12, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
hur går det för iv*novic då som knacka på fel dörr o mula fel gubbe hahaha vilken åsna han trodde garanterat att han skulle bli nya kotaran men nu kommer han bli utskrattad under hela sin livstidsvolta istället tycker nästan lite synd om snubben som vigde sitt liv åt ett sjunket skepp nu har han förstört hela sitt liv bonntölpen

Vilken jubelidiot!
Han var ju högste chef över OG i Sverige. Sen har du ju de som fortfarande skriver här om att OG jobbar i de tysta och blablaba.
Du för står ju själv vilken begåvning dessa sitter på

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Med tanke på hur korrupt det är i Turkiet, lär han kunna muta sig till strafflindring

Det har jag svårt att tro
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
. Det blir nog en utdragen process. Blir hand dömd skulle han med all säkerhet ha det bättre här om han fick sitta på anstalt än där nere. Turkiska fängelser är ingen rolig plats att vistas på.

Då skulle nog jättnäsan börja böla ut i pressen och längta tillbaka till Sverige.
Fast det e klart - Man får va medlem!
Citera
2014-02-12, 09:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BistroCorner
Vilken jubelidiot!
Han var ju högste chef över OG i Sverige. Sen har du ju de som fortfarande skriver här om att OG jobbar i de tysta och blablaba.
Du för står ju själv vilken begåvning dessa sitter på

Det har jag svårt att tro

Då skulle nog jättnäsan börja böla ut i pressen och längta tillbaka till Sverige.
Fast det e klart - Man får va medlem!

Vadå svårt att tro, säger jag att det är så, ja då är det så capish!

/ Leif
Citera
2014-02-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -=Magnus=-

Hahah han är så ful
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in