2015-01-14, 12:18
Medlem
Fantastisk hur denna lirare kan slingra sej gång efter annan, aldrig läst om någon eller för den del stött på någon som kan vända på saker så ofattbart.

Tops4, inte ens i dina drömmar kan du tro att denna snackpåsen kommer dyka upp inte ens med alla karteller och terrorist organisationer bakom arslet.

Hahaha
Citera
2015-01-14, 13:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det finns liksom ganska många fler turkar på denna jord än det finns svenskar. I synnerhet i Turkiet, så din kommentar, även om du emellanåt glimrar till, får dig att framstå som en riktigt enögd jävla pajasnolla. Tro fan att det lär vara mycket turkar på ett gym i Turkiet, vad fan skulle det annars vara?

Svara nu med något sylvasst och genomtänkt, för den där kommentaren var inte din bästa.
Är det inte jävligt uppenbart vad jag menar. Gymet ser fattigt ut och det lär hänga en jävla massa turkar där. Ett jävla skitställe med andra ord eftersom jag ogillar lågbudget och avskyr turkar.
Citera
2015-01-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northland
"Ni andra ska sluta spekulera i vem jag är, jag är en nolla, "

Efter att ha läst sista 3 sidorna så måste jag berömma dig att du har lite själv insikt !

Vad gällande det andra att du ska blanda in andra är ju bara patetiskt när du själv bjuder upp till dans ( Att träffas ) Det e bara clowner som du som hotar och ska blanda in andra. Upp med bröstkorgen och stå upp.
Tror inte dina kontakter e så intresserade av att ett FB diskutioner.

Kan man inte stå upp för sig själv så håller man käften. !

Din korkade jävla nolla, denna tråden handlar om OG, vad fan sitter du och skriver om allt annat än dem för?

Det är inte 80-talet där vi ska se vem som är Kungen av Kungsan, utan nu är det nya tider. Klart som fan att det finns en helvetes massa som slår ner mig utan problem, tror du verkligen att jag tror att jag är någon jävla herre på täppan eller?

Jag tar seden dit jag kommer, om jag möter någon på stan som ex kallar min fru för hora så springer jag självklart inte därifrån och ringer massa kompisar, utan jag försöker göra allt jag klan för att krossa vederbörande på plats.

Men nu är det inte så, utan nu är vi på ett jätteforum, jag har inte en jävla aning om vem som utmanar mig. Jag har testat taktiken att komma dit ensam och svinförbannad men det slutade i en jävla utdragen fight där han överraskade mig med att kunna slåss msomn en jävla dåre, jag hade enorma problem opch fick mycket stryk, han ficxk väl iofs lika mycket som mig, men det kunde slutat illa för oss båda, och han var som sagt jävligt tuff och jag anser nu, med facit i hand, att han inte skulle förtjäna ett möte med mina polare för han var ta mig fan minst sagt karl för sin hatt. Helvete vad paff jag blev och det tog ett bra tag innan jag kom in i fighten för jag insåg inte hur jävla brutalt det faktiskt kan bli om det kommer en stor psykopat som tävlat i fight, och den jäveln var helt orädd också.

Vi är bra kompisar idag, för jag tror även att han anser att han fick möta en likasinnad, han ville inte heller fortsätta där vi hamnade i ett remi-läge.

Jag vet att det i OG, från deras sk storhetstid inte är många ute, eller som är aktiva och synliga i den sk undre världen. Jag vet var Hamdi är, och en annan, jag kan inte påstå att jag är kompis med Hamdi, men vi har iaf träffat flera gånger, har många gemensamma nära vänner, men jag kan inte påstå att jag med säkerhet vet om han skulle nappa på att kliva in i detta för mig. Men en liten sponsorspeng kan nog väcka liv i den lilla fullblodsgalningen.

Kamal vet jag skulle komma med, men nu sitter han för mord så det blir ju inte så aktuellt. Jag kan iaf säga att jag iaf kommer kunna få med mig minst en från storhetstiden, sen hur mycket hans roll blir, eller vad/hur han kan påverka har jag ingen aning om. Men han kan nog iaf vara lite nyfiken på att få se vem det är som skrattar åt honom.

Men mina ess i rocken blir inte dem, det blir några som jag aldrig i livet skulle vilja ha emot mig.
Citera
2015-01-15, 07:50
Bannlyst
Citat:
Men nu är det inte så, utan nu är vi på ett jätteforum, jag har inte en jävla aning om vem som utmanar mig. Jag har testat taktiken att komma dit ensam och svinförbannad men det slutade i en jävla utdragen fight där han överraskade mig med att kunna slåss msomn en jävla dåre, jag hade enorma problem opch fick mycket stryk, han ficxk väl iofs lika mycket som mig, men det kunde slutat illa för oss båda, och han var som sagt jävligt tuff och jag anser nu, med facit i hand, att han inte skulle förtjäna ett möte med mina polare för han var ta mig fan minst sagt karl för sin hatt. Helvete vad paff jag blev och det tog ett bra tag innan jag kom in i fighten för jag insåg inte hur jävla brutalt det faktiskt kan bli om det kommer en stor psykopat som tävlat i fight, och den jäveln var helt orädd också.

Vi är bra kompisar idag, för jag tror även att han anser att han fick möta en likasinnad, han ville inte heller fortsätta där vi hamnade i ett remi-läge.

.

Vilken fantastisk text: Påminner lite ala gandstyle där Raffa tubsocka slogs med tio tigrarsstyrka mot ( Irfan och Jenna).

Du är grym Xtro. Keep up the good work!
Citera
2015-01-15, 18:36
Moderator
MrFishboys avatar
Allmänt kukmäteri kan tas i PM, trams och OT raderat...

/Mod
Citera
2015-01-17, 00:32
Medlem
Är det sant att Daniella (Dano) blev påkommen med en annan man på kåken?
Citera
2015-01-17, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhhfe
Är det sant att Daniella (Dano) blev påkommen med en annan man på kåken?
Det är ju bara män på kåken, så vem ska han annars blivit påkommen med?

Han blev påkommen genom spaning, avlyssning, så de visste att affären var i görningen.
Citera
2015-01-17, 00:49
Avslutad
Citat:

Han blev påkommen genom spaning, avlyssning, så de visste att affären var i görningen.
Ha ha, vad fan!? En riktig affär alltså... Var satt avlyssningsutrustningen? I mellangården...
Citera
2015-01-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Ha ha, vad fan!? En riktig affär alltså... Var satt avlyssningsutrustningen? I mellangården...
I mellanöstern
Citera
2015-01-17, 00:53
Medlem
Citat:

Citat:
I mellanöstern

Haha, den var bra. Men lyckas grabbarna inte få in tjejer?
Citera
2015-01-17, 00:54
Avslutad
Citat:
I mellanöstern
Citera
2015-01-17, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhhfe
Haha, den var bra. Men lyckas grabbarna inte få in tjejer?
Inte därnere, det sker bara i typ Mexico, Colombia, sådana sönderkorrumperade länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in