2014-02-11, 17:09
Medlem
Rolf-Davids avatar
Skitsvårt att hitta ett bra ställe att botta en knight som facc ju
Citera
2014-02-11, 17:27
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Jefla nerds!
okej killen som premar flertalet accs för o kunna offline träna dem. jag sålde iaf mina chars när jag slutade (: sen ska vi ju inte glömma att du bara sitter o väntar på att kunna dra dina chars till 300, eller hur var det nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Skitsvårt att hitta ett bra ställe att botta en knight som facc ju
haha äsch, premar dem i högre lvls
Senast redigerad av pozie 2014-02-11 kl. 17:32.
Citera
2014-02-11, 17:37
Medlem
PhilMorriss avatar
Det är lite segt att communityt på servern är helt död och inga hostear questservices. Jag har två knegar över level 120~ där ingen av dem har ens sett skuggan av typ dhq, annihi, poi eller yalahari...känns som lite välkomna items om det skulle vara så.
Citera
2014-02-11, 17:44
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Det är lite segt att communityt på servern är helt död och inga hostear questservices. Jag har två knegar över level 120~ där ingen av dem har ens sett skuggan av typ dhq, annihi, poi eller yalahari...känns som lite välkomna items om det skulle vara så.
gjorde alla de questsen på min druid direkt när jag tog lvln, beror på vilka man känner
Citera
2014-02-11, 17:46
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
gjorde alla de questsen på min druid direkt när jag tog lvln, beror på vilka man känner

kan inte rå för att mina vänner har lagt ner spelet för längesedan. men det är ju jättebra för dig i alla fall.
Citera
2014-02-11, 17:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
kan inte rå för att mina vänner har lagt ner spelet för längesedan. men det är ju jättebra för dig i alla fall.
ja visst är det bra för mig. du verkar lite irriterad? vad ligger t.e.x soft boots på nu då? det är ju nästan bara dem man vill ha. iaf som mage, man klarar ju sig bra utan inq itemsen iaf. dock drygt som fan utan inq bless haha
Citera
2014-02-11, 19:48
Medlem
Yamals avatar
Citat:
okej killen som premar flertalet accs för o kunna offline träna dem. jag sålde iaf mina chars när jag slutade (: sen ska vi ju inte glömma att du bara sitter o väntar på att kunna dra dina chars till 300, eller hur var det nu?

haha äsch, premar dem i högre lvls
Ähh, 5min/v jobb för att få awesome skillz är ju klart värt det! Och ja, nån dag ska jag dra min rp till 300
Citera
2014-02-11, 20:30
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
jag har atm 8 nystartade eks på en server ;D och det är min hemlizz huehauheah

nonpvp? elr kör ni nån pvp värld o sen transfera? elr dom där nya calva/calvera xD?

hmm, "det jag menar är en server som används som en virtuell enhet, typ som sandbox. så alla klienter + bottet körs på servern"

varför skulle det vara så bra? ere typ mindre chans o bli upptäckt elr e d bara för o kunna göra annar på sin egna data? fattar inte riktigt hur de där e
Citera
2014-02-11, 20:42
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
nonpvp? elr kör ni nån pvp värld o sen transfera? elr dom där nya calva/calvera xD?

hmm, "det jag menar är en server som används som en virtuell enhet, typ som sandbox. så alla klienter + bottet körs på servern"

varför skulle det vara så bra? ere typ mindre chans o bli upptäckt elr e d bara för o kunna göra annar på sin egna data? fattar inte riktigt hur de där e
bottar på hardcore pvp. vi funderar på o göra det för att slippa köra på våra datorer, och eftersom han bor i usa och jag i sverige så kan vi ha koll på alla chars olika tider
Citera
2014-02-11, 20:57
Medlem
Deathwanderers avatar
ah det iofs nice, hur många chars kan man botta där då? alltså på serven hur mkt klarar den av
o va kostar sånt:P
Citera
2014-02-11, 21:12
Medlem
SnowInformers avatar
Vart bör jag hunta med min 105 pally med 104/89 i skills. Självklart så har jag prem.
Citera
2014-02-11, 21:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
ah det iofs nice, hur många chars kan man botta där då? alltså på serven hur mkt klarar den av
o va kostar sånt:P
dno polaren som ska fixa det, han som är min sugardaddy ;D ju kraftigare man vill ha, ju mer kostar det. men 15dollar för standard, men den klarar inte många :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in