Om jag förstår det här diagrammet http://bitcoincharts.com/charts/krakenLTC#rg30ztgSzm1g10zm2g25zx rätt så är det ingen idé att köpa Bitcoins för mina litecoins (i tron om att bitcoins kommer återhämta sig till tidigare nivåer runt 950$, då jag samtidigt antar att även ltc fortsätta ha samma förhållande till bitcoin)?
Varför äger du litecoins? Jag förstår att man kan vilja äga kryptovalutor med lite olika egenskaper, som Peercoin och Primecoin. Skillnaden mellan Bitcoin och Litecoin är så liten att jag inte kan föreställa mig något annat än att Bitcoin med sin mycket större infrastruktur kommer köra över LTC.
helvete..skulle föra över pengar från Mtgox när jag ser att dem har stängt av alla transaktioner.. vafan.... någon som vet hur länge de ska hålla på samt vad som hänt?!
AndreasMAntonopoulos @aantonop 20 min
@M0rgUK @Bitstamp Someone’s stress-testing all the implementations. It won’t achieve anything other than a slight delay and forcing fixes
AndreasMAntonopoulos @aantonop 20 min
@M0rgUK @Bitstamp Someone’s stress-testing all the implementations. It won’t achieve anything other than a slight delay and forcing fixes
helvete..skulle föra över pengar från Mtgox när jag ser att dem har stängt av alla transaktioner.. vafan.... någon som vet hur länge de ska hålla på samt vad som hänt?!
Anv. sök funktionen, finns flera trådar om MTGox problem. Varav en del inlägg i denna tråd.
Går ju inte handla bitcoins på FYBSE, har satt ut att jag köper 0.03000000 BITCOIN för 200kr.
Har haft det så nu i 2veckor och ingen vill sälja till mig, vad händer? vad gör jag fel?
Citat:
Ursprungligen postat av MontyBurns
Vill du köpa till kursen 200:- eller vill du köpa 0.03 BTC till rådande säljkurs?
Köpa bitcoins på fybse verkar ligga på samma svårighetsgrad som att sätta ihop en ikea möbel.
Varför kan ni inte testa? Lägg ett tokbud med 1kr och se om den blir fylld? Till och med mina päron har lärt sig att man kan prova och klicka runt.... http://www.youtube.com/watch?v=HCqgDZt1CSg
Du är inte den första som frågar RidGid hoppas du får din order igenom