Har dom fortfarande kvar Bitcoin Automaten vid Hilton ?
hur kan man convertera ukash till bitcoin på bästa sett och funkar det någonstans 24/7 ?
och om nu automaten finns kvar måste man då ha en smartphone för att få sina bitcoins
Bara jag som tycker många cryptocurrency-relaterade sidor är extremt sega? Försöker ladda btc-e, men går knappt. Kraken.com likadan. Samma gäller litecoin wikin. Är säkert fler. Resten av internet verkar kunna ladda utan problem, så tror inte det är mitt nät.
Bara jag som tycker många cryptocurrency-relaterade sidor är extremt sega? Försöker ladda btc-e, men går knappt. Kraken.com likadan. Samma gäller litecoin wikin. Är säkert fler. Resten av internet verkar kunna ladda utan problem, så tror inte det är mitt nät.
Ja, jag märkte det själv. Men det är på grund av att intresset ökat tillfälligt = högre belastning på relaterade hemsidor. Det har hänt förut minns jag
Tror ni det kommer fortsätta neråt? Hur länge kan det hålla i innan det stiger uppåt igen? Och hur hastigt brukar det stiga efter ett sånt här ras?
Omöjligt att säga men det kan röra sig väldigt snabbt och kan vända på timmar men det verkar sakta men säkert vara på väg uppåt just nu. (senaste timmarna)
Om jag förstår det här diagrammet http://bitcoincharts.com/charts/krakenLTC#rg30ztgSzm1g10zm2g25zx rätt så är det ingen idé att köpa Bitcoins för mina litecoins (i tron om att bitcoins kommer återhämta sig till tidigare nivåer runt 950$, då jag samtidigt antar att även ltc fortsätta ha samma förhållande till bitcoin)?
helvete..skulle föra över pengar från Mtgox när jag ser att dem har stängt av alla transaktioner.. vafan.... någon som vet hur länge de ska hålla på samt vad som hänt?!
Tweet från
AndreasMAntonopoulos @aantonop 20 min
@M0rgUK @Bitstamp Someone’s stress-testing all the implementations. It won’t achieve anything other than a slight delay and forcing fixes.