Enl. Radio Skaraborg har hotbilden mot Fransson ökat efter domen kom. Han har mottagit direkta och indirekta hot. "Någon" har fått för sej att Franssons låga straff är nån slags bonus för att han berättat saker i rätten,som förvärrat läget för Henrik. Vilket inte stämmer säger Franssons advokat.....
Det är ju knappast Gabriels sida som står för dessa hot. Någon här påstod att jag saknade logik när jag anade att detta skulle hända. Men nu är det så iaf. Än en gång säger jag att Fransson har hot på sej från bägge sidor.
Rätt åt honom för övrigt!!!
Senast redigerad av Cruelladevil 2014-02-10 kl. 22:38.
varför fick en Bi**al vittnesmål återkallas av hans uppförande???
Då Bi**al El-Na*olsi inte hörts finns det dock inga förstahandsuppgifter om vad som sagts. Vidare påverkas Bi**al El-Nabol*is trovärdighet av den aggressivitet som han
uppvisade mot Henrik Holmdahl och Markus Fransson före det att vittnesförhöret
återkallades.
Med all respekt lämna barnen utanför.
Dem har inget med det här att göra!!!
Ursäkta?? Det borde du citera till BistroCorners inlägg! Jag har då verkligen inte "blandat" in några barn. Bara klargjorde att Henrik inte har nån son för den som påstod det. Endast två döttrar som är lika honom.Eftersom det sas i BistroCorners inlägg. Var vänlig hoppa på honom istället!!!
[quote=scip|47455677]Låt oss leka med tanken att straffet stannar på 14. År - 2/3 delar då är H-H. Ute på mindre än 10 år och att han får tillbringa sista två åren i familjehem alt öppen anstalt om han sköter sig bra. H-H. Är 32 år gammal när han muckar Sverige är fantastiskt![/QUOT du måste vara ute och resa nu,,,,,, alltså vadå familjehem ? när började man placerar personer över 21 år på familjehem !!
Låt oss leka med tanken att straffet stannar på 14. År - 2/3 delar då är H-H. Ute på mindre än 10 år och att han får tillbringa sista två åren i familjehem alt öppen anstalt om han sköter sig bra. H-H. Är 32 år gammal när han muckar Sverige är fantastiskt!
du måste nog ha fått detta om bakfoten ,,när fan placerar man personer över 21 år i familjehem ??
Senast redigerad av ATLAS64 2014-02-11 kl. 02:13.
Ursäkta?? Det borde du citera till BistroCorners inlägg! Jag har då verkligen inte "blandat" in några barn. Bara klargjorde att Henrik inte har nån son för den som påstod det. Endast två döttrar som är lika honom.Eftersom det sas i BistroCorners inlägg. Var vänlig hoppa på honom istället!!!
Äh, skit i han. Han kan hoppa hur mycket han vill. Han vet att han är ute o seglar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermione1496
Nu har pressen gått ut med Henriks identitet. Konstigt att man inte gjorde det direkt i samband med att domen släpptes.
du måste nog ha fått detta om bakfoten ,,när fan placerar man personer över 21 år i familjehem ??
Har man skött sig bra under fängelsetiden så kan man få bo på ett hem sista tiden av straffet för att kunna anpassa sig till ett fritt liv i samhället. kan vara arbetsträning skolgång mm. Och då har hemmet ansvar för individen när det gäller permissioner och frigång kan vara bra i H-H fall då han har barn som skall förenas med sin far.
När de ska återanpassas i samhället efter ett fängelsestraff. Inte alls ovanligt.
Det lär förekomma ja. En kille som hämtades hos en tjej i vår trappuppgång med piket från Göteborg plus två vanliga poliser (hela gården kryllade av poliser) bodde visst på en bondgård i trakten mot slutet av sitt straff.