2014-02-10, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Precis, han måste ljuga för att inte bli ratad, det han har att erbjuda räcker inte med andra ord. Trots att hon normalt lägger sej under vem som helst utan några löften alls.

Det enda jag "ljuger om" är att jag vill ha något seriöst med henne, eftersom hon är inställd på det just nu (vilket jag inte vill), inget mer än så du kanske är väldigt naiv men detta händer överallt, hela tiden
2014-02-10, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Anser du att någon med din karaktär, eller snarare brist på sådan, är på något som helst vis bättre än tjejen du lurar? Hur kan någon som du, som lätt som en plätt säljer sin själ för att komma innanför brallorna på en du föraktar djupt, fördöma henne för att hon litar på dig? Förstår du inte att det du gör är många gånger värre än det hon gör? Att du framstår som en totalt opålitlig, manipulativ, i grunden självföraktande och misslyckad skadeinsekt som förstör den du berör utan att blinka när du vill ha något av den, jämfört med henne och alla andra vanliga, hyggliga människor? Jag beklagar verkligen din framtida fru som ska behöva dela livet med dig och hoppas att ni bor i ett land som tillåter henne att skilja sig ifrån dig, när hon så småningom upptäcker vilket skräp hon har fått på halsen. Förhoppningsvis dröjer det många år innan du lyckas lura någon till dig, så du kanske hinner lära dig lite på vägen.

Jag instämmer med andra som påpekat den uppenbara bristen på logik i att svenska tjejer är horor som ligger med vem som helst, fast tydligen ändå bara 20% av killarna vilket ju alltså inte är vem som helst, samtidigt som de tydligen måste manipuleras och ljugas för, för att de ska släppa till, vilket alltså innebär att de inte alls är så lätta att få omkull som det påstås, för då skulle man ju inte behöva ljuga och manipulera.

För övrigt saknar jag nyanserna i dessa svart/vita diskussioner, som delar in världens kvinnor i två grupper. Oskulden, som enbart i kraft av sin oskuld automatiskt är den perfekta livskamraten, och spermahinken, som är alla vi andra som har haft fräckheten att känna lust och dela den med en man som känner likadant men som vi inte nödvändigtvis har planerat att tillbringa resten av livet med, vilket automatiskt gör oss till dåliga livskamrater.

Jag vill passa på att tacka verkligheten för att jag aldrig har stött på dessa resonemang - eller denna typ av män - någon annanstans än här.

Klart du inte har stött på dessa resonemang eller dessa typer av män i verkligheten då Sverige är världens mest politiskt korrekta land där man helst inte uttalar sig om tabubelagda äämnen offentligt. Det fattar du väl själv ? På samma sätt som att man tror att det inte finns främlingsfientliga människor "för att man själv aldrig har träffat de". Reality check ?
2014-02-10, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Men är du helt jävla rövknullad i skallen ? Hur många gånger ska jag behöva förklara ? Tjejen är (för 1000:e gången) för första gången ute efter "något seriöst" då hon har knullat runt rätt frisk tidigare. Om jag berättar att jag enbart vill knulla henne som den spermahinken hon är, kommer hon ju att försvinna eftersom hon är inställd på att få till något "seriöst" och förstå att hon inte duger till annat. Kan du få in det i din skalle ?

De flesta män skulle göra en massa för en riktig snygg röv att få till något seriöst men tjej inte som agerat spermahink tidigare är inga som helst problem alls. Har utseendet på min sida, ganska så välutbildad osv osv så det är inga problem alls. Ni får lära er att tjejer som agerat spermahinkar inte är lämpliga som seriösa partners helt enkelt.

Den här spermahinken, vi kan kalla henne Emelie kommer alltid bli sedd som spermahink av 99,9% (även om de offentligt sett inte säger något). Svenska män är TVUNGNA att låtsas acceptera en tjejs knullhistorik (egentligen gillar de det inte heller), annars riskerar de att få barn osv. De har inget val
Eh, ja jag förstår ju att du är tvungen att ljuga för att få behålla henne. Om hon får veta att du inte uppfyller hennes krav så drar hon och lär då med rätta vara ganska förbannad på dig.

Jag förstår faktiskt inte vad det är du framhärdar i.
2014-02-10, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Eh, ja jag förstår ju att du är tvungen att ljuga för att få behålla henne. Om hon får veta att du inte uppfyller hennes krav så drar hon och lär då med rätta vara ganska förbannad på dig.

Jag förstår faktiskt inte vad det är du framhärdar i.

Vilka krav? Det enda "kravet" är att hon just nu söker något seriöst och det är det enda jag fake:ar? Hur i helvete ska jag se henne som seriös när hon aldrig haft något seriöst tidigare/knullat runt? Hon är attraherad av mitt utseende och sätt att vara så kraven är det inga fel på. Dessutom var det hon som initierade kontakten.
2014-02-10, 14:11
Medlem
Citat:
Vilka krav? Det enda "kravet" är att hon just nu söker något seriöst och det är det enda jag fake:ar? Hur i helvete ska jag se henne som seriös när hon aldrig haft något seriöst tidigare/knullat runt? Hon är attraherad av mitt utseende och sätt att vara så kraven är det inga fel på. Dessutom var det hon som initierade kontakten.
Tjejerna tycker det är jätteojättvist att dem blir bedömda efter sina handlingar. Det är ju föjtjyck ju att män inte intresserar sig seriöst för borderlinebrudar som haft motorväg in i fittan. Helt crazy liksom.
2014-02-10, 14:18
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Tjejerna tycker det är jätteojättvist att dem blir bedömda efter sina handlingar. Det är ju föjtjyck ju att män inte intresserar sig seriöst för borderlinebrudar som haft motorväg in i fittan. Helt crazy liksom.

Annars klagas det på att män bedömer kvinnor efter deras utseende istället för handlingar. När män istället bedömer efter tjejens handlingar är det också förtryck.

Det visar att tjejer inte får bedömas överhuvudtaget. 100% rättigheter, noll krav och skyldigheter.
Svenska kvinnor är jättebebisar.
2014-02-10, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Annars klagas det på att män bedömer kvinnor efter deras utseende istället för handlingar. När män istället bedömer efter tjejens handlingar är det också förtryck.

Det visar att tjejer inte får bedömas överhuvudtaget. 100% rättigheter, noll krav och skyldigheter.
Svenska kvinnor är jättebebisar.
Agreed.

Flickor, har ni uppvisat en ytlig och lätt syn på sex så kan en vuxen man inte ta er på allvar.
2014-02-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Agreed.

Flickor, har ni uppvisat en ytlig och lätt syn på sex så kan en vuxen man inte ta er på allvar.
Säger han som köper horor och klagar på att svenskor inte släpper till
2014-02-10, 14:51
Medlem
Är att vara kåt och ha haft 20+ sexpartners synonymt med sex mot betalning? Det är snarare när folk är unga som kommer bli framtida socialfall får ligga mycket med brudar som inte vill ha dem senare i livet.

Sen kan man fråga sig om golddiggers kan klassificeras som prostituerade, sen kan man fråga sig ytterligare vad som är fel med att vara prostituerad. Det finns kvinnor som hellre dras till intelligenta och rika män med en inkomst, fräscht boende, ny bil, stor båt och som kan erbjuda utlandsresor och restaurangbesök, istället för en fet och pantad socloser utan syfte i livet som bara dricker cola vid datorn vid 30 års ålder. Men de kvinnorna är bara att ignorera om man söker äkta kärlek, så jag störs inte av dem.
2014-02-10, 15:57
Medlem
Citat:
Klart du inte har stött på dessa resonemang eller dessa typer av män i verkligheten då Sverige är världens mest politiskt korrekta land där man helst inte uttalar sig om tabubelagda äämnen offentligt. Det fattar du väl själv ? På samma sätt som att man tror att det inte finns främlingsfientliga människor "för att man själv aldrig har träffat de". Reality check ?

Jo ni finns ju uppenbarligen och har hittat er lilla arena här, men inte är ni många, inte. De flesta män är faktiskt helt vanliga, hyggliga människor som till skillnad från dig uppskattar mötena med det motsatta könet istället för att förakta den som vill ha dem. Det är något mycket märkligt med människor som du som ser ner på den som gillar och åtrår dig, jag vet inte om det handlar om självförakt kanske? "Om hon vill ligga frivilligt med en sån som jag så kan hon inte vara mycket att ha." Konstigt. Är det därför ni så ofta uttrycker respekt för prostituerade, tro? Äntligen någon som är ärlig - er kan man inte ligga med utan att ta betalt för lidandet? Möjligen finns en känsla av att sex egentligen är rätt smutsigt också och särskilt kvinnor ska inte gilla det utan gå med på det emellanåt av ren pliktkänsla när de väl är gifta. Annars kanske hon också kan bli en sån där spermahink!

Här kommer ditt eget lilla realitycheckrecept. Upprepas tio gånger, tio gånger per dag i tio år eller tills en dotter sett dagens ljus: "Kvinnor är också människor precis som jag." Upplevs ingen förändring i synen på kvinnor ens när en liten dotter kommit till världen, är det tyvärr obotligt och kommer oundvikligen att leda till döden.
2014-02-10, 16:00
Medlem
Citat:
Nej du ser uppenbarligen inte problemet med att tvingas låtsas inför nån som du egentligen föraktar för att hon inte ska lämna dig.

Du visar faktiskt inte heller dig själv respekt på det viset.
Senast redigerad av Noola 2014-02-10 kl. 16:03.
2014-02-10, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jo ni finns ju uppenbarligen och har hittat er lilla arena här, men inte är ni många, inte. De flesta män är faktiskt helt vanliga, hyggliga människor som till skillnad från dig uppskattar mötena med det motsatta könet istället för att förakta den som vill ha dem. Det är något mycket märkligt med människor som du som ser ner på den som gillar och åtrår dig, jag vet inte om det handlar om självförakt kanske? "Om hon vill ligga frivilligt med en sån som jag så kan hon inte vara mycket att ha." Konstigt. Är det därför ni så ofta uttrycker respekt för prostituerade, tro? Äntligen någon som är ärlig - er kan man inte ligga med utan att ta betalt för lidandet? Möjligen finns en känsla av att sex egentligen är rätt smutsigt också och särskilt kvinnor ska inte gilla det utan gå med på det emellanåt av ren pliktkänsla när de väl är gifta. Annars kanske hon också kan bli en sån där spermahink!

Här kommer ditt eget lilla realitycheckrecept. Upprepas tio gånger, tio gånger per dag i tio år eller tills en dotter sett dagens ljus: "Kvinnor är också människor precis som jag." Upplevs ingen förändring i synen på kvinnor ens när en liten dotter kommit till världen, är det tyvärr obotligt och kommer oundvikligen att leda till döden.
Här kommer ditt:"Män är också människor som ska respekteras, det får en tokig feministf-a som jag inte glömma. Jag måste minnas att det finns ett manligt perspektiv på världen, annorlunda än mitt, värt att respektera." 100 ggr varje morgon tack.

Det är härligt när vi respekterar varandra. Kärlek!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in