Citat:
Ursprungligen postat av
Kn Krok
Va?
Vore väl på sin plats att motivera detta "va?".
Att Sverige har fråntagits sin suvärenitet gradvis efter mordet på Olof Palme råder det ingen tvekan om. Eller tror du på allvar att Palme hade släppt igenom de galenskaper den vidriga Alliansregimen genomfört?
Frågan är om detta kan sammankopplas med mordet? Iesho har en poäng här...Efter mordet omriktades SAP och resten av etablisemanget, om än inte omgående, men tydligt stegvis.
Jag minns en talande bild ifrån 1987 i Året i Fokus. Kjell Ofof-Feldt men anhang passerade mordplatsen leende och i glatt samförstånd, samtidigt som en byggarbetarklädd person står och tittar ledsamt ner på en hög av rosor som omtänksamma människor lämnat på platsen för mordet.
Jag kommer att lägga upp upp denna i länktråden när jag skannat av den och återvänt hem från sjön.
Det är ju nu inga som helst bevis, men både aktiviter samt sinnestämningar är värda att notera. Och vad hände med Rausings förhör som enligt PU skulle ske tidigt hösten 2013, har vi foliehatter och övriga delgetts detaljer ur detta? Svar nej. Kan det finnas relevanta detaljer som mörklades?
Den Brittiska polisen reagerade starkt tydligen på de uppgifter de fann, med tanke på hur länge sedan mordet begicks , måste detta vara anmärkningsvärda informationer.