2014-02-09, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Well, eftersom jag inte vill ha något seriöst med henne och bara är ute efter lite "fun times", måste jag ljuga för henne. Inget konstigt alls. Hon särar rätt friskt so what the hell liksom. Man kan inte förvänta sig något seriöst när man rider en kille på första dejten.
Ja vill du ha nån att knulla med så är du ju tvungen att ta en tjej som särar. Men måste du verkligen ljuga för att få tjejer att sära?
2014-02-09, 21:40
Medlem
Citat:
Alltså misstolka inte. Du får göra precis vad du vill., jag älskar existensen av spermahinkar, de får knulla runt hur mycket de vill. Utan de hade jag ju inte haft möjlighet att spruta ut sperman när lusten har fallit in. Jag är för att människor ska får göra exakt vad de vill, men de får vara beredda på vad deras handlingar kan leda till i slutändan. Hängeru med i svängarna ?

I det här fallet vill jag helt enkelt inte ha dessa typer av tjejer som flickvänner. Men läs igen: de får göra precis vad de vill =)

Och varför skulle det lönat sig för mig att valt andra vägen? Jävlar vilken svår fråga det är eller?
Jag frågade väl inte varför inte jag får göra vad jag vill. Så svara på frågan jag ställer istället. Hänger DU med? Enda jag kan läsa ur det här svaret som skulle kunna vara svar på min fråga är att jag inte kan bli din flickvän och det ser jag inte som någon förlust. Föredrar killar som kan visa respekt till alla.
2014-02-09, 21:41
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag har känt att jag brytt mig snäppet mer om utseende.
Jag vill inte ha killar som tror de är störst, bäst och vackrast så det är inte sådana jag dragit mig till. Deras har varit som folk är mest enligt min uppfattning, inget som jag märkt av. Vissa komplex som de flesta andra.

Ja jag vet inte. Det känns ganska osannolikt att du skulle ha värderat detta mer än dem med tanke på att det är det främsta som attraherar män. Följaktligen så motbevisar inte motviljan till "stört, bäst och vackrast" att du skulle inte skulle ha värderat självförtroende högre än vad de gjorde.
Senast redigerad av snelhesten 2014-02-09 kl. 21:46.
2014-02-09, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ja vill du ha nån att knulla med så är du ju tvungen att ta en tjej som särar. Men måste du verkligen ljuga för att få tjejer att sära?

En tjej som är inställd på att få till en seriös relation vid det tillfället, japp =) om tjejen är inställd på att enbart knulla så ere annan femma. Då är saken klar så att säga, men den här tjejen har en ytterst sällsynt het röv (aldrig sett en svensk tjej med en sådan) så då blev det så. Eftersom hon inte har haft ett seriöst förhållande tidigare så, säger det sig självt. Varför i helvete ska JAG vilja ha något seriöst med henne ?
2014-02-09, 21:44
Bannlyst
Citat:
Och varför skulle det lönat sig för mig att valt andra vägen? Jävlar vilken svår fråga det är eller?
Jag frågade väl inte varför inte jag får göra vad jag vill. Så svara på frågan jag ställer istället. Hänger DU med? Enda jag kan läsa ur det här svaret som skulle kunna vara svar på min fråga är att jag inte kan bli din flickvän och det ser jag inte som någon förlust. Föredrar killar som kan visa respekt till alla.

Jag respekterar också spermahinkars existens. Det är inte så att jag spottar på de så fort jag får syn på en (som jag vet är haft halva staden i sina hål) utan jag bemöter de som vanliga medmänniskor MEN ser de endast som spermahinkar när det handlar om intima kontakter, inget mer. Förstår du ?
2014-02-09, 21:45
Medlem
Citat:
Well, eftersom jag inte vill ha något seriöst med henne och bara är ute efter lite "fun times", måste jag ljuga för henne. Inget konstigt alls. Hon särar rätt friskt so what the hell liksom. Man kan inte förvänta sig något seriöst när man rider en kille på första dejten.
Så måste du ljuga, ja, och därmed har du ju inte någon erfarenhet av några lätta svenskor utan snarare gett en svenska erfarenhet av en ljugande blatte. Fattar du poängen, fast man skriver på svenska?
2014-02-09, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Så måste du ljuga, ja, och därmed har du ju inte någon erfarenhet av några lätta svenskor utan snarare gett en svenska erfarenhet av en ljugande blatte. Fattar du poängen, fast man skriver på svenska?

Läs mitt svar till Noola istället
2014-02-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Ja jag vet inte. Det känns ganska osannolikt att du skulle ha värderat detta mer än dem med tanke på att det är det främsta som attraherar män. Följaktligen så motbevisar inte motviljan till "stört, bäst och vackrast" att du inte skulle ha värderat självförtroende högre än vad de gjorde.

Men så är det. Vem vet, alla kanske inte passar in i samma mall?
Men då skulle jag väl valt kanske inte en med stort ego men någon som inte har komplex? Har dessutom legat med en killar som sagt att jag är för fin för dem? Lyser det citatet självförtroende kanske?
2014-02-09, 21:48
Medlem
Citat:
Jag respekterar också spermahinkars existens. Det är inte så att jag spottar på de så fort jag får syn på en (som jag vet är haft halva staden i sina hål) utan jag bemöter de som vanliga medmänniskor MEN ser de endast som spermahinkar när det handlar om intima kontakter, inget mer. Förstår du ?

Wow, fortfarande inte svar på frågan. Tolkar det som att du inte har ett svar, så jag har visst gjort rätt val då du inte kan argumentera för det andra alternativet.
Skulle aldrig kalla vare sig tjej eller kille för spermahink eller hora(om de inte tar betalt) , mer än här på FB när jag jämförde hur det skulle vara med ombytta roller, för det är respektlöst.
Senast redigerad av LionQueen88 2014-02-09 kl. 21:51.
2014-02-09, 21:53
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Men så är det. Vem vet, alla kanske inte passar in i samma mall?
Men då skulle jag väl valt kanske inte en med stort ego men någon som inte har komplex? Har dessutom legat med en killar som sagt att jag är för fin för dem? Lyser det citatet självförtroende kanske?

Ja vem vet? Men även om de hade komplex så kan din tröskel för det ha varit högre än deras. Kvinnor blir nästan aldrig ratade på de grunderna.
2014-02-09, 21:56
Medlem
Citat:
Läs mitt svar till Noola istället
Jag har läst ditt svar och kan bara tolka det som att du bär på komplex när du måste ljuga för att någon ska sära för dej samtidigt som du vet att i Sverige finns det gott om tjejer som väljer ett attraktivt ONS som slipper ljuga sej fram.
Lite synd om dej faktiskt.

Sen undrar jag om det är gångbart i din kultur med lögnare och om det är något din drömda framtida fru kommer att uppskatta? Som jag ser det blir hon också lurad. Skillnaden på henne och våra kvinnor är väl att hon kommer sitta fast med dej vare sej hon vill eller inte medan våra kvinnor fortfarande kan välja om. Får man en svensk kvinna så vet man att hon inte sitter fast på grund av "kulturen och krav" helt enkelt.
2014-02-09, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ja, visst är det komiskt. och väldigt motsägelsefullt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in