Citat:
Ursprungligen postat av
Felinedevil
Njaa
Lite fel.. Jag är tjej med utländsk bakgrund. Bor själv och har mitt eget liv. Ingen som lägger sig i mitt liv men jag tror att det är mer enskilt hur man ligger runt. Om utländska/svenska gör det mer har jag ingen aning om och inget jag kan uttala mig för sedan beror det på vilka utländska tjejer man menar. Ryska? Asiater? Britter? Det finns ju väldigt många utländska tjejer ifrån olika nationaliteter.
Läs lite noggrannare vad det var jag svarade på.
Om svenska killar inte får lov gifta sig med en utländsk tjej pga
kulturen.
vad brukar det då beror på tror du? Ryssar, de flesta asiater och britter har ju inte det problemet.
Så jag tog naturligtvis för givet han pratade om den muslimska kulturen. Där är det rätt vanligt att döttrar inte får lov gifta sig med den de själv behagar och speciellt inte över kulturgränserna även en del söner brukar inte få lov till det.
Sen hur var och en inrättar sitt eget sexualliv efter tycke, smak, religion och/ eller kultur är fritt fram. Är ju liksom det vi diskuterar här. TS vill leva loppan själv och helt bestämma vem han ska få ligga med. men den han väljer till partner ska minsann hålla på sig. Så han delar in kvinnor i gruppen "horor" (som han gladeligen ligger med och föraktar) och "fina" flickor som han kan tänka sig gifta sig med.
han glömmer dock helt bort att idag i vårt samhälle kan de flesta kvinnor välja själva och då går typen av hans sort fetbort. Måste svida lite. Precis därför han sitter här och gnölar.