2014-02-09, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Varför säger du inte som det är?

Dina "fina" icke etniska svenskar av kvinnlig kön i detta landet får oftast inte lov välja själva (kulturen igen) så de måste tyvärr stå ut med killar med synen att alla kvinnor är underlägsna horor.
De spyr lite i munnen varje dag säkert eller rymmer. Jag hoppas på det senare.

Skitsnack, skitsnack och återigen skitsnack. Det gäller väldigt få strikt religiösa. Men de allra flesta vill ha sina egna män, varför skulle de skilja sig från svenska tjejer ? Svenska tjejer vill också helst ha sina egna män, inget konstigt alls. Sen finns det de extremt försvenskade invandrartjejerna som söker sig till svenska killar medvetet. Ja den kategorin finns också. Dock så tenderar dessa att ha knullat runt en hel del och vet att deras män ändå inte skulle vilja ha de så de vänder sig till svenska killar som "accepterar" spermahinkar
2014-02-09, 21:13
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej på båda frågorna.

Hur är det då?
2014-02-09, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ja... vi vet ju sen den andra tråden hur värt det var att vara kvalitet- och bli sviken för kvantitet. Om man hamnar i det läget har man åtminstone stoltheten kvar om man hållit på sig för att man själv inte vill ha sex med flera ist. för att ha hållit på sig för vissa killar tycker det ska vara så.
Så kanske svenska tjejer insett att det inte lönar sig och att det är bättre att leva sitt liv som de vill och hitta en man som tar dom för den dom är.

99,9% av män vill inte ha spermahinkar, men som jag nämnde har svenska män inget val än att låtsas gilla läget, för annars blir de utan fitta.
2014-02-09, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Fler valmöjligheter?
Du inser att om du träffar kvinnor av annan etnicitet som ligger med dej utan föregående ceremoni så är det också en spermahink fast med lite annan färg. Hon ligger ju med dej.
Att du skulle kunna ligga runt med kvinnor av annan nationalitet som sparar sej till äktenskapet utan att du gift dej med henne är ju bara så komiskt så man dör.

Nej nej du har misstolkat här. Svenska tjejer har jag enbart tillfälliga kontakter med. Just nu är jag KK med en svensk tjej (själv tror hon att det är ett "seriöst förhållande") för jag vet att hon har legat en del tidigare och jag var tvungen att ljuga för henne för att få komma innanför trosorna. När jag sen ska satsa på något seriöst så väljer jag en icke-försvenskad invandrartjej (dvs en som inte har knullat runt).

Jag försöker dock inte att vistas med henne offentligt då det innebär fara inför mina framtida seriösa relationer om folk ser att jag har en svensk tjej som flickvän (vilket i praktiken innebär att jag har nöjt mig med kvantitet).
Senast redigerad av ChildrenOfBodom 2014-02-09 kl. 21:21.
2014-02-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Nej nej du har misstolkat här. Svenska tjejer har jag enbart tillfälliga kontakter med. Just nu är jag KK med en svensk tjej (själv tror hon att det är ett "seriöst förhållande") för jag vet att hon har legat en del tidigare och jag var tvungen att ljuga för henne för att få komma innanför trosorna. När jag sen ska satsa på något seriöst så väljer jag en icke-försvenskad invandrartjej (dvs en som inte har knullat runt).
En icke-försvenskad invandrartjej lär inte vilja ha dej om du nu inte talar om en tjej från väst med ungefär samma inställning som "oskuld till altaret" som de flesta svenska tjejer har.
Icke-försvenskade invandrartjejer från icke-försvenskade familjer gifter sej med folk från den egna kulturen och gruppen.

Sen är det ju inte den svenska tjejen i ditt inbillade förhållande som har fel inställning, det är ju du som fyller henne med lögner och är ett as. Varför lägger du det på tjejen?
2014-02-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Njaa
Lite fel.. Jag är tjej med utländsk bakgrund. Bor själv och har mitt eget liv. Ingen som lägger sig i mitt liv men jag tror att det är mer enskilt hur man ligger runt. Om utländska/svenska gör det mer har jag ingen aning om och inget jag kan uttala mig för sedan beror det på vilka utländska tjejer man menar. Ryska? Asiater? Britter? Det finns ju väldigt många utländska tjejer ifrån olika nationaliteter.

Läs lite noggrannare vad det var jag svarade på.
Om svenska killar inte får lov gifta sig med en utländsk tjej pga kulturen.
vad brukar det då beror på tror du? Ryssar, de flesta asiater och britter har ju inte det problemet.
Så jag tog naturligtvis för givet han pratade om den muslimska kulturen. Där är det rätt vanligt att döttrar inte får lov gifta sig med den de själv behagar och speciellt inte över kulturgränserna även en del söner brukar inte få lov till det.

Sen hur var och en inrättar sitt eget sexualliv efter tycke, smak, religion och/ eller kultur är fritt fram. Är ju liksom det vi diskuterar här. TS vill leva loppan själv och helt bestämma vem han ska få ligga med. men den han väljer till partner ska minsann hålla på sig. Så han delar in kvinnor i gruppen "horor" (som han gladeligen ligger med och föraktar) och "fina" flickor som han kan tänka sig gifta sig med.

han glömmer dock helt bort att idag i vårt samhälle kan de flesta kvinnor välja själva och då går typen av hans sort fetbort. Måste svida lite. Precis därför han sitter här och gnölar.
2014-02-09, 21:22
Bannlyst
Citat:
En icke-försvenskad invandrartjej lär inte vilja ha dej om du nu inte talar om en tjej från väst med ungefär samma inställning som "oskuld till altaret" som de flesta svenska tjejer har.
Icke-försvenskade invandrartjejer från icke-försvenskade familjer gifter sej med folk från den egna kulturen och gruppen.

Sen är det ju inte den svenska tjejen i ditt inbillade förhållande som har fel inställning, det är ju du som fyller henne med lögner och är ett as. Varför lägger du det på tjejen?

Ja? Jag är inte ju inte svensk själv, så att?
2014-02-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ja? Jag är inte ju inte svensk själv, så att?
Det är ditt svar på varför du ljuger och för kvinnor bakom ljuset?
Ligger det i din kultur att inte ta ansvar för sina egna handlingar?
2014-02-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Hur är det då?

Jag har känt att jag brytt mig snäppet mer om utseende.
Jag vill inte ha killar som tror de är störst, bäst och vackrast så det är inte sådana jag dragit mig till. Deras har varit som folk är mest enligt min uppfattning, inget som jag märkt av. Vissa komplex som de flesta andra.
2014-02-09, 21:29
Bannlyst
Citat:
Det är ditt svar på varför du ljuger och för kvinnor bakom ljuset?
Ligger det i din kultur att inte ta ansvar för sina egna handlingar?

Well, eftersom jag inte vill ha något seriöst med henne och bara är ute efter lite "fun times", måste jag ljuga för henne. Inget konstigt alls. Hon särar rätt friskt so what the hell liksom. Man kan inte förvänta sig något seriöst när man rider en kille på första dejten.
2014-02-09, 21:33
Medlem
Citat:
99,9% av män vill inte ha spermahinkar, men som jag nämnde har svenska män inget val än att låtsas gilla läget, för annars blir de utan fitta.

Men lönar sig ju som jag sagt 100 ggr tydligen inte att vara det du anser kvalitet så då är det väl bättre att åtminstone ha gått sin egen väg.
För verkar som inte ens kvalitet duger för alla, de vill ändå ha mer.
Du har fortfarande inte kunnat berätta varför det skulle lönat sig för mig att inte levat som jag vill och ha stannat vid 2 killar, inte kunnat njuta ordentligt av sex då jag har lärt mig det genom att ha sex med andra killar och som tack för det skulle min kille vara otrogen med mig med tjejer som haft mer sex än jag.
2014-02-09, 21:38
Bannlyst
Citat:
Men lönar sig ju som jag sagt 100 ggr tydligen inte att vara det du anser kvalitet så då är det väl bättre att åtminstone ha gått sin egen väg.
För verkar som inte ens kvalitet duger för alla, de vill ändå ha mer.
Du har fortfarande inte kunnat berätta varför det skulle lönat sig för mig att inte levat som jag vill och ha stannat vid 2 killar, inte kunnat njuta ordentligt av sex då jag har lärt mig det genom att ha sex med andra killar och som tack för det skulle min kille vara otrogen med mig med tjejer som haft mer sex än jag.

Alltså misstolka inte. Du får göra precis vad du vill., jag älskar existensen av spermahinkar, de får knulla runt hur mycket de vill. Utan de hade jag ju inte haft möjlighet att spruta ut sperman när lusten har fallit in. Jag är för att människor ska får göra exakt vad de vill, men de får vara beredda på vad deras handlingar kan leda till i slutändan. Hängeru med i svängarna ?

I det här fallet vill jag helt enkelt inte ha dessa typer av tjejer som flickvänner, men har de gärna enbart när jag vill leva ut min lust. Men läs igen: de får göra precis vad de vill =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in