Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-09, 05:16
  #1
Medlem
SNKgraffitis avatar
Tjena!
Hittade ingen tråd om just denna hemsida så skapar denna och börjar med en fråga;
När jag vill betta på en match så går det inte från min stationära dator, men det funkar alldeles utmärkt från min laptop. Problemet är när jag ska klicka "add bot and wait" men botten addar aldrig mig.
Kan det ha någonting med mina webbläsarinställningar? Använder google chrome och har googlat i evigheter!
Citera
2014-02-11, 08:53
  #2
Moderator
MondoBizarros avatar
Spelrelaterat --> Spel: support
/Moderator
Citera
2014-02-28, 17:13
  #3
Medlem
Hajafintens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SNKgraffiti
Tjena!
Hittade ingen tråd om just denna hemsida så skapar denna och börjar med en fråga;
När jag vill betta på en match så går det inte från min stationära dator, men det funkar alldeles utmärkt från min laptop. Problemet är när jag ska klicka "add bot and wait" men botten addar aldrig mig.
Kan det ha någonting med mina webbläsarinställningar? Använder google chrome och har googlat i evigheter!

Har du satt din profil till public? Eftersom boten inte kan lägga till dig eller skicka en invite till trade så har du nog satt din profil till private.
Citera
2014-03-20, 19:50
  #4
Medlem
jag hade samma problem men istället så står det på denna laptopen som jag accountet på så står det att jag måste vänta i 7 dar innan jag kan traeda eller något sådant igen(finns det någon lösning till det här?)
Citera
2014-03-22, 12:12
  #5
Medlem
Vad skulle ni tycka om en konkurrerande sida emot Cs:GoLounge? En sida som garanterar 100% uptime, Fullspäckat schema med alla Proffsmatcher och med sjysta giveaways? Jag och några vänner har bettat ett tag hos csgolounge och vi har tröttnat rejält. Ena problemet efter det andra, enda gången det verkar fungera till 100% är när man förlorar sina skins. Men seriöst, hur skulle ni ställa er till detta? Funderar verkligen på att dra igång det, och har rätt kontakter för att få att fullt fungerande i Juni. Skicka gärna PM om ni har tips/funderingar. Tackar för mig,

EDIT: Värt att tillägga är att vi kommer fokusera på servrar mest, då jag själv har använt csgolounge frekvent så är det mitt största problem.

EDIT2: Vi kommer att lägga till fler spel som man kommer kunna betta på med olika medel, antingen in game items (om det tillåts) eller så får man fundera på andra vägar att gå. De spelen vi isåfall skulle representera är CS:GO, Dota2, League of Legends, Starcraft 2, m.fl.

EDIT3: Krypto valutor är något vi kikar på för att implementera i bettingsystemet, om det låter intressant?
Citera
2014-08-07, 08:51
  #6
Medlem
Väldigt lite intresse i denna tråd.. Är det så få CS:GO spelare här eller är det endast intresset för betting som är svalt?
Citera
2014-09-05, 21:00
  #7
Medlem
sweden_lands avatar
Kan man betta riktiga pengar på denna sida? I så fall, hur?
Citera
2014-09-06, 03:38
  #8
Medlem
Mickeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweden_land
Kan man betta riktiga pengar på denna sida? I så fall, hur?

Tveksamt, om dom inte börjat med det nyligen. Men många som bettar riktiga pengar brukar vända sig till esportsventure, vilket även stöds av hltv's hemsida.
Citera
2015-05-05, 12:08
  #9
Medlem
Slideits avatar
Hallå,

jag skulle betta igår på en match, de var cirka 10 min kvar till match start.

iaf jag petade in mina skins jag ville lägga på laget jag valde.
Men jag fick aldrig upp min tradeoffer, och nu har skinsen som jag ville betta (mina dyraste)
försvunnit från csgo lounge?

Alltså ur min profil, jag har kvar skinsen ingame eftersom jag aldrig tradea dom.

Tänkte kolla om någon fått samma problem?
Hur får jag tillbacka mina skins?
(alla mina andra skins ligger fortfarande kvar på hemsidan, men inte just dom jag tänkte betta?)

Mvh Slideit
Citera
2015-08-04, 05:51
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slideit
Hallå,

jag skulle betta igår på en match, de var cirka 10 min kvar till match start.

iaf jag petade in mina skins jag ville lägga på laget jag valde.
Men jag fick aldrig upp min tradeoffer, och nu har skinsen som jag ville betta (mina dyraste)
försvunnit från csgo lounge?

Alltså ur min profil, jag har kvar skinsen ingame eftersom jag aldrig tradea dom.

Tänkte kolla om någon fått samma problem?
Hur får jag tillbacka mina skins?
(alla mina andra skins ligger fortfarande kvar på hemsidan, men inte just dom jag tänkte betta?)

Mvh Slideit

Tryck på 'Refresh'
Citera
2015-08-05, 02:39
  #11
Medlem
LFCYNWAs avatar
Tjenare har ett par skins som inte gick att betta med för några dagar sedan eftersom dom var inköpta för en vecka sedan. Dessa Skins syns inte i mitt förråd när jag försöker betta på csgolounge dock så ser jag mina andra skins. Jag kan betta alla mina andra skins men det är just dessa fyra som har varit begränsade som inte fungerar. Någon som vet en lösning på detta eller är det bara att vänta?

Har klickat på "refresh" och även prövat att logga ut och in från både steam och lounge.
__________________
Senast redigerad av LFCYNWA 2015-08-05 kl. 02:47.
Citera
2015-08-05, 02:44
  #12
Medlem
Tryck på 'Refresh'
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback