Citat:
Ursprungligen postat av
9006
Tycker som du, svenska, eller för den delen de flesta tjejer knullar lite hur som helst. Kan NÅGON förklara syftet med att ligga med en random!? Första sexet är inte ens bra, så varför inte vänta på den killen man börjar falla för och sen ha sex? Förmodligen ger man inte upp kontakten efter det då Heller utan är villig att utveckla, för som alla vet så kommer man lära känna varandra sexuellt, inget som bara händer
Tjejer använd dildo istället eller gå i celibat som jag omedvetet gör.
Det har väl i stort att göra med att man uppskattar sex utan att för den delen önska att ha seriös relation hela tiden. Sen finns det ju säkert många olika anledningar för olika personer att ha ONS, KK och liknande. Både kvinnor och män gör det. Och jag tycker inte det ska vara så jäkla konstigt.
Jag förstår inte grejen med att det ska vara helt vedervärdigt med att ha sex med flera eller många.
Varför måste tjejer gå i celibat och använda dildo och vänta på "den rätta" för att ha sex öht? Ska män också göra det? Varför ska det i princip alltid anses så mycket värre om tjejer har mer sex? Och var ska liksom den gränsen gå? Det blir så märkligt att plötsligt vid någon siffra så handlar det per automatik om "slampor".
Personligen ser jag bara två anledningar emot det. Aborter och negativa sexuella klimat. Men sålänge människor ser till att behandla varandra med respekt, vara tydlig i var man står, och helt enkelt inte skapa barn man inte vill ha - så ser jag åter igen inte problemet med det hela. Jag tror det mesta beror på rädsla och fördomar. Visst att man kan vara medveten om risker och ta det lite försiktigare, men att dra en massa negativa antaganden om någon som haft mer sex än en själv och helt dissa och nedvärdera personen baserat på detta skulle jag kalla primitivt och främst se som exempel på rädsla och låg självkänsla.