Citat:
Ursprungligen postat av
Mommejr
Spelet anser jag tappar sin charm med bless, Har du spelat sen innan 7.6 etc så borde du nästan hålla med mig. Även skill systemet i nuläget är rätt dåligt, dvs skilla offline. Mindre "community" destu mer man inför enkla saker . Jag iaf saknar tiden då man kunde stå i thais med 2-3 andra online homies och skilla på en monk ett par tim och snacka massa skit. Säger inte att spelet är skit, men iaf jag som oldschool spelare tycker spelet blivit det sämre igenom åren. Jag är en av dom som "älskar" att sätta payments,få payments på mig, bli huntad, hunta andra etc. Men allt det där har försvunnit lite mer nu när folk inte direkt har så mkt att förlora på att dö längre.
Byta server skulle jag väl iof kunna göra, men spelat på Lunara igenom alla år och blir antagligen kvar där om man nu inte orkar rerolla.
jag lirade innan blessings och det var kaos. high lvls som sänkte low lvls bara för de KANSKE hade boh på sig, det var löjligt efterblivet. boh or dead sågs överallt, sen sänkte de folket ändå bara för de behöver hävda sig på ett spel. blessings är nog det enda bra som tillförts. offline training är ett skämt, det håller jag med om.
ja men då är det bara att börja på dolera/inferna. där blir du sönderhuntad direkt. eller thoria. allt är relativt, om du är på en värld där du spelat länge är det klart att du lär känna rätt folk efter ett tag, och då kommer du inte bli huntad.
när jag transferade min RP till thoria så blev jag perma huntad direkt, även när jag kände deras vice leader. ingen brydde sig ett skit. var jag inne i 10 min så kom det 3 st 200+ och försökte sänka mig direkt. så dit kan du ju alltid resa om du saknar att vara ett target