Citat:
Ursprungligen postat av
PaulaBieler
Gällande spekulationer kring varför jag skiver så tja, jag kände att det var dags nu. Har funderat på det en längre tid men har också velat gå in först när det lugnat ner sig en del kring min person. Jag har inte direkt känt att diskussioner av det slag som varit är något där min närvaro skulle göra vare sig från eller till.
Hej Paula,
Jag får säga att du gjorde en strålande insats i debatten mot bla. clownen Daniel Assai i samband med beskyllningarna mot SDs kvinnoförbund.
Du visade prov på att kunna hantera media och god debattvana. Jag skulle vilja gå så lång som att säga att du är SDs mest lovande kvinna för tillfället. Jag är säker på att du kommer att hamna på valbar plats i riksdagsvalet i höst. SD behöver skickliga politiker att besätta sina riksdagsmandat med när partiet får 12% i valet.
Jag har några frågor som jag skulle vilja ställa till dig som jag tror är av stort intresse för SDs väljare.
1, Hur ser du på ett samarbete med Front National i Europaparlamentet?
2, Anser du att "konflikten" med ungdomsförbundet nu är över och att det är dags för samarbete och att blicka framåt?
3, Vilka partier i riksdagen skulle du helst vilja se ett samarbete med? vilka tror du på sikt att SD skulle kunna samarbeta med?
4, SDs partistrateger tror på ett valresultat i höst på mellan 9 och 12%, vad tror du att valresultatet kommer att bli?