2013-06-27, 10:32
Medlem
fcjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Hur ser det ut dubbas det fortfarande från japanska till engelska? hittar bara 264 dubbade avsnitt på one piece av totalt 599 har ingen större lust o se det på japanska.

Japanska är halva grejen! Kör på Watchop.com med engsub bara, så mycket mer känsla i japanska språket!
Citera
2013-08-10, 23:43
Medlem
Huckelberryfins avatar
Fakk alltså WB var helt jävla overkill i kriget en yngre WB och marinen hade fått så mkt kuk i det där kriget så det är sjukt, och så dog den absolut coolaste karaktären Portgas D Ace, kändes jävligt tungt o fortsätta kolla efter han dog gillade den karaktären som fan, och Luffy som bröt sig in och ut ur impel down för att rädda honom känns som han blev trollad som fan där.
Citera
2013-08-11, 22:12
Medlem
Gambias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred-Asp
Som Mangafan snarare än något annat kan jag inte annat än hävda att animeringen är oerhört mycket fulare än vad teckningarna i mangan är. Det känns dessutom extremt mycket mer som en barnserie, och striderna flyter oerhört dåligt. Med andra ord tar det ut mycket av charmen med serien.
Amen. Barnifieringen förstör, ett konkret exempel är att Zeff inte äter upp sitt ben i animen, vilket gör att Sanjis bakgrundsstory helt förlorar sin råhet. Om man gillar animen finns det ingen anledning i världen till att inte läsa mangan!
Citera
2014-02-06, 22:56
Medlem
Det är sjukt hur kvaliten har förbättrats under åren! har precis börjat se om hela animen då jag väntar på fler kapitel i mangan och måste säga att det är lite halvtungt att tugga sig igenom de första episoderna när man är van med de nyaste!
Citera
2014-02-07, 12:50
Medlem
Elementarts avatar
Serien är riktigt bra, en av mina favoriter. Men jag tycker alltid det är tröttsamt med filler-avsnitt. Hur länge till kommer mangan och animen att forsätta?
Citera
2014-02-09, 12:04
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lackson
Det är sjukt hur kvaliten har förbättrats under åren! har precis börjat se om hela animen då jag väntar på fler kapitel i mangan och måste säga att det är lite halvtungt att tugga sig igenom de första episoderna när man är van med de nyaste!

Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Serien är riktigt bra, en av mina favoriter. Men jag tycker alltid det är tröttsamt med filler-avsnitt. Hur länge till kommer mangan och animen att forsätta?

Tycker de flesta filler avsnitt är de mest jobbiga eftersom ingen av de har ingen koppling till den riktiga serien och de är nästan totalt ointressanta. Därför brukar jag i regel hoppa över dom
Citera
2014-02-09, 18:43
Medlem
Kan räkna med att one piece kommer hålla på bra många år till !
Citera
2014-05-11, 01:31
Medlem
DragonDives avatar
Jag läste någonstans att serien kommer hålla på i alla fall 10 år till... Det är sjukt läskigt om man tänker efter. Kommer man ha sett hela om 10 år? jag är 32 år när den är slut i så fall. Herrejävlar!
Citera
2014-05-11, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DragonDive
Jag läste någonstans att serien kommer hålla på i alla fall 10 år till... Det är sjukt läskigt om man tänker efter. Kommer man ha sett hela om 10 år? jag är 32 år när den är slut i så fall. Herrejävlar!

Det blir många avsnitt av serien då.

Är vi på säsong 9 nu?
Citera
2015-03-04, 01:55
Medlem
Elementarts avatar
10 år blir ju nästan för mycket, då jag ju jag super-gammal
Citera
2015-11-27, 16:53
Medlem
Såg senaste avsnittet idag. Tror att jag är kär i Zoro.

I övrigt känns det som att de drar ut på avsnitten rejält nu. Särskilt Bellamy/Luffy-fejden. Blir långtråkigt emellanåt.
Citera
2016-02-12, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebax
Såg senaste avsnittet idag. Tror att jag är kär i Zoro.

I övrigt känns det som att de drar ut på avsnitten rejält nu. Särskilt Bellamy/Luffy-fejden. Blir långtråkigt emellanåt.

Jo jag har också märkt att avsnitten känns jäkligt utdragna den senaste tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in