2014-02-06, 15:45
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Och då efterfrågas Property som ligger strategiskt för att nå dessa utlämningsplatser

/J
Jag gjorde själv lite research innan jag skaffade min lägenhet.
Bor i "Weazel Plaza - Apartment 101" som är nära till allt iprincip. 1 min ifrån stan/los santos customs och två minuter ifrån stranden, flygplatsen och båthamnen. Bästa utsikten enligt mig också. Lägenheten är självklart lyxig och med 10 fordonsgarage.
Citera
2014-02-06, 22:18
Medlem
pohjoisestas avatar
Tänkte bara kolla om det är fler än jag som frivilligt bor i en low-end eller medel lägenhet? Tycker egentligen att dom sämsta är skönast inuti men medel har trevligast garage, synd att det är 6 bilar bara..
Citera
2014-02-06, 23:06
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pohjoisesta
Tänkte bara kolla om det är fler än jag som frivilligt bor i en low-end eller medel lägenhet? Tycker egentligen att dom sämsta är skönast inuti men medel har trevligast garage, synd att det är 6 bilar bara..

Har aldrig ägt någon annan än high end apartments men jag skulle nog trivas bättre i en mindre lägenhet. De lyxiga känns ganska tråkiga, även om de är stora finns det inget kul att göra.

10 bilar i garaget är iaf ett måste för mig, därför står jag ut. Och det var massa snack i början om att man kommer kunna planera heists i lyx-lägenheterna.

Finns det mekaniker till low och medel lägenheterna? Vad får man betala per dygn?

120 dollar är det i high end iaf, mechanic ska ha 50 och utility 70. Eller om det totala är 125 kommer inte ihåg. Spelar ju ingen roll men vore intressant att veta hur det ser ut för de som äger low&medel.
Citera
2014-02-06, 23:49
Medlem
pohjoisestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Har aldrig ägt någon annan än high end apartments men jag skulle nog trivas bättre i en mindre lägenhet. De lyxiga känns ganska tråkiga, även om de är stora finns det inget kul att göra.

10 bilar i garaget är iaf ett måste för mig, därför står jag ut. Och det var massa snack i början om att man kommer kunna planera heists i lyx-lägenheterna.

Finns det mekaniker till low och medel lägenheterna? Vad får man betala per dygn?

120 dollar är det i high end iaf, mechanic ska ha 50 och utility 70. Eller om det totala är 125 kommer inte ihåg. Spelar ju ingen roll men vore intressant att veta hur det ser ut för de som äger low&medel.

Ja exakt, de mindre är lite mer slitna och härliga. Men som du säger kan man tyvärr inte planera heists där, tänker låta mina vänner som lirar få sköta det antar jag

Jag tror att det är kanske 50 som jag betalar och ah, mekaniker ingår! Det enda jag saknar är att man inte kan äga något garage utöver lägenheten och dess medföljande garage, isåfall hade jag haft en rökig low-end lägenhet med ett par 6bilarsgarage.
Citera
2014-02-07, 00:59
Medlem
blev lvl 100 i början av november efter det har jag inte spelat.. vad har hänt sen dess? kan man råna banker eller är det fortfarande lika tråkigt`?
Citera
2014-02-07, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmyunbannamig
blev lvl 100 i början av november efter det har jag inte spelat.. vad har hänt sen dess? kan man råna banker eller är det fortfarande lika tråkigt`?
Det är fortfarande lika roligt.
Citera
2014-02-07, 10:00
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Någon som vet varför man bara kan ha 2 karaktärer på GTA-Online när det finns typ 5 platser (låsta)?

Finns det någon med mick som har lust att lira lite? PS3
Citera
2014-02-07, 15:44
Medlem
danne9king9s avatar
Köpte en båt (den ´som e gratis) för ett tag sen men kan inte hitta den någonstans. Vart ska den finnas?
Testade att köpa samma igen men då står de bara att ja redan har den...
Citera
2014-02-07, 15:51
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Köpte en båt (den ´som e gratis) för ett tag sen men kan inte hitta den någonstans. Vart ska den finnas?
Testade att köpa samma igen men då står de bara att ja redan har den...
Du ringer Pegasus så levereras den så nära som möjligt.
Citera
2014-02-07, 20:52
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlesPuyolSaforcada
Någon som vet varför man bara kan ha 2 karaktärer på GTA-Online när det finns typ 5 platser (låsta)?

Finns det någon med mick som har lust att lira lite? PS3

Det ska fungera att använda alla fem
Citera
2014-02-07, 23:14
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Det ska fungera att använda alla fem

Nej, det är inte min bild av detta. Är ganska säker på att det bara går att ha två karaktärer, trots plats för fem.
Citera
2014-02-08, 00:35
Medlem
Haha, skrev nyss att jag levt rövare sedan oktober utan att bli bad sport och nu blev jag precis en stjärngosse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in