Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Om du inte har testat att jungla Jinx så kanske det låter lite bs, men det är faktiskt mycket bättre än vad man tror. Hon har bra clearspeed med elder lizard & Q, hon har bra ganks med W & E och hon har en "okej" teamfight med hennes ultimate som gör mera damage ju lägre hp motståndarna har. Visst är det kanske inte den bästa junglaren, men det fungerar utan större problem.
Nu sket du ju i 95% utav det jag skrev såå.. ja. Vet inte vad du vill ha för "roliga" svar? Att Dota 2 varenda hjälte i Dota 2 är så mycket bättre designad, eller vadå?
Det var en tid då folk fick för sig att jungla ezreal. Det var också "helt okej", men betyder det att man någonsin borde göra det? Nej. Det är ungefär som att välja att spela LD i jungeln över att gå solo suicide (att de sedan blir tvingade att jungla är en annan grej). Ser verkligen inte hur Jinx ska stå upp mot någon invader öht. Du kan inte lägga fram scenariot som att motståndaren inte skulle utnyttja detta och döda henne. Säg inte att hennes E och W ska skydda henne, för det håller inte.
Därför att du försöker likställa spelen på ett sätt som inte går ihop. Det ena spelet har existerat mycket längre och har haft mycket mer tid och tanke bakom. Du försöker även få det att framstå som att LoL skulle vara exakt lika balanserat som DotA. Att LoL skulle vara lika djupt och rent mekaniskt svårt som DotA. Jag ser det inte som en dålig grej att spelet är betydligt lättare att spela och lära sig, förutom att det kanske drar till sig de sämre mobaspelarna, men du verkar ta det som någon förolämpning.
Oavsett, agree to disagree, antar jag. Jag anser att Riot har en hel del att fixa, du gör inte det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raz0r
Kan du jungla med Gragas så kan du fanemej jungla med Jinx...nuff said
Citat:
Ursprungligen postat av
pozie
kan man jungla med twitch kan man nog jungla med jinx med... vilken rank sitter herren på?
Jag vet inte riktigt om ni två har läst mitt inlägg. men...
Citat:
Ursprungligen postat av
Krasigt
Ditt svar bara tappar all trovärdighet när du påstår att man kan jungla med Jinx. Det kan man i så fall göra med varje förbannade hjälte, om man nu ska forca fram det
Förstår att man skulle kunna likställa Twitchjungel, men att påstå att Gragas skulle vara i klass med Jinx i jungeln, det vet jag inte riktigt...