2014-02-05, 21:24
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesais
Inte orkat läsa i tråden. Bara nyfiken på vilka dom basiska biefekterna är på bola kurer? Är det olika för olika sorter (inte alls påläst).
Kan man dricka alkohol utan att få psykbryt osv?

Jag har aldrig hört något om att steroider ska påverka t.ex. blodets ph-värden. Antar att du vill diskutera ph-värden när du är nyfiken på de "basiska efekterna".
Citera
2014-02-05, 21:48
Medlem
Citat:
Inte orkat läsa i tråden. Bara nyfiken på vilka dom basiska biefekterna är på bola kurer? Är det olika för olika sorter (inte alls påläst).

Dom basiska bieffekterna behandlas lätt med valfri syra (ph <7).

... Ärligt kompis, varför skall "vi" orka hjälpa dig om du inte ens orkar ägna 10 min åt att läsa nybörjartråden?
Citera
2014-02-05, 21:52
Bannlyst
KAN man köra Tren-Hex var 5:dag, eller blir det för ojämna nivåer?
Citera
2014-02-05, 23:25
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreemSupreme
KAN man köra Tren-Hex var 5:dag, eller blir det för ojämna nivåer?

Halveringstiden är 9 dagar... Alltså minst e4d.. Gärna tätare...2 ggr/v skulle jag satt
Citera
2014-02-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Kände du att du låg på? Vilket märke?
Jag kände att jag var på, malay tiger på båda sakerna!
Citera
2014-02-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Vad är det som inte är möjligt..? Att du upplever bibehållen sexdrift under en testo-kur?
Eller menar du att du har haft en bibehållen sexdrift efter avslutad testo-kur utan att ha kört en PCT?
Att jag upplevt sexlust hela tiden efter avlsutad kur...
Citera
2014-02-06, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Kände du att du låg på? Vilket märke?
fick en jävla massa finnar på armarna också så något var de iallfall,,,
Citera
2014-02-06, 13:02
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryAnimal
Tjena! Är 19 år här och har lite funderingar kring AAS. Jag har inte bestämt ifall jag ska börja kura eller inte därför har jag några frågor här som jag uppskattar om någon kan besvara.

Eftersom jag producerar och har mycket testo i kroppen och väljer att köra en kur, hur kommer min testoproduktion se ut? Jag vet att den kommer vara sämre men om vi snackar cirka hur många procent sämre?

Sedan så har jag funderingar kring hur lång en kur ska vara när man är ung. Är det bäst att vara på en cruise tills man blir lite äldre eller ska man köra på en standard kur? Hur kommer det se ut då vid dessa olika tillfällen, alltså testoproduktion, värre biverkningar under pct, nedstängd? Själv så tänker jag ifall jag ska kura så vill jag köra på en lång cruise så jag inte behöver gå igenom en pct så ung men det jag säger kanske är skitsnack.

Jag vet att många här på forumet säger att 21 år går gränsen. Att sitta och övertala människor varför man vill trycka tycker jag är onödigt. Alla har sina mål i livet och det ska man respektera.
Om det finns frågor angående vikt, träningserfarnhet och hur jag tänker kan jag svara på utan problem.

Om det är några som har kurat sedan de var yngre och inte vill yttra sig öppet så kan ni skicka iväg ett pm, uppskattar det som fan. Jag vill verkligen höra ifrån någon som har kurat vid min ålder och hur de upplevde allt.

Ursäkta mig om språket inte är så tydligt.

1) Din testoproduktion kommer att stängas ner helt under en kur, så med andra ord kan man väl säga att den kommer att försämras med 100%. Det kan du lätt läsa dig till om du går igenom de olika AAS-profilerna.
2) "Cruise" är vad man kallar en låg testo-dosering i syfte att undvika PCT mellan kurerna. Det är således enbart något som "riktigt seriösa kurare" kör med eftersom att de förmodligen kör mer än 1 kur på året och således inte har tid/lust/ork/möjlighet att hålla på med PCT.
Gällande längden på en kur så är det inte åldern på personen som kurar som är den huvudsakliga faktorn att kalkylera på, utan preppets karaktär och de mål personen som kurar vill uppnå som är av intresse. En lågdos testo-kur för en nybörjare som vill öka lite i vikt kan ligga på runt 12 veckor, för att ge dig en uppfattning.
3) Jag körde (en helt knäpp) kur när jag var 19. Ovetandes och med tips från byggare utan koll körde jag Sustanon varannan dag. 250mg och 400mg varannan sättning. Ingen PCT. Det är något jag idag antar att jag hade mått bättre utan.

Citat:

Skäms du inte över din egen oförmåga att mata din egna hjärna med information? Att be om att bli matad som en liten bebis som inte kan äta själv måste ju kännas fruktansvärt pinsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Att jag upplevt sexlust hela tiden efter avlsutad kur...

Du har väl en stark kropp med god återhämtningsförmåga samt en hög och stabil sexdrift antar jag? Finns förmodligen rätt många faktorer som spelar in på just den frågeställningen.
Citera
2014-02-06, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Allergisk reaktion? Kanske var ngt i preppet som var dåligt/inte skulle vara där?

Liten uppdate, smärtor i bröstet och hjärtat två dagar sen jag sköt. Idag fick jag sån panik över det att jag ringde sjukvården, dom kunde dock inte göra nåt utan blev rekomenderad akuten om det blev värre.

Jag har någon slags konstig tanke om att jag satte fel och det har hamnat i mina lungor, och det är det som ja nu känner av.
Citera
2014-02-06, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Liten uppdate, smärtor i bröstet och hjärtat två dagar sen jag sköt. Idag fick jag sån panik över det att jag ringde sjukvården, dom kunde dock inte göra nåt utan blev rekomenderad akuten om det blev värre.

Jag har någon slags konstig tanke om att jag satte fel och det har hamnat i mina lungor, och det är det som ja nu känner av.

Det är psykosomatiskt. Om det hade hamnat fel, så hade du märkt det inom loppet av några enstaka sekunder.
Citera
2014-02-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Det är psykosomatiskt. Om det hade hamnat fel, så hade du märkt det inom loppet av några enstaka sekunder.

Det är så pass alltså? Tänkte det också att hade jag satt det fel hade jag nog säckat ihop omgående. Är väll någon ångest attack, men kändes skönt att höra. Kan ha att göra med att jag haft en extremt sträng diet sista tiden, känt mig yr och sådär några dar innan.
Citera
2014-02-06, 19:14
Medlem
civilpolisens avatar
Hur var det här då?

Hur gör jag med a.bodens hcg "provigil" som levereras med sodium chloride 0,9%? Tänkte använda skiten i 20 dagar men det går väl fan inte att förvara det blandat så länge med den där lösningen?

mvh
Polisen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in