2013-12-08, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Om det är en deffkur hade jag kört lågdos anavar+ lågdos proviron istället. Annars är det lika bra att du kör med en riktig ai istället för mast på testot.

Okej, några följdfrågor.

Anser du att det är skonsammare att köra en riktig AI istället för att slänga in mast? Och ger lågdos mast inte mycket på styrkan alls? Har hört att det ska till hyffsade nivåer mast innan det ska ge någon märkbar effekt nämligen.
Citera
2013-12-08, 21:56
Medlem
Skulle injecta testo i skinkan och asipirera som vanligt och när jag aspirerar så kommer det blod och typ en gul klump. Antar att det är var. Stället är inte rött eller så och ömmar inte mer än vanligt.. kan jag ha en infektion på gång och borde jag åka in och kolla upp det?
Citera
2013-12-08, 22:35
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g1zmo
Skulle injecta testo i skinkan och asipirera som vanligt och när jag aspirerar så kommer det blod och typ en gul klump. Antar att det är var. Stället är inte rött eller så och ömmar inte mer än vanligt.. kan jag ha en infektion på gång och borde jag åka in och kolla upp det?

Kan vara rester från tidigare injektioner också.
Gå till läkaren om det blir rött och flammigt, blir det rödare ocj rödare, eller om du känner dig febrig och kallsvettig.
Citera
2013-12-09, 12:31
Medlem
[quote=VackerBraFin|46497431]Tjena ska på min 4e kur snart vilket kommer bli testo p.

Har väldigt lätt att få östrogena biverkningar så kör oftast en AI till. Dock lite sugen på att testa mast för att eventuellt helt kunna slippa AIs.

Någon med erfarenhet som vet ungefär var man behöver ligga i relation till testot för att få en hyffsat hämmande effekt?

Säg att jag kör 100mg testo P ED. Räcker 50mg mast?[/

Det är nog rätt individuellt. Jag har kört både 100 och 150 test P med 100 mast P eod, helt utan känningar. Ska du enbart använda det som AI så är det nog vettigare att skaffa en riktig AI, både billigare och säkrare effekt, mast är väldigt fint prepp annars, lite slöseri att bara nyttja det som AI.
Citera
2013-12-09, 18:28
Medlem
Bara jag som blir så sjuuukt trött på testo e? Somnar på dagarna, uppe hela nätterna ungefär...
Citera
2013-12-09, 19:25
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Bara jag som blir så sjuuukt trött på testo e? Somnar på dagarna, uppe hela nätterna ungefär...

Du har inga andra känningar av nåt? För högt östro kan göra dig trött. Högt blodtryck likaså, på superdrol skjuter mitt tryck i höjden och jag måste sova middag varje dag

EDIT: Nu såg jag att du skrev att du var vaken på nätterna, vänd tillbaka dygnet så kommer du må bättre
Citera
2013-12-09, 20:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Du är inte ensam. Känner också viss trötthet. Har svårt att gå upp ur sängen vissa morgnar.

Mvh Leif
Citera
2013-12-09, 21:24
Medlem
Harry-Browns avatar
Hur är det att använda blåa nålar som uppsugningsnålar? Tänkte köpa ifrån Z och de verkar bara ha blåa och vill helst köpa allt ifrån samma ställe.
Citera
2013-12-09, 21:37
Medlem
svennerubinsfans avatar
blåa funkar, tar lite längre tid att suga bara.
Citera
2013-12-09, 21:48
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
blåa funkar, tar lite längre tid att suga bara.

Okej, tackar!
Citera
2013-12-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Du har inga andra känningar av nåt? För högt östro kan göra dig trött. Högt blodtryck likaså, på superdrol skjuter mitt tryck i höjden och jag måste sova middag varje dag

EDIT: Nu såg jag att du skrev att du var vaken på nätterna, vänd tillbaka dygnet så kommer du må bättre

Jag har nog vänta tillbaka nätterna nästan ett 10-tal gånger, men blir så jävla trött på dagarna, slutar med en lång tupplur sen blir det inte mönga timmar på nätterna... Bra jobbigt i längden!

Anvönder arimidex.

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du är inte ensam. Känner också viss trötthet. Har svårt att gå upp ur sängen vissa morgnar.

Mvh Leif

Okej, börjar bli väldigt jobbigt nu i längden!
Citera
2013-12-09, 22:27
Medlem
chebmamis avatar
Citat:

Haha, helt motsatsen mot vad jag känner. Jag känner mig piggare & fräschare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in