2014-02-04, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Tro mig, du märker om du har dragit in det i ett kärl. Du nojar. Håll sprutan inne i handen, tryck in tills du får stöd av handkanten mot huden på axeln och aspirera med tummen. Du ska inte aspirera hårt, bara dra lite lätt i kolven. Om du är i ett kärl kommer blodet mycket lätt, annars är det ok att trycka in det.

Jo asså har brukat i ganska länge men ett år sen nu. I i axeln åkte det iaf, har haft jobbig anding och känt mig yr sen dess. Men tror som du, hade det varit riktigt åt helvete hade jag inte suttit här. Känns weird bara
Citera
2014-02-04, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Om du verkligen inte lyckas aspirera så kan du trycka ut lite av testot och vänta 30 sekunder. Har du satt det i ett blodkärl så känner du smaken tydligt. Om det smakar som vanligt i truten så är det bara att trycka in resten. (Är vad jag fått lära mig av de som preppar hårt å måste sätta i glutten på sig själva å är för stora för att kunna komma åt att aspirera där).

Mjo är väll så. Nåt har dock blivit konstigt med min kropp känns det som. Förr bruka jag sätta typ 3 ml tren i pecen utan problem, nu känns som att kroppen inte vill ta emot skiten, kan hända att allt bara rinner ut, inget blod bara typ allt prepp. Samt att på vissa ställen måste jag typ hugga mig med kanylen, frasar och har sig hehe, inte alls lätt. Minns att det bruka vara så jävla smidigt.
Citera
2014-02-04, 23:08
Medlem
Tja gick på deca och körde det 400e5d med testo 500 e5d i 16v sen gick jag av och nu har det går 3 mån sen sissta sticket och har aldrig under tiden haft potens problem eller liknande har hela tiden vart lika kåt och knullat rätt mkt, fattar inte är detta möjligt????
Citera
2014-02-05, 04:35
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Mjo är väll så. Nåt har dock blivit konstigt med min kropp känns det som. Förr bruka jag sätta typ 3 ml tren i pecen utan problem, nu känns som att kroppen inte vill ta emot skiten, kan hända att allt bara rinner ut, inget blod bara typ allt prepp. Samt att på vissa ställen måste jag typ hugga mig med kanylen, frasar och har sig hehe, inte alls lätt. Minns att det bruka vara så jävla smidigt.

Allergisk reaktion? Kanske var ngt i preppet som var dåligt/inte skulle vara där?
Citera
2014-02-05, 04:38
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnolium131
Tja gick på deca och körde det 400e5d med testo 500 e5d i 16v sen gick jag av och nu har det går 3 mån sen sissta sticket och har aldrig under tiden haft potens problem eller liknande har hela tiden vart lika kåt och knullat rätt mkt, fattar inte är detta möjligt????

Vad är det som inte är möjligt..? Att du upplever bibehållen sexdrift under en testo-kur?
Eller menar du att du har haft en bibehållen sexdrift efter avslutad testo-kur utan att ha kört en PCT?
Citera
2014-02-05, 09:24
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Kände du att du låg på? Vilket märke?
Citera
2014-02-05, 11:07
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:

Jag ligger på 500 mg testo e e5d, 400 mg deca ew nu samt 150 mg npp eod för få fart på det och min kuk har då fan aldrig stått så jävla mycket som nu. Är fan kåtare nu än jag var vid 15-års åldern. Vecka 5 på npp/deca nu.

Så det är nog väldigt individuellt
Citera
2014-02-05, 14:59
Medlem
AngryAnimals avatar
Tjena! Är 19 år här och har lite funderingar kring AAS. Jag har inte bestämt ifall jag ska börja kura eller inte därför har jag några frågor här som jag uppskattar om någon kan besvara.

Eftersom jag producerar och har mycket testo i kroppen och väljer att köra en kur, hur kommer min testoproduktion se ut? Jag vet att den kommer vara sämre men om vi snackar cirka hur många procent sämre?

Sedan så har jag funderingar kring hur lång en kur ska vara när man är ung. Är det bäst att vara på en cruise tills man blir lite äldre eller ska man köra på en standard kur? Hur kommer det se ut då vid dessa olika tillfällen, alltså testoproduktion, värre biverkningar under pct, nedstängd? Själv så tänker jag ifall jag ska kura så vill jag köra på en lång cruise så jag inte behöver gå igenom en pct så ung men det jag säger kanske är skitsnack.

Jag vet att många här på forumet säger att 21 år går gränsen. Att sitta och övertala människor varför man vill trycka tycker jag är onödigt. Alla har sina mål i livet och det ska man respektera.
Om det finns frågor angående vikt, träningserfarnhet och hur jag tänker kan jag svara på utan problem.

Om det är några som har kurat sedan de var yngre och inte vill yttra sig öppet så kan ni skicka iväg ett pm, uppskattar det som fan. Jag vill verkligen höra ifrån någon som har kurat vid min ålder och hur de upplevde allt.

Ursäkta mig om språket inte är så tydligt.
Citera
2014-02-05, 15:06
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryAnimal
Tjena! Är 19 år här och har lite funderingar kring AAS. Jag har inte bestämt ifall jag ska börja kura eller inte därför har jag några frågor här som jag uppskattar om någon kan besvara.

Eftersom jag producerar och har mycket testo i kroppen och väljer att köra en kur, hur kommer min testoproduktion se ut? Jag vet att den kommer vara sämre men om vi snackar cirka hur många procent sämre?

Sedan så har jag funderingar kring hur lång en kur ska vara när man är ung. Är det bäst att vara på en cruise tills man blir lite äldre eller ska man köra på en standard kur? Hur kommer det se ut då vid dessa olika tillfällen, alltså testoproduktion, värre biverkningar under pct, nedstängd? Själv så tänker jag ifall jag ska kura så vill jag köra på en lång cruise så jag inte behöver gå igenom en pct så ung men det jag säger kanske är skitsnack.

Jag vet att många här på forumet säger att 21 år går gränsen. Att sitta och övertala människor varför man vill trycka tycker jag är onödigt. Alla har sina mål i livet och det ska man respektera.
Om det finns frågor angående vikt, träningserfarnhet och hur jag tänker kan jag svara på utan problem.

Om det är några som har kurat sedan de var yngre och inte vill yttra sig öppet så kan ni skicka iväg ett pm, uppskattar det som fan. Jag vill verkligen höra ifrån någon som har kurat vid min ålder och hur de upplevde allt.

Ursäkta mig om språket inte är så tydligt.

Din testosteronproduktion kommer att vara NOLL under tiden du tillför testo. Du ska INTE cruisa, det är när du blir äldre och inte har någon bra produktion du lika gärna kan köra alltid på lågdos. Om du mot inrådan väljer att kura så ung ska du ligga på verksam dos en KORT period för att undvika biverkningar och skador. Läs nybörjartråden ffs! Fast om du frågar mig så ska du inte kura på ett par år än...om någonsin.
Citera
2014-02-05, 21:04
Medlem
jesaiss avatar
Inte orkat läsa i tråden. Bara nyfiken på vilka dom basiska biefekterna är på bola kurer? Är det olika för olika sorter (inte alls påläst).
Kan man dricka alkohol utan att få psykbryt osv?
Citera
2014-02-05, 21:09
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesais
Inte orkat läsa i tråden. Bara nyfiken på vilka dom basiska biefekterna är på bola kurer? Är det olika för olika sorter (inte alls påläst).
Kan man dricka alkohol utan att få psykbryt osv?

Ingen kommer orka ge dig ett ordentligt svar heller. Vill du veta, så läs.
Citera
2014-02-05, 21:17
Medlem
jesaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Ingen kommer orka ge dig ett ordentligt svar heller. Vill du veta, så läs.

Du orkade svara i alla fall. Shyssta killen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in