2013-04-10, 09:43
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liviinloud
Tja!

Har precis startat en kurrapport på testo e 250mg e4d och jag satte första sticket i Söndags.

Tanken var att jag skulle slänga in winstrol 25-50mg de sista 5-6 veckorna av kuren. Men jag ska eventuellt utomlands i slutet och efter det är det studentveckan så känns inge vidare att ligga på orala då det förmodligen kommer blir några öl där.

Varför vill jag använda mig av winstrol då? Jo för att helt enkelt bli hårdare och starkare.

Nu till frågan: Kan jag lägga in winstrol när som helst i testo kuren? Vi säger att jag lägger in winstrol v.4 och är på till v.9-10. Sen går av det och fortsätter med testot 2 veckor till för att sedan påbörja pct 2v efter sista sticket?

Låter det helt knas eller låter det ok?

Vore tacksam för svar!

Mvh

Fungerar. Du kan även köra igång winstrolen redan från början, men då tycker du nog inte det är kul att kura i slutet, för du tappar mycket av effekten då du går ner på bara 250mg testo.
Citera
2013-04-10, 10:46
Medlem
Faomans avatar
Fungerar Clomid som Nolva att man kan köra lågdos Clomid under kur för att slippa gyno?
Vilken dos bör man ligga på?

Tacksam för svar.
Citera
2013-04-10, 11:46
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
imorrn har jag kört global meds letro 3mg per dag i en vecka. Har fortfarande smått puffy nipple och disken under har inte minskat. Redigt irriterande. Har global meds arimidex också. Någon med tips på vad jag kan göra? Har tillgång till HB.

Jag tänker köra ett par dagar till för att se om det blir bättre.

Se om du kan få tag i surfarens letro den ska funka riktigt bra...
Vet att de har stängt men i nödfall kanske de kan skicka ut letro tyckte jag att jag läste...
Citera
2013-04-10, 14:18
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Se om du kan få tag i surfarens letro den ska funka riktigt bra...
Vet att de har stängt men i nödfall kanske de kan skicka ut letro tyckte jag att jag läste...

det är bra. dock kan man ju inte vänta sej några mirakel på 1v! tar tid som manhof skrev. kan ta lång tid. inte säkert det hjälper ens
Citera
2013-04-10, 14:26
Medlem
tjena alla!

Vad är mest androgent.

D-boll 30mg/ed

Testo p 75mg/eod

Mvh
Citera
2013-04-10, 14:37
Medlem
svennerubinsfans avatar
d-boll 30mg ed är en mycket högre dos än 75mg eod testo p iaf. Men testo är väl mer androgent i allmänhet?
Citera
2013-04-10, 16:55
Medlem
En fundering.
Om vi säger att man har sin kaloribalans vid 3000 kcal. Ökar den om man börjar ta AAS eller ligger den kvar?
Citera
2013-04-10, 17:32
Medlem
Bigorexias avatar
Den tillfälliga tråden för små-/nybörjarfrågor

På grund av tillfälliga tekniska problem måste jag för tillfället låsa Stora tråden för små / nybörjarfrågor (Del 2) " Läs första inlägget" (532). Istället får vi fortsätta här. När problem har löst sig ämnar jag att sammanfoga denna tråd med den riktiga.

Den riktiga Stora tråden för små / nybörjarfrågor (Del 2) " Läs första inlägget" finns att finna här:
https://www.flashback.org/t1910724

//Mod
Senast redigerad av Bigorexia 2013-05-19 kl. 21:10.
Citera
2013-04-10, 18:00
Medlem
Faomans avatar
Hade en fråga angående Clomid.
Fungerar det som Nolva att köra lågdos Clomid under kur för att undvika gynokänningar, samt vilken dos bör man ligga på?

Mvh
Citera
2013-04-10, 18:02
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faoman
Hade en fråga angående Clomid.
Fungerar det som Nolva att köra lågdos Clomid under kur för att undvika gynokänningar, samt vilken dos bör man ligga på?

Mvh
Det är inte rekommenderat att köra något av de två preppen preventivt, finns andra saker som är bättre för det isf. Arimidex exempelvis.
Citera
2013-04-10, 18:47
Medlem
En fundering.
Om vi säger att man har sin kaloribalans vid 3000 kcal. Ökar den om man börjar ta AAS eller ligger den kvar?
Citera
2013-04-10, 19:45
Medlem
Testo E + Winstrol hur mycket?

Tjena Vänner,

Tänkte köra en kur på Testo E och Wistrol men är osäker på vilka doser jag ska köra?
Tänkte köra i 12-16 veckor. Jag vill bara köra injects. Ska man kasta in något annat också för att få bättre effekt?

Jag är 40 år nu och för 10-15 år sedan tränade jag väldigt seriös och kurade ganska frisk.
Men pga av skada så fick jag lägga av med träningen och då även kurandet.

Men nu är jag frisk från skadan och redo som fan.
Jag har varit igång med träningen i 1 1/2 år och hunnit köra min först kur på 10 år.
När vi körde på det glada 90-talet var det ofta pyramid vi körde, börja låg och höja.
Men det ska tydligen inte vara bra?

Tidigare kurer har oftast varit;
Sustanon, Deca och R5.

Mitt mål är att öka i massa + styrka utan att lägga på mig massa vätska. Jag har Testo Enhenate hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in