2014-02-06, 01:09
Medlem
Känns tydligt att färgstarka personligheter får vara kvar i tävlingen enligt produktionsbolagets önskemål? Eller är jag konspiratorisk.

Fan Lenny var ju min favorit.
Citera
2014-02-06, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton
Synd att inte stressturken åkte ut. Hon stressar såpass mycket att hon inte har en aning vad hon håller på med. Sen tappar hon saker, gråter, skriker och hetsar.
Det är bra TV...
Citera
2014-02-06, 07:40
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tied.To.Stone
Jag har svårt för folk som inte lärt sig den mest grundläggande gramatik ("Hjälp, såsen SKÄRT sig!", "göra EN härlig ris"...osv). Hur tog hon sig egentligen genom juridikstudierna, är det så det ser ut idag? Håller med er, hon har helt enkelt en väldigt irriterande attityd och är dessutom så otroligt högljud. Ut med Ala!
Senast redigerad av Tied.To.Stone Idag kl. 01:00.
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Det är ett matlagningsprogram inte Vem vet mest

För övrigt stavas grammatik med två m.

Att försöka sopa igen spåren av sin egen okunnighet gör ju ingen nytta när den så tydligt redan fanns med i den text som Lasse Berghagen hade citerat.
Citera
2014-02-06, 08:37
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Är lite för mycket dokusåpa BB över detta program. Synd att dem riktigt duktiga amatörkockarna i landet inte verkar söka till detta program. Förutom amir och skånskan så är det ingen av deltagarna som bör vistas i ett professionellt kök.
Citera
2014-02-06, 09:49
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Det är ett matlagningsprogram inte Vem vet mest

För övrigt stavas grammatik med två m.

Oh, the Irony.

Jag tror stenhårt på Linnea! Den tjejen kan laga mat, det ser man
Citera
2014-02-06, 10:23
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Oh, the Irony.

Jag tror stenhårt på Linnea! Den tjejen kan laga mat, det ser man

Amir och Linnea hoppas jag ska stå i finalen. Medan i de följande två avsnitten ser vi Ala och Markiz åka en efter en.
Citera
2014-02-06, 10:28
Medlem
Ala irriterar mig som fan. Alltid uppspärrade ögon (ser helt psykotiskt ut) och hon har ett otroligt jobbigt pretentiöst sätt att prata
Citera
2014-02-06, 10:38
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porterbiff
Ala irriterar mig som fan. Alltid uppspärrade ögon (ser helt psykotiskt ut) och hon har ett otroligt jobbigt pretentiöst sätt att prata

Hon pratar ogrammatiskt med stora ord som hon inte førstår, jag sitter bara och skæms
Hon skall vara jurist sæger hon? Ojojoj...
Citera
2014-02-06, 10:58
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Hon pratar ogrammatiskt med stora ord som hon inte førstår, jag sitter bara och skæms
Hon skall vara jurist sæger hon? Ojojoj...
Kul om hon är/blir försvarsadvokat. "Min klient är oskyldig mannen! Jag svär! Lita på mig jao! NAKNO EMOCH! Jävla rasist!".
Citera
2014-02-06, 11:13
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Kul om hon är/blir försvarsadvokat. "Min klient är oskyldig mannen! Jag svär! Lita på mig jao! NAKNO EMOCH! Jävla rasist!".

Æn værre om hon står framfør domaren och verkligen førsøker prata korrekt och "fint", men det blir bara helt fel

"Min klient påpekar att han ær oskyldig till den brott"
Senast redigerad av Mr.Majestic 2014-02-06 kl. 11:21.
Citera
2014-02-06, 12:51
Medlem
Nästa elimineringstävling kommer vara tacos eller hamburgare ?
Citera
2014-02-06, 13:16
Medlem
Tied.To.Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Senast redigerad av Tied.To.Stone Idag kl. 01:00.

Att försöka sopa igen spåren av sin egen okunnighet gör ju ingen nytta när den så tydligt redan fanns med i den text som Lasse Berghagen hade citerat.

Haha... Ja, jag erkänner att det var lite tarvligt att desperat försöka sopa igen mitt stavel. Jag skyller helt enkelt ifrån mig på de öl jag svepte under gårdagskvällen men det förändrar egentligen inte vad jag tycker om henne!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in