2014-02-05, 20:59
Medlem
tcfmogs avatar
Jag tyckte Alas rätt såg godast ut.

Jag trodde inte Lennie skulle åka ut på falukorv.
Citera
2014-02-05, 21:00
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Jag tyckte Alas rätt såg godast ut.

Jag trodde inte Lennie skulle åka ut på falukorv.

Visst såg den god ut, men utmaningen var väl att ha falukorven i fokus vilket hon totalt missade, det gjorde inte de andra. Ett klart misstag som borde kostat en plats i fortsättningen enligt mitt tycke.
Citera
2014-02-05, 21:01
Medlem
Muhamedssons avatar
Alexandramannen kvar, trots en falukorvrätt som jag själv hade gjort bättre utan någon som helst kunskap. Han visste ju knappt vad en falukorv är! Men att Lenny gör en så kass rätt var nästan chockerande. Trodde han kunde bättre än så. Riktigt dåligt av alla. Lite ska man väl kunna förvänta sig av en finalist!
Citera
2014-02-05, 21:02
Medlem
Ska dom någon gång få laga riktig restaurangmat?? De ska väl ta ut en mästerkock, inte nån jävla kebabsvarvare?
Citera
2014-02-05, 21:09
Medlem
Synd att inte stressturken åkte ut. Hon stressar såpass mycket att hon inte har en aning vad hon håller på med. Sen tappar hon saker, gråter, skriker och hetsar.
Citera
2014-02-05, 21:10
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Alexandramannen kvar, trots en falukorvrätt som jag själv hade gjort bättre utan någon som helst kunskap. Han visste ju knappt vad en falukorv är! Men att Lenny gör en så kass rätt var nästan chockerande. Trodde han kunde bättre än så. Riktigt dåligt av alla. Lite ska man väl kunna förvänta sig av en finalist!
Tycker Lenny verkar vara hyfsat duktig tekniskt. Problemet med honom är att han är för mycket "kött och potatis-kille". Han verkar inte kunna något om mat, han verkar inte heller ha särskilt mycket referenser.
Citera
2014-02-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton
Synd att inte stressturken åkte ut. Hon stressar såpass mycket att hon inte har en aning vad hon håller på med. Sen tappar hon saker, gråter, skriker och hetsar.

Hon är lite jobbig att titta på, men om dom lagar mat 60 minuter så är hon kanske uppstressad 5 minuter och då väljer dom att fokusera på dessa.. Ganska genomskinligt.
Citera
2014-02-05, 21:39
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Visst såg den god ut, men utmaningen var väl att ha falukorven i fokus vilket hon totalt missade, det gjorde inte de andra. Ett klart misstag som borde kostat en plats i fortsättningen enligt mitt tycke.
Fast de andra var ju inte mycket bättre, med något undantag.
Citera
2014-02-05, 21:39
Medlem
Cohibas avatar
Fy för själva Djävulen vad skönt att höra Monika näpsa Jane. Tro att hon ska komma här med sitt "jag dansar samba och är alltid glad och naken även om ni väcker mig fem på morgonen". Det kom inte en minut för tidigt! Tack Monika! Du är nu min favorit!

Senast redigerad av Cohiba 2014-02-05 kl. 21:41.
Citera
2014-02-06, 00:23
Medlem
Oddballs avatar
Det syns ganska tydligt att Ala är Markus Aulajays favorit. Jag blir lite förbannad när han gick fram till henne och påminde att det bara var 13 minuter kvar av tävlingen och hon inte hade påbörjat nåt med falukorven.

Det är ju för fan de deltagande som ska planera sin egen matlagning!!! Om hon inte har förstånd nog att tillaga huvudingrediensen innan tiden är slut så är det hennes problem.

Dåligt.
Citera
2014-02-06, 00:34
Medlem
Tied.To.Stones avatar
Jag har svårt för folk som inte lärt sig den mest grundläggande grammatik ("Hjälp, såsen SKÄRT sig!", "göra EN härlig ris"...osv). Hur tog hon sig egentligen genom juridikstudierna, är det så det ser ut idag? Håller med er, hon har helt enkelt en väldigt irriterande attityd och är dessutom så otroligt högljud. Ut med Ala!

Att ingen fixade falukorvsutmaningen vilket var jävligt förvånande, hur svårt ska det egentligen vara? Trist att Lennie åkte ut, han förtjänade det väl delvis men tycker ändå om man ser till prestation att det varit rättvist om Amir rykt.

Generellt sett ett ganska ointressant avsnitt faktiskt.
Senast redigerad av Tied.To.Stone 2014-02-06 kl. 01:00.
Citera
2014-02-06, 00:47
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tied.To.Stone
Jag har svårt för folk som inte lärt sig den mest grundläggande gramatik ("Hjälp, såsen SKÄRT sig!", "göra EN härlig ris"...osv). Hur tog hon sig egentligen genom juridikstudierna, är det så det ser ut idag? Håller med er, hon har helt enkelt en ganska väldigt irriterande attityd och är dessutom mycket högljud. Ut med Ala!

Att ingen fixade falukorvsutmaningen vilket var jävligt förvånande, hur svårt ska det egentligen vara? Trist att Lennie åkte ut, han förtjänade det väl delvis men tycker ändå om man ser till prestation att det varit rättvist om Amir rykt.

Generellt sett ett ganska ointressant avsnitt faktiskt.

Det är ett matlagningsprogram inte Vem vet mest

För övrigt stavas grammatik med två m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in