2014-02-06, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa-tr
Tycker det är intressant att Emelie får så mycket skit baserat bland annat på pandoras ask. Där framkom det att Samir behandlat sin partner illa, dvs varit närgången med andra tjejer trots att han lovat Anja att han har känslor för henne. Jesper säger rakt ut att han bara utnyttjade tjejen som kom ut med att hon var bi.

Är det någon som har någon fundering kring detta? Är det för att Emelie verkar vara lättare att ta sig an än tex Jesper? Ungefär som den tuffa och populära killen i högstadiet som ingen vågade bråka med, men personer som inte var lika högt i hierarkin blev retade? Trots att det egentligen var den tuffe kilen som förtjänade att få skit?

Det är ju Anja som är en tönt? Som bara vill ha massa sympatier, samt bekräftelse. Kolla hur mycket Samir har försökt, vad har han fått tillbaka? En jävla massa skit för att Anja ska få känna sig speciell. Visst, Samir har ställt till det för sig själv, men jag tror Samir förstod att han aldrig kommer göra Anja tillfreds. En riktig primadonna är vad hon är.

Efter den senaste incidenten "Jag visste inte att jag hade sådana känslor" hahaha nehe? Jävla idiot.
Citera
2014-02-06, 11:03
Awaiting Email Confirmation
När man ser på studio paradise så man bekräfta att man 18år+. Men titta dom som skickar frågor,knappt nån (eller ingen) över 18 . En tjej ser man klart är yngre än 12 . .

Förresten ,brukar det vara så att bara 7 (emelie fick ju inte vara med pga bråk) får rösta i finalen? Jag trodde faktiskt att joppen skulle vart med.

Sen till nästa säsong så tycker jag att utröstade inte ska tillbaks. Blir ju bara fjantigt. Och så fick ju inte vissa komma tillbaks. Men var det för att dom inte ville? Jag minns inte var dom hette förutom dorota som inte ville.

Jag trodde faktiskt att Aina skulle släppa först. Så jeppe gjorde rätt.

Jag tycker att bara 25år+ blir bättre (och det blir mer intriger. nu var det väl 2 par och inte mycket "otohet"...). Dessa som vart inne nu är ju inte vuxna. Beter sig som 15-åringar.grinar,mobbar,grinar,kan inte supa,kan inte prata (fuckingfuckingfucking) normalt.
Senast redigerad av ett23fyra 2014-02-06 kl. 11:11.
Citera
2014-02-06, 11:14
Medlem
Mr.Maazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodjo
Vet inte om du sett PH men har du det så borde du veta att det där är Magdalena och inte Emelie. Dock så står det faktiskt Emelie men hur ofta failar inte aftonbladet.
Jag tänkte "att det här är Paradise och allt kan hända"!
Citera
2014-02-06, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
Förresten ,brukar det vara så att bara 7 (emelie fick ju inte vara med pga bråk) får rösta i finalen? Jag trodde faktiskt att joppen skulle vart med.

Ja, det är väl det mest oklara just nu. Någon som läst något? Tror ni han delade ut några lavetter mot Thobias? Knappast va? Thobias hade garanterat skvallrat i sin blogg eller något.

Förresten, var inte Jeppe snudd på "underbar" efter att dom "säkrat" vinsten? Enligt Aina. Ja, titta vad lite pengar kan ställa till med
Senast redigerad av Kokosbollar 2014-02-06 kl. 11:25.
Citera
2014-02-06, 11:31
Medlem
raxmouses avatar
Första gången jag sett en hel dokusåpa och jag tror aldrig någonsin att jag kommer titta på en igen. Visst förstod jag spelet och kunde gå in i en analytisk-roll men VAD spelar det för roll när jag fick stänga av ibland för det var så jävla pinsamt hur vuxna människor kunde beté sig?

Inget ont om någon deltagare men utan sprit hade serien inte varit någonting, att vinnaren ska ses som någon "survival of the fittest" bara för den haft relativa skådespelar egenskaper är ju bara fånigt sen att dessa människor tjänar pengar på uppmärksamheten det bidrar visar bara vilket dödsdömt samhälle vi går mot. Det är nästan så att lil terrio har gjort mer för världen....

Nää, fy fan...å att lansera produkten som nånting glamoröst att söka till är ju så missvisande det bara går, visst du får ju dina minutes of fame men sen då? Tio veckor med sprit och lögner är långt ifrån nobelt eller glamoröst...karl pilkingtons reseprogram är tamefan mer nobelt & glamoröst

Men som vinnaren sa, its all about the money...för dom som inte har högre prioriteringar i existensen(inte menat mot någon deltagare men rent generellt=livet har större aspekter och prioriteringar än pengar ).

Lägg ner Paradise Hotel.
Senast redigerad av raxmouse 2014-02-06 kl. 11:34.
Citera
2014-02-06, 11:31
Medlem
Smuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistavargen
Paradise Hotel är inte ett program för "normala" människor.
Exakt, det är ett omoraliskt program med omoraliska deltagare. Men det blir kortslutning för en del människor här som verkar trott att det är barncancergalan dom sett på.
Citera
2014-02-06, 11:45
Medlem
Z1gmas avatar
Jeppe var en sjukt bra spelare och förtjänade visten.
Han åkte inte dit för att leka moraltant - han åkte dit för att vinna, vilken han gjorde.
Det är ett SPEL och han spelade bäst. That's it.
Så helt klart värdig vinnare- ja!

När det kommer till honom som person, så kännetecknar han en tvättäkta psykopat.
Jag har varit vän med en psykopat förut i mitt liv, och jag kan bara rekommendera att man ska hålla sig så långt man bara kan från sådana människor.
(Men det är dock inte helt säkert om han är lika mycket av en psykopat irl)

Jag är bara glad att inte Äckel-Tobbe och Emelie Jr vann.
Citera
2014-02-06, 11:46
Medlem
ojojros avatar
Kan någon snäll människa motivera för mig varför dessa deltagare är iq befriade, vad är det för handlingar som säger att en människa är iq befriad och dum i huvudet?
Citera
2014-02-06, 11:54
Medlem
Z1gmas avatar
Lästa nyss att Emelie får mycket skit av folk överallt så fort hon visar sig ute någonstans.
Folk skriker elakta saker och spottar efter henne.

Så går det när man är en präkt-fitta.
Citera
2014-02-06, 12:04
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z1gma
Lästa nyss att Emelie får mycket skit av folk överallt så fort hon visar sig ute någonstans.
Folk skriker elakta saker och spottar efter henne.

Så går det när man är en präkt-fitta.

Vardå?

Låter ju bara tragiskt...
Citera
2014-02-06, 12:19
Medlem
-SchmergliN-s avatar
När det kommer till att "spela spelet" så har Jeppe inte en suck mot Nicolas i danska PH. Han var imponerande.
Citera
2014-02-06, 12:25
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa-tr
Tycker det är intressant att Emelie får så mycket skit baserat bland annat på pandoras ask. Där framkom det att Samir behandlat sin partner illa, dvs varit närgången med andra tjejer trots att han lovat Anja att han har känslor för henne. Jesper säger rakt ut att han bara utnyttjade tjejen som kom ut med att hon var bi.

Är det någon som har någon fundering kring detta? Är det för att Emelie verkar vara lättare att ta sig an än tex Jesper? Ungefär som den tuffa och populära killen i högstadiet som ingen vågade bråka med, men personer som inte var lika högt i hierarkin blev retade? Trots att det egentligen var den tuffe kilen som förtjänade att få skit?
Menar du på allvar att du inte tycker Jeppe får en hel del skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in