2014-01-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kozin
Jag har en teori om vem som kan möjligtvis vara vinnaren.
Tänk såhär, vinnaren/vinnarna får 500k. Jag har tittat igenom finalisternas bloggar och undersökt hur deras vardag har förändrats, om de lyxar till det, renoverar huset, reser osv. De två som spenderade mest pengar visade sig vara Thobias och Aina, som nu råkar vara ett par i finalen.

Så där har ni vänner.

Smart tänkt, delvis rätt!

Läs på egen risk.

Citera
2014-01-29, 23:58
Medlem
dannyWs avatar
Fyfan vilken besvikelse att Nicklas åkte. Hoppas så att inte Aina och bögen vinner, drygare par får man leta efter.
Citera
2014-01-29, 23:59
Medlem
ArturoBandinis avatar
Med tanke på hur få det faktiskt är som deltar i förhållande till hur många det är som söker så tycker jag att de borde kunna välja bort homosexuella och personer som har träffats tidigare. Totalt värdelös research.
Citera
2014-01-30, 00:02
Medlem
Enda hoppet nu är samir och anja.
Citera
2014-01-30, 00:02
Medlem
Niklas förtjänade att vinna den här skiten. Riktigt besviken på Aina.
Citera
2014-01-30, 00:04
Medlem
Är som många här riktigt besviken på Aina, men jag tycker fortfarande hon förtjänar att vinna. Har verkligen krigat sig igenom sen dag 1, hängt lös nästan varenda vecka.
Citera
2014-01-30, 00:06
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjabeka
Enligt andra kommer inte paren att splittras under finalveckan så den kombinationen känns inte så trolig?
Citera
2014-01-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Med tanke på hur få det faktiskt är som deltar i förhållande till hur många det är som söker så tycker jag att de borde kunna välja bort homosexuella och personer som har träffats tidigare. Totalt värdelös research.
Ja, in med lite pensionärer. Startfältet borde bli lite mer udda. Större mix tack. Morgan från Ullared är väl som klippt och skuren för det här programmet?

Jag skulle vilja se bakom kulisserna på castingen. Måste finnas rätt många sköna typer som inte kommer med.
Citera
2014-01-30, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Enligt andra kommer inte paren att splittras under finalveckan så den kombinationen känns inte så trolig?

Jag försöker inte övertala någon, just putting it out there. Fortfarande öppet för spekulationer och teorier för de som väljer att inte tro mig!
Citera
2014-01-30, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Är som många här riktigt besviken på Aina, men jag tycker fortfarande hon förtjänar att vinna. Har verkligen krigat sig igenom sen dag 1, hängt lös nästan varenda vecka.

Nej, det hon gjorde mot AK bevisar bara vilken liten tragiska människa hon är. Sen när det började blåsa mellan henne och AK var hon inte speciellt ångerfull längre, trots att AK hade all rätt att vara lite sur på henne.

JAG HATAR AINA, HON ÄR ETT BARN.
Citera
2014-01-30, 00:14
Medlem
dovAkins avatar
Samir/Anja har ju iaf hållit ihop.... Trots lite drama.

Aina har fan inte krigat bara åkt med på ett hörn hela jävla tiden!

Paow är redan rik så hon behöver inte vinna

Jeppe var bra att ha med för spelets skull men han är största svinet av alla där inne och förtjänar fan inte pengarna!

Anja må vara gnällig men hon har inte gjort något elakt iaf, inte Samir heller trots sina lite mindre begåvade situationer!

Tycker Egentligen att Niklas/AK skulle vunnit!
Citera
2014-01-30, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Nej, det hon gjorde mot AK bevisar bara vilken liten tragiska människa hon är. Sen när det började blåsa mellan henne och AK var hon inte speciellt ångerfull längre, trots att AK hade all rätt att vara lite sur på henne.

JAG HATAR AINA, HON ÄR ETT BARN.

Haha nu tycker jag att Aina borde kunnat hålla fingrarna i styr i den situationen, men AK och Niklas var ju inte precis gifta eller något sådant, och Aina och AK kan ju inte känt varandra i mer än 10 dar, med tanke på att AK åkte ut tredje veckan. Och Aina har ju ingen skyldighet att vara AK "trogen" om det nu var så att AK och Niklas hade ett förhållande(vilket dom inte hade), utan det var Niklas skyldighet.

Aina beter sig dumt väldigt ofta, men hon verkar vara en av de mer normala personerna där inne, och jag ser inte att någon annan är värd segern mer än henne just nu. Samir, Paow och Jeppe borde inte vara inne, Anja är extremt tråkig och en homosexuell kan ju inte vinna Paradise. Sen kan vi ju inte alla tycka exakt samma sak, men det är min åsikt.
Senast redigerad av Beewolf 2014-01-30 kl. 00:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in