2014-02-06, 10:11
Medlem
Nån som har före och efter-bilden på Emelies silikon-tuttar?
Citera
2014-02-06, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Jävla Aftonbladet. Stod ju att det var Emelie Rydberg dom intervjuade.

Vid närmare eftertanke var väl säkert inte Emelie med på festen med tanke på vad som hände i slutet...

Haha fan bad blind du är
Citera
2014-02-06, 10:16
Medlem
Emelie på sin Facebook:

"Vafan är det som händer med Facebook? Jag har gått in två gånger idag. Första gången ser jag ett klipp där en tjej skiter i munnen på en kille och andra gången ser jag hur en man blir påsatt i röven av en häst. DÖD åt alla jävla idioter som lägger upp sånt skit! Äckliga jävla människor!"

Hahaha. Flashbackare skyldiga?
Citera
2014-02-06, 10:18
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangew
Hur kommer det fungera nu för deltagarna efter programmet? Får dom någon typ av "ekonomisk ersättning" för sina krog resor runt om i landet?

Dom blir ju uppmärksammade i media någon månad efter programmet. Men vad gör dom såhär några dagar/veckor efter sändning?

Är ganska så övertygad att dom får resa, boende och sprit. Utöver det ser jag ingen anledning för krögaren att betala mer då dom garanterat ställer upp efter dessa förutsättingar, gladeligen.
Citera
2014-02-06, 10:19
Medlem
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18305296.ab

Haha, Emelie alltså. Nu har hon t.o.m. bytt dialekt. Vilken falsk människa alltså!

Det där är inte tuttlisan Emelie, det där är en som heter Magdalena som åkte ut tidigt i årets paradise.
Citera
2014-02-06, 10:33
Medlem
Mr.Maazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepzAd
Det där är inte tuttlisan Emelie, det där är en som heter Magdalena som åkte ut tidigt i årets paradise.
Ja, jag såg det sen Blev bara så chockad när det stod Emelie Rydberg i grafiken.
Citera
2014-02-06, 10:38
Medlem
Bodjos avatar
Citat:

Haha, Emelie alltså. Nu har hon t.o.m. bytt dialekt. Vilken falsk människa alltså!

Vet inte om du sett PH men har du det så borde du veta att det där är Magdalena och inte Emelie. Dock så står det faktiskt Emelie men hur ofta failar inte aftonbladet.
Citera
2014-02-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Nej, det har jag inte missat. En normal människa spelar/beter sig dock inte på ett sådant sätt.

Paradise Hotel är inte ett program för "normala" människor.
Citera
2014-02-06, 10:40
Medlem
Tycker det är intressant att Emelie får så mycket skit baserat bland annat på pandoras ask. Där framkom det att Samir behandlat sin partner illa, dvs varit närgången med andra tjejer trots att han lovat Anja att han har känslor för henne. Jesper säger rakt ut att han bara utnyttjade tjejen som kom ut med att hon var bi.

Är det någon som har någon fundering kring detta? Är det för att Emelie verkar vara lättare att ta sig an än tex Jesper? Ungefär som den tuffa och populära killen i högstadiet som ingen vågade bråka med, men personer som inte var lika högt i hierarkin blev retade? Trots att det egentligen var den tuffe kilen som förtjänade att få skit?
Citera
2014-02-06, 10:41
Medlem
kaffelattes avatar
Ingen som reagerade på att det vidriga aset Jeppe hade blivit lite rultig eller? Blev det sprit, gräs och munchies av pengarna kanske?
För övrigt måste han ju vara den absolut mest ultimata dokusåpadeltagaren. Helt känslolös.!
Citera
2014-02-06, 10:49
Medlem
Citat:

Satan vad fräsch Dorota är på den videon! Har hon gjort sillisar också?
Citera
2014-02-06, 10:57
Medlem
Citat:
Jävla Aftonbladet. Stod ju att det var Emelie Rydberg dom intervjuade.

Vid närmare eftertanke var väl säkert inte Emelie med på festen med tanke på vad som hände i slutet...

Dom har skrivit fel efternamn på thobias också. Hittar inte filmen nu men tror det var expressen som börjat ställa frågor till Magda som att det var Emelie, hur det kändes att bli utslängd osv. Hon ba "asså det får du fråga Emelie om"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in