2014-01-29, 23:40
Medlem
Niklas satte precis alla fjortisar på plats med bänkpressfrågan "Jag maxar aldrig" Skönt svarat
Citera
Medlem
Jag har en teori om vem som kan möjligtvis vara vinnaren.
Tänk såhär, vinnaren/vinnarna får 500k. Jag har tittat igenom finalisternas bloggar och undersökt hur deras vardag har förändrats, om de lyxar till det, renoverar huset, reser osv. De två som spenderade mest pengar visade sig vara Thobias och Aina, som nu råkar vara ett par i finalen.

Så där har ni vänner.
Senast redigerad av kozin 2014-01-29 kl. 23:45.
Citera
Medlem
Tror en får direktplats i finalen om hen offrar sin partner - vilket jag tror jeppe gör.

Så ledsen att Niklas åkte ut men smart av Aina då Tobbe är poppis hos alla.

Måste bara säga att fröjdh inte var den smartaste; okej han hade fel men varför inte ljuga om symbolerna för att få en fördel?
Citera
2014-01-29, 23:42
Medlem
När lägger de ut Studio Paradise avsnittet för oss som vill se det från början?
Citera
2014-01-29, 23:45
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kozin
Tänk såhär, vinnaren/vinnarna får 500k. Jag har tittat igenom finalisternas bloggar och undersökt hur deras vardag har förändrats, om de lyxar till det, renoverar huset, reser osv. De två som spenderade mest pengar var Thobias och Aina, som nu råkar vara ett par i finalen.

Så där har ni vänner.

Aina är ganska given ändå. Hon kör med nya läppar och sådär, kanske inte svindyrt men varför skulle hon köpa dom nu och inte för ett halvår sedan när hon jobbade på donken? (pengarna fanns inte då)
Citera
2014-01-29, 23:47
Medlem
Vore det inte grymt kul med en slemmig gammal gubbe som deltagare i nästa säsong?
Då skulle det bli krigsrubriker 2.0.
Tillbaks med Naken-Janne!!!!

http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/12465584/480/normal/5a920afcc41ef/NakenJanneTopp
Senast redigerad av Kaymano 2014-01-29 kl. 23:50.
Citera
2014-01-29, 23:49
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Tänk såhär, vinnaren/vinnarna får 500k. Jag har tittat igenom finalisternas bloggar och undersökt hur deras vardag har förändrats, om de lyxar till det, renoverar huset, reser osv. De två som spenderade mest pengar visade sig vara Thobias och Aina, som nu råkar vara ett par i finalen.

Så där har ni vänner.

Jag är nästan helt säker på att pengarna inte har kommit än.

Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Aina är ganska given ändå. Hon kör med nya läppar och sådär, kanske inte svindyrt men varför skulle hon köpa dom nu och inte för ett halvår sedan när hon jobbade på donken? (pengarna fanns inte då)

Flertalet av de som varit där längst (Thobias, Anja, Aina, Samir och möjligen Niklas) får ju dock reklamkontrakt och annan skit just pga att de är mitt i sin "15 minutes of fame". De är en väldigt bra marknadsföringskanal för företag med målgruppen ungdomar.
Citera
2014-01-29, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny

Både Paow och Emelie har väl iofs också fixat läpparna sen dom kom hem, så behöver ju inte betyda så mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Vore det inte grymt kul med en slemmig gammal gubbe som deltagare nästa år?
Då skulle det bli krigsrubriker 2.0.

Vi hade ju redan en i år?
Citera
2014-01-29, 23:50
Medlem
Citat:

Så där har ni vänner.

Grattis... när dem började med sin podd så fattade jag direkt.
Citera
2014-01-29, 23:52
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Och Anjas shorts var väl egentligen trosor?

Om du syftar på plagget hon hade på sig i slutet av programmet när de skulle festa så är det en jumpsuit hon har på sig
Citera
2014-01-29, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Både Paow och Emelie har väl iofs också fixat läpparna sen dom kom hem, så behöver ju inte betyda så mycket.

Vi hade ju redan en i år?
Han var väl inte ens 40? Jag vill se någon som är minst 50-plus. Tänk dig att en gammal gubbe hade tagit Jeppes roll i årets upplaga. Det vore Epic!
Senast redigerad av Kaymano 2014-01-30 kl. 00:13.
Citera
2014-01-29, 23:54
Medlem
Avslöjade inte Mia en av vinnarna ikväll med hennes tribute på foten??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in