2014-02-06, 04:17
Medlem
En kul grej: Emelie ville hjälpa Mia och Tobias att vinna genom att starta bråk och hetsa mot Samir.

Hon lyckades. Samir & Anja fick en röst mindre och åkte ut.

Sedan var det dags att rösta mellan Mia/Tobbe vs Aina/Jeppe. Då hade hon helt plötsligt bråkat bort sin rösträtt under kvällens festligheter. Hennes röst fattades och Mia/Tobbe fick en röst mindre och åkte ut.

Det kallas overdoing it.

http://i41.tinypic.com/azfcaq.gif

(men bra försök iaf... hon förtjänar verkligen inte det fruktansvärda hat hon utsätts för här. det är inte människovärdigt.)
Citera
2014-02-06, 04:36
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Att de inte lät Anja och Samir rösta också. Det verkar som de ville styra utgången med det.
Men programledaren sa ju att de skulle få avgöra vid ett 3-3 resultat, så om du tänker ett steg till så fick de ju på så sätt rösta. Hade Paow valt Tobbe och Mia så hade Anja och Samir haft den avgörande rösten och kunnat bestämma vem de ville skulle vinna.
Citera
2014-02-06, 04:52
Bannlyst
Jespers fb:
https://www.facebook.com/jeppe.s.johansson

klicka på hans bilder och läs kommentarerna ifall ni vill ha lite nattunderhållning
Citera
2014-02-06, 04:57
Medlem
belieberns avatar
Fan vilken fin kille Samir är alltså. Fick vara med om så mycket skit och få så lite tillbaka. Synd att han inte hittade någon bättre att stå bredvid än Anja, då kanske han hade kunnat gå hela vägen.
Fan för Emelie och Mia. Hoppas bara inte Emelie får några pengar nu iom att hon egentligen skulle varit med i finalceremonin.
Citera
2014-02-06, 05:13
Medlem
Börjar för övrigt hålla med många här i tråden.

1000 ggr hellre en utflippad psykopat eller en naiv jättebebis som vinnare än en jävla högstadiemaffia som STÅR för det de gör, är ÄRLIGA och SIG SJÄLVA. Fy satan vad präktigt. Kollade hela pandoras ask klippet nu och Mia/Tobbe/Emelie är precis den typen av självförhärligande äckliga individualister som samtidigt vill bekräfta varandra som GODA människor. Försvarar varandra. För en normal människa som TH måste det vara helt overkligt att bli sågad av en lättdjuping som Tobias eller att Mia flippar på honom för att han lite snyggt vill glida undan en fråga.

Säga vad man vill om Jeppe men han var iaf på det klara med att han själv är ett svin. Det är iofs vidrigt men det äcklar mig ändå mindre än det präktiga småpåveriet.

Jag har aldrig sett på någon dokusåpa i stil med PH förut och mina värderingar är långt ifrån alla deltagarnas. Att ens producera ett sånt här program är väldigt tveksamt rent moraliskt enligt mitt sätt att se på saker och ting. Men som socialt experiment kan man inte komma ifrån att det är våldsamt spännande. Tråkigt bara att det är detta som står som förlaga för högstadiekidsen av idag.

Tror däremot som sagt att medan Jeppe är en get rich or die trying typ som kanske blir "idol" för de tuffaste killarna så gör nog de "goda" deltagarna mer skada som förebilder. Summan av kardemumman blir ju att man är en god människa så länge man skyddar sina egna kompisar men samtidigt kan man sitta och såga någons personlighet rätt i dennes ansikte (som tobias gjorde med TH) bara man är RAK och ÄRLIG. Så var det inte när jag växte upp. Man får väl beväpna sig om man skulle bli tvungen att skjuta av några kommande genarationer så att vi vettiga människor kan stå ut i samhället i framtiden.
Citera
2014-02-06, 05:22
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
hahahaha!!
Rätt åt henne blåsta jävla kossa!!
Hon får fan skylla sig själv.
ALLT han bevisa att han kan göra. O när det gäller 500k så bestämmer hon sig för att lita på honom??
hahahahah jag dör!
Äntligen någon som fattat...

Bästa som kunde hända utom ifall samir hade vunnit
Citera
2014-02-06, 05:44
Bannlyst
Vad gick det där kulspelet ut på?
Citera
2014-02-06, 06:33
Medlem
Inaniss avatar
Dom kunde ju riggat det lite mer när dom ändå hade chansen. Plockar bort Anja, Emelie och Samir så dom kontrollerar vem som vinner.
Citera
2014-02-06, 06:47
Medlem
Detta var ju lite kul.

http://i57.tinypic.com/nz36nb.png

"una grande cerveza por favor"
Citera
2014-02-06, 07:03
Medlem
AgentHemligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusDan
Jag kan hålla med om att producenterna något gav Jeppe segern. Men då får man också fundera på vad Paradise Hotel faktiskt går ut på. Producenterna kan helt fritt skicka ut eller ta in vem dom vill när dom vill. I slutändan är det ingen annan än högsta hönset bland teamet bakom paradise som bestämmer vem som vinner, och givetvis kommer dom som lockar flest tittare vara kvar längst.

Nu var det här givetvis drömscenario för producenterna och sedan Jeppe fick komma in igen har det känts ganska givet att han skulle komma till final.

Precis, men för mig som har detta konstant i bakhuvude, så blir det bara skittråkigt. Det blir så många "meh" moment att det fallerar totalt. Det har varit OK underhållning, men det har aldrig varit spännande eller "bra" - att folk åkt in och ut....nae, sugigt bara.
Citera
2014-02-06, 07:40
Medlem
Ankanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels
Dom som sitter och grinar över att jeppe vann, hade suttit och varit skitglad om Aina hade kastat kullan och förrått jeppe istället. Hycklare. Sen så förstår jag att han inte litade på henne, hon har visat sig vara opålitlig förut så jag hade nog också vart på spänn.
Nu är jag inte på anti-Jeppe sidan, utan tycker att det han gjorde var jävligt rätt. Däremot kan man inte säga att det är hyckleri, det är ganska givet att folk som ogillar Jeppe hade varit glada om han snuvades på pengar.
Citera
2014-02-06, 08:09
Medlem
Hur kommer det fungera nu för deltagarna efter programmet? Får dom någon typ av "ekonomisk ersättning" för sina krog resor runt om i landet?

Dom blir ju uppmärksammade i media någon månad efter programmet. Men vad gör dom såhär några dagar/veckor efter sändning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in