2014-02-05, 18:50
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf

Citera
2014-02-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden

Ska utöver det, innan tråden spårar ur under kvällen, tacka dig, Bernt-Benny, B'stard, Holisistic och Cimaron(förlåt om jag missade någon(Edit:Otrolig, hur kunde jag glömma dig?)) för att ni, bland många andra, förgyllt den här tråden med era kommentarer som nästan varit lika underhållande som programmet i sig. Missar tyvärr kvällens avsnitt då jag inte kommer ha tillgång till varken tv eller dator under kvällen, så får se avsnittet imorgon istället och läsa igenom tråden. Men det har verkligen varit ett par underbara månader med er, och jag hoppas ni 5 kommer tillbaka nästa år, för visst fan ska vi ha en till säsong av den här skiten!
Senast redigerad av Beewolf 2014-02-05 kl. 19:10.
Citera
2014-02-05, 19:06
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Jag är helt klart inne på din linje. Men jag kan inte direkt se hur Emelies avskyvärda beteende och personlighet direkt skulle inverka menligt på Tobbes och Mias chanser att vinna genom att någon ändrar sin röst? Vem skulle tänka att eftersom Emelie är en koröv så får inte Tobbe min röst? Däremot såklart får ju Tobbe en röst mindre pga att hon inte är där längre. Vore underbart om Tobbe förlorade med en röst pga det.
Såg du den förlängda versionen av Pandoras ask? Där är det tydligt att det inte bara är Emelie som beter sig illa, utan det är snarare firma Emelie och Mia som gör allt för att smutskasta resten av finalisterna (även om Emelie är såklart den som driver på mest). Detta tror jag kan leda till att de kan förlora några potentiella röster.
Citera
2014-02-05, 19:14
Medlem
Här är finalparen, klicka med egen risk!

http://www.ladda-upp.se/bilder/sopnthdktkuek/
Citera
2014-02-05, 19:16
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag har faktiskt också lagt märke till hennes fruktansvärt märkliga rumpa. Sedan gnager bilden av att hon på fyllan satt och tryckte ut mjölk ur brösten också i bakhuvudet. Att hon är vindögd på allt detta.. Nä.. Blir spyfärdig..

jag vill bara att du ska ha i bakhuvudet att det är en screenshot, alltså en bild i rörelse som har fryst.

Hon skakar rumpa och ja du fattar
Citera
2014-02-05, 19:22
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
I början av säsongen gnällde alla på Jesper F att han inte "spelade" spelet. Sen när vissa andra väljer att spela spelet så får dem bara massa skit. Sådan dubbel moral. Sen varför var inte joppe med i pandoras ask?

Fast deras idé om att "spela spelet" var ju att säga till en person:
"Nu står vi tillsammans resten av programmet, punkt!"

Pinsamt.
Citera
2014-02-05, 19:31
Medlem
B´stards avatar
Dyker "Samantha" upp ikväll eller?
Citera
2014-02-05, 19:35
Medlem
vilka deltagare har andra bloggar än de som ligger på tv 3 ?förutom paow då.
Citera
2014-02-05, 19:38
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Såg du den förlängda versionen av Pandoras ask? Där är det tydligt att det inte bara är Emelie som beter sig illa, utan det är snarare firma Emelie och Mia som gör allt för att smutskasta resten av finalisterna (även om Emelie är såklart den som driver på mest). Detta tror jag kan leda till att de kan förlora några potentiella röster.

Japp, såg den. Och Mia är alltid avskyvärd och lägger sig i men det går ju inte att jämföra med Emelie som avbryter och kallar alla andra för hora, horunge och sedan har något förvirrat resonemang om varför hon är en bättre människa. Som i exemplet med Aina under Pandoras. Aina hade undvikit en konflikt, lite fegt kanske men det gör en knappast till en dålig människa i ett elakt spel. Emelie däremot kallade henne genast dum i huvudet och sa, uttryckligen, att hon var dålig. Det är att förminska någon HELT i onödan och gör Emelie till en vidrig människa. Hon påstår ju att hon har varit utsdatt för mobbing så "ingen kan förstå". Hur kan hon själv då vara en sådan EXTREM mobbare och fortfarande tycka hon är en bättre människa? Nä, hon har allvarliga issues den där människan. Mia däremot ser jag bara som äcklig och osympatisk, lat och gnällig. Inte alls samma spelplan om du förstår vad jag menar?

Att Samir behöll något slags cool och inte slog till Emelie efter att först ha fått en öl hälld över sig off-camera och sedan bli förföljd och provoserad rätt i ansiktet är nästan magiskt. Att Niklas inte slog tillbaka får anses vara starkt också. Hoppas han medvetet ville provocera fram en smäll för att han visste att det skulle få konsekvenser.
Citera
2014-02-05, 19:40
Medlem
Satt och kollade Pandoras Ask hela versionen nyss och la märke till TH:s oerhört stora pupiller, visserligen är det mörkt, men det är nog ändå ganska upplyst med lampor pga kameror osv, och inga andra deltagare hade i närheten av så stora. Så frågan lyder: kan han ha varit på "det goda vita" eller något annat skoj där nere i Mexico ?

http://f.cl.ly/items/2p1e2R0y131K191l140y/to.png
Citera
2014-02-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Satt och kollade Pandoras Ask hela versionen nyss och la märke till TH:s oerhört stora pupiller, visserligen är det mörkt, men det är nog ändå ganska upplyst med lampor pga kameror osv, och inga andra deltagare hade i närheten av så stora. Så frågan lyder: kan han ha varit på "det goda vita" eller något annat skoj där nere i Mexico ?

http://f.cl.ly/items/2p1e2R0y131K191l140y/to.png
Det tror jag verkligen inte att han varit! Däremot du som kanske lekt lite i något redigeringsprogram
Citera
2014-02-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
Det tror jag verkligen inte att han varit! Däremot du som kanske lekt lite i något redigeringsprogram

Nej absolut inte lekt i något program. Kolla själv om du inte tror mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in