2014-02-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimax00
... Du vet att det är åldersgräns här på FB, va?

Kom du inte på något bättre? Fortsätt slicka på såret. Jeppe är i final.
Citera
2014-02-05, 17:43
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Paradise Hotel-Emelie utkastad efter storbråk

Festen slutade i tårar och slagsmål när de gamla deltagarna återvände till Paradise Hotel i kvällens avsnitt. Men det var när hässleholmstjejen Emelie Rydberg, 23, började slå vilt omkring sig som situationen urartade totalt. Hon tvingades lämna hotellet på grund av sitt våldsamma beteende.
– Så här efteråt ångrar det jag gjorde, säger hon till Kvällsposten.

– Jag blev ganska berusad och minns inte så mycket av vad som hände sen, säger Emelie till Kvällsposten.

Niklas blandade sig i bråket och kallade henne "en fet kossa".
– Han känner till att jag hade det svårt i skolan på grund av min vikt och visste exakt vilken knapp han skulle trycka på, säger Emelie.
– Jag var förbannad redan innan men då brast det för mig.

Eftersom våld inte accepteras på Paradise Hotel beslutades det att hon skulle lämna hotellet utan att medverka i finalavsnittet där vinnarna koras.
– Jag förstår deras beslut för våld är aldrig okej. Men samtidigt har produktionsteamet sett många av oss bli kränkta och hotade utan att ingripa, säger Emelie.
Nu när det har gått ett tag sedan inspelningen har hon lämnat ilskan bakom sig. Hon beskriver sin relation till de övriga deltagarna som god.
– Det är en fantasivärld i Mexico och det är bara deras förlust om de lever kvar i vad som hände där. Nu är jag tillbaka i verkligheten, säger hon.

http://www.expressen.se/kvp/noje/paradise-hotel-emelie-utkastad-efter-storbrak/
Vågar man gissa att detta även är varför Joppe inte var med i gårdagens avsnitt? För att han blev våldsam mot Thobias för några avsnitt sen?
Citera
2014-02-05, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Vågar man gissa att detta även är varför Joppe inte var med i gårdagens avsnitt? För att han blev våldsam mot Thobias för några avsnitt sen?

Joppe fick inte vara med för att alla vet att han hade lagt sin röst på Jeppe/Aina. Det hade tagit död på spänningen. Istället tar man in oberäknelige TH som är någonstans mittemellan och kan på egen hand avgöra vinnarna. Men jag tror att TH röstar på Jeppe/Aina med tanke på hans krassliga relation med Thobias/Mia. I vilket fall: Riktigt dåligt av produktionen och HELT omotiverat ignorera Joppe som varit där längre än TH. T o m Dorotha var längre i PH än TH och Björn ungefär lika länge som TH. Wtf?

Produktionen borde kanske bli deltagare själva med tanke på att de är lika efterblivna som deltagarna. De borde lära sig från den amerikanska utgåvan från 2003. Originalet och urmodern till alla PH-versioner.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-02-05 kl. 17:48.
Citera
2014-02-05, 17:53
Medlem
Det fattas några deltagare ju - Joppe, Björn, Casanovan, Dorota o.s.v. Varför får de inte var med och rösta i finalen?

Joppe måste f.ö vara den fulaste och fetaste deltagaren som någonsin varit med i Paradise Hotel (alla länder).
Citera
2014-02-05, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det fattas några deltagare ju - Joppe, Björn, Casanovan, Dorota o.s.v. Varför får de inte var med och rösta i finalen?

Joppe måste f.ö vara den fulaste och fetaste deltagaren som någonsin varit med i Paradise Hotel (alla länder).

Björn, Casanovan, Dorota och Magda, samt alla andra tjejer som åkte 3e dan har ju inte precis tillfört någonting alls, så känns ju självklart att dom inte är med. Angående Joppe så vettefan. Antar att produktionen bedömde att han inte skulle tillföra någonting i de sista avsnitten, eller att han var en säkerhetsrisk.
Citera
2014-02-05, 18:14
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Xfiles
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Paradise Hotel-Emelie utkastad efter storbråk

Festen slutade i tårar och slagsmål när de gamla deltagarna återvände till Paradise Hotel i kvällens avsnitt. Men det var när hässleholmstjejen Emelie Rydberg, 23, började slå vilt omkring sig som situationen urartade totalt. Hon tvingades lämna hotellet på grund av sitt våldsamma beteende.
– Så här efteråt ångrar det jag gjorde, säger hon till Kvällsposten.

– Jag blev ganska berusad och minns inte så mycket av vad som hände sen, säger Emelie till Kvällsposten.

Niklas blandade sig i bråket och kallade henne "en fet kossa".
– Han känner till att jag hade det svårt i skolan på grund av min vikt och visste exakt vilken knapp han skulle trycka på, säger Emelie.
– Jag var förbannad redan innan men då brast det för mig.

Eftersom våld inte accepteras på Paradise Hotel beslutades det att hon skulle lämna hotellet utan att medverka i finalavsnittet där vinnarna koras.
– Jag förstår deras beslut för våld är aldrig okej. Men samtidigt har produktionsteamet sett många av oss bli kränkta och hotade utan att ingripa, säger Emelie.
Nu när det har gått ett tag sedan inspelningen har hon lämnat ilskan bakom sig. Hon beskriver sin relation till de övriga deltagarna som god.
– Det är en fantasivärld i Mexico och det är bara deras förlust om de lever kvar i vad som hände där. Nu är jag tillbaka i verkligheten, säger hon.

http://www.expressen.se/kvp/noje/par...fter-storbrak/

Intressant att Emelie får använda "minns inte pga av spriten"-ursäkten medans när Samir drog den så va det det löjligaste Emelie någonsin hade hört.

Hon kan inte ha det lätt stackarn
Citera
2014-02-05, 18:17
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Bästa. avsnittet. i. år. Fyfan. Vi har ju dissat castingen rätt hårt. Men frågan är om inte Emelie är världens bästa casting. Fyfan vad jag hatar henne nu. Hon lär ju få världens största shitstorm för all framtid. Btw, 'Emelie' trendade på Twitter world wide under Paradise Hotel.

Måste instämma.

Emelie är verkligen en person som man älskar att hata, perfekt för programmet.
Citera
2014-02-05, 18:25
Medlem
Vanillababes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Enligt Paow:s blogg var han otroligt svartsjuk utanför hotellet och relationen avslutades efter bara några veckor. Jag tror han är mycket lik den Jeppe vi fick se tidigt i serien, skön med grabbarna men fortfarande en stor "douche" (ta dejten när Thobias kom in t.ex.) mot tjejer.

Jag kan tänka mig att han är en riktig rövhatt, faktiskt. Jag skulle hur som helst inte röra i honom med glödgad tång ens.
Citera
2014-02-05, 18:27
Medlem
Citera
2014-02-05, 18:35
Medlem
AgentHemligs avatar
Kan intyga att det som sagts tidigare stämmer då jag med sett avsnittet nu.

Ganska "meh".
Citera
2014-02-05, 18:42
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig
Kan intyga att det som sagts tidigare stämmer då jag med sett avsnittet nu.

Ganska "meh".
Screenshot på vem som vinner då?
Citera
2014-02-05, 18:48
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Helvete vad vidriga de är - utseendemässigt och som människor (parasiter). Det skriker WT över hela det inslaget. Trasiga tjejer som får leva livet i några sekunder trots att de inte förtjänar det.

Kolla in detta. Hur JÄÄÄÄÄVLA skarrig röv kan man egentligen ha!!? Ser ut som en jävla 70-årings. Jag kräks:

http://postimg.org/image/6fqd9txdh/

Jag har faktiskt också lagt märke till hennes fruktansvärt märkliga rumpa. Sedan gnager bilden av att hon på fyllan satt och tryckte ut mjölk ur brösten också i bakhuvudet. Att hon är vindögd på allt detta.. Nä.. Blir spyfärdig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in