2014-02-03, 03:43
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Jag tror det, det är svårt att avgöra då det ofta är andra substanser i perioder på dagarna.
Det här är något som har smygit sig på, första året vakna man oftast glad och utvilad efter imovaneintag. Medans sista året så har jag upplevt att jag mår ofta dåligt.

Kör jag en bensodiazepin med lång halveringstid för sömnen har jag ingen ångest när jag vaknar.

Det är antagligen lätt abstinens du känner av, jag vet hur det är. Ta ett uppehåll på några veckor är mitt tips. Själv har jag slutat helt nu, z-analoger är absolut ingenting för mig längre...
Citera
2014-02-03, 15:21
Medlem
gulligumsans avatar
Kan jag ta 3st 7.5 imovane? (då en tab inte hjälper ett dugg)
Utan att bli heeelt borta?

Måste kunna vakna och gå upp till min bebis (vilket iof Aldrig brukar hända då hon sover hela nätterna, men ifall att)
Citera
2014-02-03, 17:50
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulligumsan
Kan jag ta 3st 7.5 imovane? (då en tab inte hjälper ett dugg)
Utan att bli heeelt borta?

Måste kunna vakna och gå upp till min bebis (vilket iof Aldrig brukar hända då hon sover hela nätterna, men ifall att)

Om en tablett inte fungerar kan du pröva med 1,5-2 tabletter till att börja med.
Om du blir helt borta av tre tabletter går inte att förutsäga då folk reagerar olika beroende på t. ex. hur hög toleransen är.
Citera
2014-02-03, 18:12
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainSweatpants
Om en tablett inte fungerar kan du pröva med 1,5-2 tabletter till att börja med.
Om du blir helt borta av tre tabletter går inte att förutsäga då folk reagerar olika beroende på t. ex. hur hög toleransen är.

Ok!
För några kvällar sedan tog jag en tab och eftersom ja inte somnade på två timmar så tog jag en till men de hjälpte inte, somnade typ en och en halv tim senare. Men kanske ska prova ta två samtidigt och se.
Surt, dom tar slut så fort då.
'måste prata med läkarn
Citera
2014-02-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulligumsan
Ok!
För några kvällar sedan tog jag en tab och eftersom ja inte somnade på två timmar så tog jag en till men de hjälpte inte, somnade typ en och en halv tim senare. Men kanske ska prova ta två samtidigt och se.
Surt, dom tar slut så fort då.
'måste prata med läkarn
Imovane är bra om du väl lyckas somna men den gör inte mycket för själv insomnandet. Har du problem med den biten så är stilnoct eller benso mycket bättre. Ta inte för mycket dock för då blir du efterbensad dagen efter.
Citera
2014-02-03, 20:25
Medlem
Normannorus avatar
Om jag hade haft förmågan att kunna resa till vikingatiden, så hade jag utan tvekan tagit med mig en karta stilnoct och en kvarting whisky. Ut och plundra, let's go fucking mental! Helt vild blir man
Citera
2014-02-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Normannoru
Om jag hade haft förmågan att kunna resa till vikingatiden, så hade jag utan tvekan tagit med mig en karta stilnoct och en kvarting whisky. Ut och plundra, let's go fucking mental! Helt vild blir man
Ha hah hahaha. Pillage and plunder. Kul skrivet.

Men serilöst. En karta o en kvarting kommer du inte långt på. Det räcket ill en plundring endast.
Citera
2014-02-04, 00:54
Medlem
Hur är det med Stilnoct, feber och alvedon? Lungt va?
Citera
2014-02-04, 12:41
Bannlyst
Kommer inom kort en shop som kommer saluföra Imovane och Stilnoct! Jag känner de som startar den så därför ville jag be er hålla ögonen öppna, de vill heller absolut bli skrivna om på fb öht då det nog e bängens favoritsida. Kommer att skicka pm till de jag litar på o sen får dom göra detsamma..
Citera
2014-02-04, 18:54
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har käkat stilnoct nu i en vecka. Nu har jag bara 5mg zolpidem samt 5st 7.5or imovane. Tog 3st imovane och 1 stilnoct, o vad är det för äöcklig smak jag har i munnen? Måste ju komma från imovanen... Fyfan va skarrigt.. Jag kan ju förfan inte ens dricka vatten...
Citera
2014-02-04, 18:59
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har käkat stilnoct nu i en vecka. Nu har jag bara 5mg zolpidem samt 5st 7.5or imovane. Tog 3st imovane och 1 stilnoct, o vad är det för äöcklig smak jag har i munnen? Måste ju komma från imovanen... Fyfan va skarrigt.. Jag kan ju förfan inte ens dricka vatten...

Ja det är imovanen du får den metallsmaken av, hade det inte varit för den jävla smaken hade jag kunnat ta imovane varje dag men jag håller mig till stilnoct istället.
Citera
2014-02-04, 20:01
Medlem
Jaggermeisters avatar
fast jag belev ju bra efterbliven, haf anja. Iaf.

DDet 'r dår det 'r de opvamem sp,, ger demm d'r äckölgoa s,alem va``
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in