2014-02-04, 13:56
Medlem
Deadmau5 har nu ett par spelningar i Europa bekräftade i sommar. De ligger dock inte förrän i augusti, den 6:e i Danmark och 15:e i Tyskland. Rent datummässigt känns det ju som att Way out West kan komma att sno honom, men det känns som att han skulle passa bättre in på Bråvalla? Eller, vad tror ni?

Skulle vara en så sjukt fet bokning
Citera
2014-02-04, 14:03
Medlem
Snides avatar
Varför bromsa in nu? Vi kröner den sista tidens bandsläpp med att presentera inga mindre än Kanye West, Lana Del Rey och Bastille!
Citera
2014-02-04, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snide
Varför bromsa in nu? Vi kröner den sista tidens bandsläpp med att presentera inga mindre än Kanye West, Lana Del Rey och Bastille!
Usch för Kanye, men åh Lana del Rey <3
Citera
2014-02-04, 14:09
Medlem
Mr.Golds avatar
Och där var min biljett köpt! Kanye och Lana del rey... Jisses!!
Citera
2014-02-04, 14:10
Medlem
FilleKruegers avatar
Hade gissat innan på att alla dom 3 skulle komma, och rätt blev det! Nu blire att boka. Ses där till sommarn alla flashbackers!
Citera
2014-02-04, 14:14
Medlem
Marquesos avatar
Där ser man! Överraskande med Lana, visste inte ens att hon skulle köra i sommar. Och hade inte trott att det skulle bli Bråvalla.
Ser man till deras lineup kan man väl fastställa att den är rätt så jädrans bra, finns något för alla i princip.
Citera
2014-02-04, 14:17
Medlem
Fyfan vad grymt med Lana Del Rey, enda frågetecknet är hur hon står sig live. Kanye och Bastille kunde man ju inte bry sig mindre om dock.
Citera
2014-02-04, 14:19
Medlem
Kiltmannens avatar
På tal om kvinnliga artister ja, hade helt glömt bort Lana!
Citera
2014-02-04, 14:21
Medlem
tvantenns avatar
Kul med en överraskning i Lana Del Rey i alla fall. Fantastisk musik!
Kanye, ja.. Jag har trott mer på honom än Eminem i alla fall, och fick rätt. Lär bli en riktigt fet spelning.
Bastille var väl egentligen ingen överraskning över huvud taget. De spelar på Hove vilket gjorde det som upplagt för en spelning även på Bråvalla. Blir en grym allsång till deras musik!
Citera
2014-02-04, 14:34
Medlem
Snides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Där ser man! Överraskande med Lana, visste inte ens att hon skulle köra i sommar. Och hade inte trott att det skulle bli Bråvalla.
Ser man till deras lineup kan man väl fastställa att den är rätt så jädrans bra, finns något för alla i princip.
Det finns fortfarande inget som motsvarar armin van buuren eller dj fresh, men det kommer väl förhoppningsvis. Jag är rätt nöjd med axwell & ingrosso, bastille, imagine dragons och lana del rey så länge.
Citera
2014-02-04, 14:39
Medlem
speccons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinden
Fyfan vad grymt med Lana Del Rey, enda frågetecknet är hur hon står sig live. Kanye och Bastille kunde man ju inte bry sig mindre om dock.

Hon står sig helt ok live, här är recensionen av hennes förra sverigebesök: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/recensioner/article16565095.ab

Ja det börjar arta sig nu, Lana är nr 1 och Kanye nr 2 på min lista av de släppta banden hittills, men är inte övertygad, lutar mest åt endagsbiljett lösning.
Citera
2014-02-04, 14:43
Medlem
namerlesss avatar
Fett med Kanye West, resten av dagens bokningar bryr jag mig inte om.

Men detta måste ju betyda att han är headline? dvs ingen Eminem/Outkast, vad tror ni dom kommer släppa mer inom Hip-hopen som är lite mindre?

Kendrick Lamar känns väl som det självklaraste?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in