2014-02-04, 14:46
Medlem
Marquesos avatar
Om Kendrick turnerar känns det som en möjlig bokning. Annars vet jag inte, men Kanye måste ju vara headliner.
Citera
2014-02-04, 14:55
Medlem
SlumvilleSunrises avatar
FAN vad kul med Lana. Hade det inte varit för att Franz Ferdinand inte är klar för någon svensk festival hade jag nästan övervägt att skippa NorthSide nu (hon är bokad där också). Magisk bokning verkligen. Bastille är också okej och Kanye har jag inte mycket att säga om; lyssnar jag på hiphop är det Eminem, ryskt eller svenskt som gäller.
Citera
2014-02-04, 15:10
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Fett med Kanye West, resten av dagens bokningar bryr jag mig inte om.

Men detta måste ju betyda att han är headline? dvs ingen Eminem/Outkast, vad tror ni dom kommer släppa mer inom Hip-hopen som är lite mindre?

Kendrick Lamar känns väl som det självklaraste?

Kendrick turnéade ju nyligen med Kanye i USA, så det är ju möjligt att även han bokas.

Asap Rocky tror jag vore en typisk bokning! Skulle inte förvåna mig om han kom.
Andra är väl J.Cole (spelade på Globen i december) eller Drake (spelar på globen i mars)
Big Sean, Kid Cudi och Pusha T kanske?
Citera
2014-02-04, 15:13
Medlem
speccons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Kendrick turnéade ju nyligen med Kanye i USA, så det är ju möjligt att även han bokas.

Asap Rocky tror jag vore en typisk bokning! Skulle inte förvåna mig om han kom.
Andra är väl J.Cole (spelade på Globen i december) eller Drake (spelar på globen i mars)
Big Sean, Kid Cudi och Pusha T kanske?

M.I.A är ju på Hove så inte en omöjlig hip-hop bokning, hoppas som en tok på det iaf
Citera
2014-02-04, 15:22
Medlem
Saandros avatar
Kanye West.. Det finns mycket bra hiphop jag skulle vilja ha dit. Men Kanye West är ingen av dem. Kendrick Lamar alla dagar i veckan. Eller A$AP. Varför inte Eminem?
Citera
2014-02-04, 15:23
Medlem
sodamans avatar
Säg gärna emot mig, men Bråvalla 2014 kommer bli den fetaste festivalen i Sverige i modern tid.
Citera
2014-02-04, 15:23
Medlem
lvdonjrs avatar
Någon som har koll på vilken dag som Kanye spelar?
Citera
2014-02-04, 15:24
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Kanye West.. Det finns mycket bra hiphop jag skulle vilja ha dit. Men Kanye West är ingen av dem. Kendrick Lamar alla dagar i veckan. Eller A$AP. Varför inte Eminem?

Både Kendrick och Asap är fortfarande fullt möjliga att få dit. Kanye är ju headline!
Citera
2014-02-04, 15:31
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Både Kendrick och Asap är fortfarande fullt möjliga att få dit. Kanye är ju headline!

Hoppas på det. Men jag tvivlar. Lamar och Asap är ju såpass stora för att vara headline också.
Citera
2014-02-04, 15:38
Medlem
sodamans avatar
Hur stor chans tror ni det är att Foster the People bokas? Släpper nytt album i vår och ska ut på turné i sommar. Kommer de är mitt liv fulländat.
Citera
2014-02-04, 15:53
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Kendrick, möjligt men Asap är tveksamt då han spelade på Hultsfred(fiaskot i Sthlm) förra sommaren och Bråvalla ligger under samma bolag. Dessutom är han inte lika het idag som då.

En jag tror och hoppas på när det gäller hiphop är Action Bronson!
Citera
2014-02-04, 15:54
Medlem
Under vilka tider spelar artisterna? Alltså, under vilka tider på dygnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här